Doktorgrad i Marinteknik, Navy og Naval Radioelektronik

Universidad de La Laguna

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Doktorgrad i Marinteknik, Navy og Naval Radioelektronik

Universidad de La Laguna

Det doktorgradsprogram, der præsenteres, har til formål at uddanne højt kvalificerede forskere inden for rammerne af Nautical, Marine and Naval Radioelectronics Engineering, uddannet til innovation og til fremme af viden inden for dette område, som fuldt ud kan integreres i det europæiske område for videregående uddannelse (EHEA) og det europæiske forskningsrum (ERA).

Begrundelse titel

Det doktorgradsprogram, der præsenteres, har til formål at uddanne højt kvalificerede forskere inden for rammerne af Nautical, Marine and Naval Radioelectronics Engineering, uddannet til innovation og til fremme af viden inden for dette område, som fuldt ud kan integreres i det europæiske område for videregående uddannelse (EHEA) og det europæiske forskningsrum (ERA).

begrundelse

Uddannelse af professionelle forskere. Lægerne fra programmet Nautisk, Navy og Naval Radioelectronics kan integreres i sosio-faglige sektorer, der er specifikke for dette specifikke videnområde, samt i universitetsundervisning og i andre offentlige og private forskningscentre, hvor de kan udøve deres funktioner på højeste niveau.

kompetencer

GRUNDLÆGGENDE OG GENERELLE KOMPETENCER

  • CB11 - systematisk forståelse af et fagområde og beherskelse af færdigheder og forskningsmetoder relateret til feltet.
  • CB12 - Mulighed for at udtænke, designe eller oprette, gennemføre og vedtage en væsentlig proces med forskning og skabelse.
  • CB13 - Mulighed for at bidrage til at udvide grænserne for viden gennem original forskning.
  • CB14 - Evne til at udføre kritisk analyse og evaluering og syntese af nye og komplekse ideer.
  • CB15 - Evne til at kommunikere med det akademiske og videnskabelige samfund og med samfundet generelt om deres videnområder i de former og sprog, der almindeligvis anvendes i deres internationale videnskabelige samfund.
  • CB16 - Mulighed for at fremme, inden akademiske og professionelle sammenhænge, ​​videnskabelige, teknologiske, sociale, kunstneriske eller kulturelt i et videnbaseret samfund.

Kapaciteter og personlige færdigheder

  • CA01 - Navigering vores sammenhænge, ​​hvor der er lidt specifik information.
  • CA02 - Find de centrale spørgsmål, der skal besvares for at løse et komplekst problem.
  • CA03 - At designe, skabe, udvikle og lancere nye og innovative projekter inden for sit felt af ekspertise.
  • CA04 - Arbejde i udstyr og selvstændigt i en international eller tværfaglig sammenhæng.
  • CA05 - integrere viden, håndtere kompleksitet, og formulere domme med begrænsede oplysninger.
  • CA06 - Kritik og forsvar af intellektuelle løsninger.

uddannelsesaktiviteter

  • Transversalt træningskursus
    • Tranversal træning tilbydes af universitetet i Cantabria.
    • Transversal træning tilbydes af University of Oviedo.
    • Transversal træning tilbydes af Universidad de La Laguna .
    • Transversal træning tilbydes af universitetet i Baskerlandet.
    • Transversal træning tilbydes af Polytechnic University of Catalonia.
  • Deltagelse i kongresser, møder, seminarer og workshops (UC, ULL, UNIOVI, UPV / EHU og UPC)
  • Forskningen forbliver i andre nationale og udenlandske centre (UC, ULL, UNIOVI, UPV / EHU og UPC).

forskningsområder

  • Linie 1: Søtransport
  • Linje 2: Søfartssikkerhed
  • Linie 3: Transport og Navigation
  • Linje 4: Naval fremdrift
  • Linie 5: Maritime Radiokommunikation

adgangskriterier

Det forstås ved "Admission" handlingen ved universitetet for at give en kvalificeret kandidat adgang til de ovennævnte videregående uddannelser ved nævnte institution, repræsenteret ved en effektiv accept af en studerende til det program, der anmodes om på et bestemt universitet.

Udvælgelsen af ​​studerende, der opfylder adgangskravene, udarbejdes af Doktorandets Interuniversitets Akademiske Udvalg, der er sammensat som fastlagt i afsnit 5.2.1 i denne rapport, som tager hensyn til kriterierne i denne verifikationsrapport, som fastsat i art. 7 i RD 99/2011.

Nærmere bestemt vil Kommissionen evaluere hver ansøgning i henhold til følgende kriterier, og hver enkelt værdiansættes i den tilsvarende andel.

  • Akademisk rekord. Det vil blive værdsat med op til 3,5 point filen af ​​den tidligere officielle universitetsgrad eller tilsvarende og med op til 3 point den akademiske rekord af den officielle kandidatgrad, som den er adgang til.
  • Indhente stipendier, præmier og andre fortjenester. Op til 0,5 point.
  • Akkrediteret niveau af andre sprog eller niveau af spansk, akkrediteret, i tilfælde af udenlandsk studerende. 1 point for niveau B2.
  • Oprindeligt forslag af interesse. Evalueringen af ​​forslaget kan nå op til 2 point. I forslaget skal ansøgeren forklare på hvilken grund hans interesse for programmet, således at fagudvalget vurderer kandidatens karakteristika og egnethed. Akademisk udvalg foretager, når det finder det hensigtsmæssigt, et interview med ansøgeren om udstillingen og debatten om interesseprojektet.

For at blive optaget på programmet, er det nødvendigt at opnå en karakter på ikke mindre end 6 point. I tilfælde af at antallet af anmodninger, der når dette minimum, er større end antallet af tilbudte steder, vil de indrømmede beløb være dem, der opnår den højeste score.

Beslutningen om optagelsesprocessen vil blive gennemført i overensstemmelse med, hvad der følger af anvendelsen af ​​regler og evalueringskriterier fastsat i denne rapport. Det vil blive gennemført ved en procedure i henhold til kriterier for fortjeneste, lighed og kapacitet. Under alle omstændigheder vil optagelsen og udvælgelsen blive begrænset til de indgangstal, der er fastsat for ph.d.-uddannelsen.

På nuværende tidspunkt er der relationer til universiteterne: Lissabon-teknikken (Portugal) og Marítima de Constanza (Rumænien), der sigter mod at indgå i aftaler om aftaler, der muliggør udveksling og rekruttering af studerende til realisering af doktordisser.

Endelig og med hensyn til dedikationsregimet vil følgende principper blive fulgt:

  1. Optagelse til ph.d.-uddannelsen inden for nautiske ingeniører, navy og naval radioelektronik vil fortrinsvis ske på fuld tid, men med forbehold af 20% af pladserne til deltidsstuderende.
  2. Den studerende kan stille en begrundet anmodning om optagelse på deltidsarbejde, som kan gives af fagudvalget efter at have analyseret de omtalte omstændigheder og årsager.
  3. Adgangskriterierne er de samme for deltids dedikation som for fuld tid.

I forhold til princippet om lige muligheder og ikke-diskriminering af handicappede har Cantabriens universitet siden 2005 indgået aftaler med IMSERSO og ONCE-fonden for udvikling af projekter for at fjerne arkitektoniske barrierer på alle områder. Universitetsbygninger. Takket være disse aftaler er de fleste bygninger fuldt tilgængelige på nuværende tidspunkt. UC udvikler også et fælles projekt med ONCE Foundation for computeradgang til handicappede.

Oplysningerne om lighedsprogrammerne for de forskellige universiteter, der er involveret i programmet, findes i:

  • Universitetet i Cantabria
  • Univerdiad af La Laguna
  • University of Oviedo
  • Universitetet i Baskerlandet
  • Universitat Politècnica de Catalunya

Derudover er der siden 2005 indgået en aftale med regeringen i Cantabria gennem Generaldirektoratet for Sociale Anliggender til pleje af handicappede, der giver alle nødvendige personlige og faglige hensyn til de studerende, med hvem det er nødvendigt. de anmoder om Studerende Informations-, Vejledning- og Supporttjenesten (SOUCAN) under Kontorets Statsråd for Studerende, Ansættelighed og Entreprenørskab er ansvarlig for Normaliseringsprogrammet, der har til formål at støtte forskeres deltagelse i uddannelse med handicap i University, forsøger at garantere lige muligheder og retten til uddannelse. Formålet er dels at kende og løse de individualiserede vanskeligheder med adgang til universitetets læseplan (konsekvens af manglen på tilpassede rum, tekniske hjælpemidler eller alternative kommunikationssystemer) og på den anden side at informere / føle universitetssamfundet om behovet og vigtigheden af ​​at reagere på de uddannelsesmæssige behov, som nogle forskere i træning udgør. Det tilbyder også støtte og rådgivning til forskere i uddannelse med handicap inden for alle områder af universitetets liv.

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Spansk
  • Engelsk


Sidst opdateret June 19, 2018
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Sep. 2019
Duration
Varighed
Deltid
Fuldtid
Information
Deadline
Locations
Spanien - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Startdato : Sep. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates