Doktor i ledelse inden for teknologi og innovation

The Da Vinci Institute

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Doktor i ledelse inden for teknologi og innovation

The Da Vinci Institute

EFTERSPØRGSEL

Kvalifikationen er specielt designet til at gøre det muligt for medlemmer af en organisation at realisere deres sande potentiale ved at:

  • Udfordre dem til at indlede innovative løsninger til forretningsforbedring og socioøkonomisk transformation
  • At erhverve kompetencen til at designe et system og at udvikle teknologi- og innovationsrelaterede aktiviteter for at opfylde transformationsmål
  • Tilbyde personlige udviklingsmuligheder for dem at bidrage væsentligt til udvikling af rigdom inden for den sydafrikanske økonomi

FORMÅL

Studerende, der opnår denne kvalifikation vil kunne:

  • Indlede innovation og forandring på nationalt og internationalt plan
  • Integrere systemiske principper i alternative designs og udviklinger
  • Indarbejde forvaltning af teknologi, ledelse af innovation og styring af menneskelige rammer i nyt produkt / procesdesign og udvikling
  • Bidrage til samfundsudviklingsinitiativer

NIVEAU BESKRIVERE

På ph.d.-uddannelsesniveauet giver instituttet et stærkt individualiseret læringsmiljø, hvor eleverne rent faktisk løser et meningsfuldt forretningsproblem af stof til deres organisation. I dette guidede miljø udvikler de evnen til at realisere:

  • Omfanget af viden, som en lærer er i stand til at demonstrere ekspertise og kritisk viden på et område i forkant af et felt, disciplin eller praksis og evnen til at konceptualisere nye forskningsinitiativer og skabe ny viden eller praksis
  • Videnlærtfærdighed, for hvilket en lærer er i stand til at demonstrere evnen til at bidrage til videnskabelige debatter om viden og vidensprocesser inden for et område med studier eller praksis
  • Metode og procedure, for hvilken en elev er i stand til at demonstrere evnen til at udvikle ny teori, metoder, teknikker, processer, systemer eller teknologier på originale, kreative og innovative måder, der er egnede til specialiserede og komplekse sammenhænge
  • Problemløsning, for hvilken en elev er i stand til at demonstrere evnen til at anvende faglig viden og teori på kritisk refleksive, kreative og nye måder at løse komplekse praktiske og teoretiske problemer på
  • Etik og faglig praksis, for hvilken en elev er i stand til at demonstrere evnen til at identificere, adressere og håndtere nye etiske spørgsmål og at fremme etiske beslutningsprocesser, herunder overvågning og evaluering af konsekvenserne af disse afgørelser, hvor det er hensigtsmæssigt
  • Adgang til, behandling og håndtering af oplysninger, for hvilke en elev er i stand til at demonstrere evnen til at foretage uafhængige vurderinger om at administrere ufuldstændig eller inkonsekvent information eller data i en iterativ proces med analyse og syntese til udvikling af væsentlige originale indsigter i nye, komplekse og abstrakte ideer, informationer eller spørgsmål
  • Produktion og formidling af information, for hvilke en elev er i stand til at demonstrere evnen til at producere væsentligt, uafhængigt, dybtgående og publiceret arbejde, der opfylder internationale standarder, anses for at være nyt eller nyskabende af jævnaldrende og yder et væsentligt bidrag til disciplinen, feltet eller øvelsen og evnen til at udvikle en kommunikationsstrategi til formidling og forsvar af forskning, strategiske og politiske initiativer; og deres gennemførelse til specialiserede og ikke-specialiserede publikum, der bruger de fulde ressourcer af en akademisk og professionel eller erhvervsmæssig diskurs
  • Kontekst og systemer, for hvilke en elev er i stand til at vise en forståelse af teoretiske underlag i styringen af ​​komplekse systemer for at opnå systemisk forandring; og evnen til selvstændigt at designe, opretholde og styre forandring inden for et system eller systemer
  • Forvaltning af læring, for hvilken en elev er i stand til at demonstrere evnen til at demonstrere intellektuel uafhængighed, forskningsledelse og ledelse af forsknings- og forskningsudvikling inden for disciplin, felt eller praksis
  • Ansvarlighed, for hvilken en elev er i stand til at demonstrere evnen til at operere selvstændigt og tage fuldt ansvar for hans eller hendes arbejde og i givet fald lede, overvåge og holdes i sidste ende ansvarlig for den overordnede styring af processer og systemer

Inden for dette guidede og mentoriserede miljø, mens Instituttet forventer langt mere integration af systemer og uafhængighed; Det kræves af de studerende, at de underbygger deres arbejdspladserfaring med at løse et arbejdsbaseret problem af betydning med en god faglig forståelse af det relevante teoretiske fagmateriale. Deres demonstration af god akademisk forskningspraksis og uafhængig stringent tanke vil sikre deres unikke bidrag til den universelle krop af viden samt tilbyde en ny syntese af eksisterende benchmarks og derved finde nye tilgange og løsninger på forretningsproblemer.

ADMISSION KRITERIER

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk


Sidst opdateret January 15, 2018
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Feb. 2019
Duration
Varighed
6 år
Price
Pris
160,000 ZAR
Information
Deadline
Locations
Sydafrika - Edenvale, Gauteng
Startdato : Feb. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Feb. 2019
Sydafrika - Edenvale, Gauteng
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen