Doktorgrad i uddannelse

The George Washington University - Graduate School Of Education & Human Development

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Doktorgrad i uddannelse

The George Washington University - Graduate School Of Education & Human Development

gwphded

Doktorgrad i Uddannelse

På Graduate School of Education og Human Development (GSEHD), vi erkender, at vores fremskridt som individer og samfund, nationalt og globalt, skal omfatte en forståelse af uddannelse som både et felt af praksis og en fagområde. Denne Ph.D. Programmet vil fokusere på innovative løsninger på kritiske nationale og globale problemer, hvor uddannelse og menneskelig udvikling spiller en væsentlig rolle, men som kræver teoretiske og metodiske redskaber fra flere discipliner.

Unik i forhold til peer institutioner, vil de studerende blive udvalgt til GSEHD ph.d. i uddannelse baseret på en forpligtelse til udforskning, forskning, analyse og problemløsning af en overbevisende central udfordring i vor tid. Fra den første dag for optagelse til programmet, vil de studerende være en del af en tværfaglig forskning Team af fakultetet og kammerater. Over fire års intensive studier, som en del af et team, studerende vil teste og skabe teorier, forfølger forskning, og opbygge viden til pioner banebrydende, integrerede løsninger på presserende spørgsmål.

Ph.d. Tværfaglig forskning Teams (CRT) bygge videre på vores fakultetets intellektuelle styrker, forskning interesser, og professionel succes og samtidig trækker på samfundet af kolleger på tværs af GW. I arbejdet med deres CRT, vil ph.d.-studerende opfordres til at tage en ekspansiv tilgang til at løse problemer ved at integrere perspektiver fra områderne uddannelse, filosofi, økonomi, sociologi, antropologi, psykologi, neurovidenskab, sundhed, og loven.

Washington, DC, tilbyder et unikt miljø for opdagelse, stipendium, og meningsfuldt bidrag til national og global politik og praksis. Som medlemmer af en CRT, vil kandidater blive positioneret til at informere, inspirere og påvirke debatten og beslutningstagning fra lokale skoledistrikter til den føderale regering, fra de nationale forskningsfonde til globale institutioner, herunder Verdensbanken koncernen. Vi forventer de konstituerende CRT til at begynde i efteråret 2017. Valg til programmet er konkurrencedygtig og baseret på tidligere resultater og pasform til de mål og mission af programmet. Sammen med andre ansøgningsmateriale, skal interesserede ansøgere fremlægge en redegørelse for formålet formulere en tværfaglig uddannelse forskningsemne, et rationale støtte studiet af dette emne, og hvordan det passer ind i den valgte CRT. Emnet for det første CRT er blevet valgt, og vil undersøge uddannelse og ulighed på lokalt, nationalt og globalt plan. Yderligere CRT kan udvikles i september 2016 og i så fald vil oplysningerne blive offentliggjort på denne hjemmeside.

Adgangskrav

Degree

Kandidatgrad i et felt relevant for den foreslåede tværfaglige kandidatoverbygningen.

Udskrifter

Officielle udskrifter fra alle uddannelsesforløb, hvorvidt en studiet er gennemført; kandidat og bachelor.

Standardiserede Test Scores

Officielle GRE Test scores ikke ældre end fem år. Internationale studerende skal også indsende TOEFL score ikke ældre end to år. TOEFL score minimum for optagelse er 100 på internet eller 600 papirbaserede; IELTS på 7,0. Den institutionelle kode er 5246.

anbefalinger Påkrævet

Tre (3) breve af anbefaling. Breve dokumenterer potentialet for analytisk tænkning, forskning færdigheder / erfaringer, videnskabelige historie og skrive evner, og evnen til at udforske tværgående / komplekse problemstillinger.

Opgørelse af Formål

Et essay på 750 - 1200 ord, hvor ansøgerlandene hans / hendes formål i virksomheden tværfagligt graduate studier, herunder: (a) begrundelse for at søge en ph.d. i den angivne tværfaglig forskning fokus; (B) artikulation af faglige mål, og langtrækkende faglige mål; (C) fokus og overblik over forskningsinteresser, og (d), hvordan hans / hendes baggrund og relaterede kvalifikationer har forberedt ham / hende for dette arbejde.

Curriculum Vitae

Aktuel curriculum vitae.

Skrivning Sample (valgfri)

Ansøgere opfordres til at indsende en aktuel skriftlig prøve. Prøven skal afspejle kandidatens evner til at formulere komplekse ideer og til at udnytte beviser til støtte for hans / hendes argumenter. Det skriftlig prøve skal også give et eksempel på kandidatens forskning færdigheder, samt hendes / hans engagement med stipendium i at forfølge hans / hendes forskning interesser.

Deltagelse i interview

Interview af fakultetet, herunder en præsentation og lærd diskussion af, hvordan kandidatens arbejde vil passe med den foreslåede emnet for tværfaglig forskning Team.

CRT1

Uddannelse og ulighed

Skolegang giver mulighed for social og økonomisk mobilitet. Uddannelse kan også opretholde og hærde sociale lagdeling. Det indledende tværfagligt Research Team (CRT) vil studere skæringspunktet mellem adgang og identitet som to centrale områder informere overvejelser om uddannelse og ulighed.

Flere forskningsresultater problemer er under overvejelse og vil blive forfinet med input fra det indledende kohorte af ph.d.-studerende. Områder i afhøring omfatter køn, borger, handicap, etnisk, racemæssig og konflikter relateret identitet som de skærer med adgang til K-12, højere uddannelse og sociale ydelser. CRT dagsordenen kan omfatte spørgsmål som:

  • Hvordan udsat for positiv psykologi baserede interventioner i K-12 indstillinger påvirker videregående indskrivning og succes for studerende med handicap? Hvad definerer modstandsdygtighed og hvordan er det måles?
  • Hvad er den erfaring og virkningen af ​​stereotyper på elevernes resultater?
  • Hvilke politikker og strukturer fremmer højere uddannelse fastholdelse, ydeevne og færdiggørelse for marginaliserede befolkningsgrupper?
  • Hvordan videregående uddannelser reagerer på uventede strømme af migranter, der søger adgang? Er der forskelle i oplevelsen af ​​første og anden generations indvandrere?
  • Hvordan indvandringen påvirker unge perspektiver på globale borgerlige og politiske synspunkter?
  • Hvad er forholdet mellem unge national identitet og perspektiver på køn og race ulighed?

Når ulighed er til stede, sociale og økonomiske forskelle ofte hærde identiteter forårsager konflikter og uro. Tilmeld dig vores CRT og søge efter måder at skabe muligheder for læring, folkeoplysning, økonomisk fremgang og social mobilitet.





Transformation begynder her

Læs mere om Doktorgrad i Education program placeret på campus (202-994-9283).

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Sep. 2019
Duration
Varighed
4 år
Fuldtid
Information
Deadline
Locations
USA - Washington, District of Columbia
Startdato : Sep. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Sep. 2019
USA - Washington, District of Columbia
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen