PHD - Økonomi og regeringen (Uimp)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

PHD - Økonomi og regeringen (Uimp)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset

Officiel grad tildeles af International University Menéndez Pelayo, i samarbejde med Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset .

Ph.d.-program i økonomi og regering sigter mod at uddanne forskere i stand til selvstændigt, innovativt og betydelig videnskabelig viden inden for økonomi og statslige bidrag.

Generel information

Instruktør: Dr. Salvador Rus Rufino

Titel: Doktorgrad i økonomi og regering

Undersøgelse Mode:

Pris: 5.000 euro * (Uimp satser). IUIOG registrering fornyelse i forlængelse anmodning: 250 euro / år.

Varighed: 3 år (fuld tid) eller 5 år (deltid). Mulighed for anmodning om højst to forlængelser af et år (fuld tid) eller to år og en (deltid)

Antallet af steder i området af regeringen: 14

deadline Entré ansøgning: 2. april til 16 juli. Opløsningen af ​​det faglige udvalg vil blive offentliggjort på web www.uimp.es hele oktober måned. For steder ikke er omfattet af denne periode, kan det åbne en ny frist for indsendelse af ansøgninger slutter den 15. januar. Resolutionen blev offentliggjort i hele marts måned.

Kontaktoplysninger: infocursos@fogm.es
Tlf: 34917004 144/00

* Priserne kan årlige gennemgang


Præsentation og mål

Denne doktorgrad er udviklet i to hovedområder: Område Økonomi, som er drevet af Fonden Center for monetære og finansielle undersøgelser (www.cemfi.es) -UIMP, og området af regeringen, som er drevet af Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset -UIMP.

Regeringen Området dækker forskning relateret til Social Sciences: statskundskab og offentlig administration, sociologi, Demografi, jura, internationale forbindelser og samarbejde inden for de to brede linjer i programmet: Demokrati, god forvaltningspraksis og Forvaltning; og social og politisk forandring i en global verden.

Hovedformålet med dette ph.d.-program er, at alle elever modtager undervisning og nødvendige udstyr til at udføre original forskning, relateret til de områder, der er omfattet af programmet rådgivning. På alle tidspunkter, vil ph.d.-studerende have opsyn af deres vejledere og afhandling direktører., Som vil blive tildelt af faglige udvalg.

Optagelse Profil

1) Kandidater til ph.d.-programmet skal have afsluttet en kvalifikation grad (eller grad) i områder med samfundsvidenskab og økonomi, ledelse, jura eller statskundskab og sociologi og administration. Den kan også tillade kandidater fra grad (eller grad) i matematik eller videnskab, eller nogen form for teknik.


2) For det andet skal de have gennemført en master 's grad i økonomi, for doktorgrad i dette område, eller i statskundskab og offentlig administration, for doktorgrad inden for sektorforskningen orienteret (mindst 60 ECTS) eller en grad i disse tematiske områder, som bestemmer:/>

  • Graduate niveau viden på området.
  • Oplev niveau forskning Kandidatspeciale.
  • Mulighed for at opnå, bearbejde og formidle information.
  • Mulighed for at integrere i en forskningsgruppe.
  • Mulighed for at starte en doktordisputats.

Et rent illustrerende og ikke definere profilen titel, ville opfylde disse krav universitetets masteruddannelser relateret til i øjeblikket underviser i Uimp: Master i Økonomi og Finans område økonomien eller den følgende for området med regeringen: Master i Contemporary Latinamerika: Stor uligheder og forventninger, Masters i Senior Public Management, Master i regeringen og den offentlige forvaltning, Master i International Samarbejde og Public Policy Management, udviklingsprogrammer og -projekter, og Master i Anvendt politiske Studier.


3) Som for sproget, er det nødvendigt at have et B2 niveau i engelsk Common European Framework. Årsagen er, at meget af den litteratur og oplysninger, der kræves i hele/>

Ph.d.-uddannelsen er på engelsk. Desuden er dette et krav om at kvalificere sig til deltagelse i internationale videnskabelige kongresser og mobilitet forskningscentre i udlandet.


4) Anvendelsen af nye informationsteknologier og kommunikation er afgørende i enhver programområder. Det anbefales at have midler-avancerede computer færdigheder (tekstbehandling, præsentationer, statistiske programmer, etc.)./>

Adgangskrav og optagelseskriterier


adgangskrav/>

Det anbefales, at ansøgere konsultere afsnittet "student profil", og for at sikre, at de overholder de samme, samt alle adgangskrav og specifikke adgangskrav kriterierne nedenfor.

Generelt for adgang til en officiel ph.d.-program skal du være i besiddelse af den spanske officielle grad eller tilsvarende, og Master, forudsat at de har bestået mindst 300 ECTS-point i det hele disse to lærdomme (artikel 6 i kongeligt dekret 99/2011 af 28. januar, hvorved officielle ph.d. reguleret).

De kan også få adgang til dem, der er i en af ​​følgende tilfælde:

  • Være i besiddelse af en spansk embedsmand universitetsgrad eller et andet medlemsland af det europæiske område for videregående uddannelse, der giver adgang til Master i overensstemmelse med bestemmelserne i artikel 16 i kongelig anordning 1393/2007 af 29. oktober har bestået mindst 300 point i hele officielle universitetsstudier, hvoraf mindst 60, vil der være master niveau.
  • Være i besiddelse af et spansk officielle titel kandidat eller kandidat, hvis varighed, i overensstemmelse med reglerne i fællesskabsretten, er det mindst 300 point. Disse kandidater skal deltage obligatoriske kosttilskud særlig uddannelse af forskning indledning, medmindre studieordningen relevante bachelor-grad omfatter kreditter for uddannelse og forskning, svarende pædagogiske værdi til kredit forskning fra studier Master .
  • University kandidater, der, efter at have indhentet en plads i træning i den tilsvarende test adgang til steder specialiserede medicinske uddannelse, der er gået med positiv evaluering mindst to års træning i et program for at opnå den officielle titel på en af ​​de specialiteter Health Sciences.
  • At være i besiddelse af et eksamensbevis opnået i overensstemmelse med udenlandske uddannelsessystemer, uden dens godkendelse, dog skal gennemgås af universitetet, at det akkrediterer et niveau, der svarer til den af ​​den spanske officielle titlen Master og bemyndiget i landet, der udsteder uddannelse adgangsgivende til doktorstudier. Denne optagelse er ikke ensbetydende med i hvert fald godkendelsen af ​​den tidligere titel i besiddelse af ansøgeren eller dens anerkendelse til andre formål end adgang til ph.d.-programmer formål.
  • At være i besiddelse af en anden spansk ph.d. opnået under tidligere universitet ordinationer.
  • Være i besiddelse af et eksamensbevis of Advanced Studies fremstillet i overensstemmelse med bestemmelserne i kongelig anordning 778/98, af 30. april, eller har nået Forskning tilstrækkelighed som reguleret ved kongeligt dekret 185/85 af 23. januar.


optagelseskriterier/>

Akademisk udvalg af ph.d.-uddannelsen i økonomi og regeringen vil vurdere optagelsesprocessen:

1. fuld curriculum vitae

Denne studieordning bør omfatte:

a) Academic Record (1): Grad (eller grad) i tilsvarende profil indrejse og gennemsnitlige bedømmelse mindre end 7 ud af 10 (2 point) til områder.

b) Akademisk Record (2): College (eller grad) Master i tilsvarende punkt profil og gennemsnitlige bedømmelse mindre end 7 ud af 10 (3 point) til områder.

c) English Sprog: Niveau B2 i den fælles europæiske referenceramme. Det vil mødes alternativt ved et minimum score på 100 på Test af Inglés som fremmedsprog (TOEFL HIH), efter at have afsluttet kandidatuddannelsen på engelsk eller at være en national engelsk-talende land (2 point).

d) Andre fortjenester: Andre programmer relateret til området, publikationer i videnskabelige tidsskrifter, forbliver på universiteter eller forskningscentre, reference breve prestigefyldte forskning (1 point).

fælles vurdering: 8 point.

2. Erklæring af interesse

En kort redegørelse skal medtages, med en maksimal længde på to sider, hvor kandidaten detalje de grunde, hvorfor du ønsker at deltage i programmet, dets linje eller linjer af forskningsinteresser og faglige forventninger.

Det vil blive værdsat har tilstrækkelig motivation til at foretage en ph.d. forskningsarbejde og korrespondance med forskningsprofessorer af ph.d.-programmet.

Bedømmelse: 1 point.

3. interview

Interview med to professorer Ph.D., der vil udstede en rapport til Akademisk Udvalg om det ønskelige i at indrømme kandidaten. Lærere værdsat i sin beretning de samme emner, der er anført i punkt 2 (erklæring om interesse).

Bedømmelse: 1 point.

4. Vurdering af fortjenester

For at blive optaget på ph.d.-programmet, skal ansøgeren opfylde følgende betingelser:

  • Punkt 1 score større end eller lig med 6.
  • total score (sum af elementerne 1, 2 og 3) mindre end 7.

5. Studerende med en indskrivning på deltid i programmet, kan ske på en del tid, efter tilladelse fra det faglige udvalg. Kriterierne vil være den samme som ovenfor. Alle studerende optaget kan ændre tilstanden, hvorunder en ph.d.-studerende kører en begrundet ændring af Akademisk udvalg, der er kompetent til at acceptere eller afvise anmodningen.

Udvikling af undersøgelser


FORSKNINGSRUM REGERING/>

Linje 7 - Demokrati, god forvaltningspraksis og offentlig administration

  • regeringsførelse
  • statskundskab
  • Senior Public Management
  • Offentlig politik
  • Offentlige etik
  • kommunikation Politik

Linie 8 - social og politisk forandring i en global verden

  • internationalt samarbejde
  • Folkeret og Internationale Relationer
  • migrationspolitikker
  • socialpolitik
  • Offentlig sikkerhed
  • Informationssamfundet og viden


TRACKING PHD/>


Den Tutor Doctorando/>

Når optaget på ph.d.-programmet, vil den tilsvarende faglige udvalg være ansvarlig for at tildele hver ph.d.-studerende vejleder. Det vil være en læge, hvis forskningsaktivitet er relateret til en af ​​de samarbejdende institutioner Uimp i ph.d.-studiet.

Læreren skal sikre korrekt samspil med ph.d.-studiet Academic udvalg, der giver al den vejledning og rådgivning nødvendig.

Vil udstede en årlig værdiansættelse rapporter om aktiviteter Dokument og forskning Plan, levere dem til det faglige udvalg for programmet inden for fristerne.


Specialevejlederen/span>/>

Inden for en periode på to måneder fra indskrivning maksimum, den ansvarlige akademiske udvalg tildelt hver ph.d.-studerende direktør / tese er, at kan være sammenfaldende eller ikke med vejleder tidligere er nævnt. En sådan fordeling kan falde på en hvilken som helst spansk eller udenlandsk læge, med dokumenteret forskningserfaring, uanset universitetet, center eller institution, hvor han tjener.

Den / Direktøren / s af den doktorafhandling vil være forpligtet til at overvåge og løbende overvågning af forskningsaktivitet af ph.d.-studerende, der er ansvarlig for sammenhængen og tilstrækkeligheden af ​​uddannelsesaktiviteter og doctorando show tilstrækkelige fremskridt med at nå de mål, der er beskrevet i den forskningsplan. De / De direktør / s af afhandlingen er forpligtet til at vejlede den ph.d.-studerende fremme initiativer, der sigter den når fuld selvstændighed som forsker.

Årligt bliver / instruktøren / afhandling udstedt vurderingsrapporter / overvågningsaktiviteter på Dokument og forskning Plan, levere dem til det faglige udvalg for programmet inden for fristerne.


Pligter direktøren/>

  • Lette forskning praktikant passende medier og videnskabelige miljø.
  • Sørg for, at forskningen udføres i overensstemmelse med de vilkår og betingelser, som den enhed, der finanser og aftalt med Uimp.
  • Rapport om sikkerhed og forebyggelse af risici, opfordrer overholdelse.
  • Udviklingen af ​​forskningsresultater praktikanter til at følge kodeksen for god praksis og være kritiske, når de evaluerer deres arbejde.
  • Gør deres arbejde for at udgøre et eksempel til efterfølgelse af forskeren i uddannelse.
  • Fremme samarbejdet med andre forskergrupper, centre Viden Agenter id jeg at tilskynde til udveksling af ideer mellem forskere, forskning og videnoverførsel.
  • Hold hemmelige data med den fortrolige, som de / ph.d.-studerende eller ethvert andet medlem af forskerholdet, hvor det er integreret.
  • Anerkend arbejdet med forskeruddannelsen og være streng og retfærdig i forfatterskabet af publikationer.
  • Den hovedforpligtede skal anmode om tilladelse fra det faglige udvalg til at foretage mere end tre doktorafhandlinger på samme tid.


Ph.d.-studerende/span>/>

Ph.d.-studerende som praktikant forskning personale, forpligter sig til at registrere deres aktiviteter og de opnåede resultater i papir Aktiviteter ph.d.-studerende, til at udvikle forskningen planen under overvågning og kontrol af vejleder og hans / s / instruktør er afhandling.


Doctorando forpligtelser/>

  • Følg anvisningerne og anbefalinger fra din vejleder og / s / instruktør tese om uddannelsesaktiviteter, der skal udføres, og informere dig om mulige initiativer og udviklingen i dens udfald.
  • Rapport regelmæssigt at undervise og hans / s / instruktør afhandling udfører sådanne aktiviteter og udviklingen i hans forskning, de opnåede resultater og de problemer, der kan opstå i løbet af deres uddannelse.
  • fuldt integreret i projektet tildelt til træning.
  • Deltag i videnskabelige aktiviteter, fora, seminarer mv, i forbindelse med udviklingen af ​​deres arbejde.
  • Indsend inden for de frister, der er fastsat af Akademisk Udvalg og Forskningsplanen Dokument Doctorando aktiviteter, så de er værdsatte.
  • Afsæt til realiseringen af ​​den doktorafhandling mindst svarer til 35 timer / uge, hvis dit engagement til programmet er på fuld tid eller 21 timer / uge, hvis deres dedikation til indvielsen program på deltid.
  • Følg kodeksen for god praksis og etiske den Uimp og deltage i ph.d.-programmet institutioner.
  • Tag og passere uddannelsesaktiviteter, der er beskrevet i verifikationsrapporten af ​​ph.d.-programmet, og dem, der er tildelt af vejleder og / eller / direktøren / s af afhandlingen, med godkendelse fra det faglige udvalg.
  • Hold hemmelig den fortrolige data, som han / direktør / s af afhandlingen, værge eller ethvert andet medlem af forskerholdet, som er integreret til at give det, og at bruge de oplysninger udelukkende opnået i realiseringen af ​​afhandlingen PhD.
  • Ikke videregive eller overføre til tredjemand, selv i tilfælde af ændringer i retning af specialet, information om arbejdet eller produkt forskning, egne eller gruppe materialer, hvor deltager uden forudgående tilladelse fra / forrige / er direktør / tese er, udtrykkeligt og skriftligt.
  • Anerkend bidrag sin vejleder og / eller direktør / si mundtlig eller skriftlig formidling af resultaterne.
  • Respekterer og værdsætter det arbejde, ledelse, administration og forskningsaktiviteter i relation til de opgaver og gøre god brug af materielle ressourcer og faciliteter til rådighed.


Forskning Plan/span>/>

Den maksimale periode på tre måneder fra den ph.d.-studerende tilmelding vil udvikle en forskningsplan under tilsyn af vejleder og / eller instruktør, som skal godkendes af det faglige udvalg.

Forskningen Planen vil omfatte mindst de mål, der skal nås, og den anvendte metode, og de midler og timingen for at opnå det.

Denne plan vil blive opdateret og vurdere sammen med dokumentet Doctorando aktiviteter, hele deres ophold i programmet og skal altid godkendes af vejleder og / direktør / s af afhandlingen.

  • Årlig Research Plan - at fuldføre det første år (Udskriv)
  • Årlig Research Plan - udfyldes efter det første år (Udskriv)


Aktiviteter dokumenterer Doctorando/span>/>

Dokument Doctorando Aktiviteter (DAD) er et personligt dokument, der registrerer alle uddannelsesaktiviteter gennemføres af ph.d.-studerende i løbet af sine ph.d.-studier og er en del af deres grunduddannelse som forsker.

Disse aktiviteter bør regelmæssigt evalueres af vejleder, vejleder og faglige udvalg.

  • Aktiviteter Doctorando dokument (Print)


Årlig kontrol doctorando/span>/>

Doctorando overvågning vil blive gennemført direkte af vejleder og vejleder, fra den periodiske gennemgang af dokumentet Doctorando aktiviteter sin forskning og vedligeholde ansigt møder med ph.d.-studerende.

Hertil kommer, at dokumentet Doctorando aktiviteter udgør et væsentligt element i de forskellige evalueringsprocedurer, der nødvendigvis indsende ph.d.-studerende.

Til dette, vil den ph.d.-studerende, vejlederen, direktør og repræsentanten for det faglige udvalg underskrive dokumentet doctorando forpligtelse til overvågning og god praksis så hurtigt som muligt efter indlæggelsen.

Årligt Akademisk udvalg af ph.d.-uddannelsen vurderer i fællesskab Forskningsplanen og dokumentere aktiviteter sammen med den omfattende rapport herom udsteder vejleder og direktør for begge dokumenter.

Den positive vurdering er nødvendigt at fortsætte i kravet programmet. Hvis ikke, korrekt begrundet vurdering, skal den ph.d.-studerende igen blive evalueret inden for seks måneder, til hvilket formål det vil udvikle en ny forskningsplan. I tilfælde af en ny negativ evalueringsrapport produceret af motiverede, den ph.d.-studerende afmelding få programmet.

Den årlige vurdering af de aktiviteter, der udføres af deltidsstuderende deltage i særlige forhold i de studerende i form af tid tilgængelighed og tidsplaner for at udføre visse aktiviteter tages i betragtning.

  • Dokumentar engagement og god praksis ph.d.-studier (Udskriv)
  • Årlig vurdering Plan Forskning - at fuldføre det første år (Udskriv)
  • Vurdering Annual Research Plan - udfyldes efter det første år (Udskriv)
  • Bemærk evalueringsaktiviteter Doctorando (Udskriv)


Ændringer i udkastet Doktorafhandling/span>/>

Hvis begrundede årsager enige og en korrekt afvikling af undersøgelsen kræver det, kan den ph.d.-studerende gælder for det faglige udvalg for de ændringer, der vedrører hans specialeprojekt program.

Ønskede ændringer skal motiveres og kan påvirke:

  • Tutor doktorafhandling.
  • Instruktør / s af den doktordisputats.

Anmodningen skal godkendes af direktøren, Co-direktør eller Guardian, hvis det er relevant.

  • Tilstand forandring anmodning, navngivning direktør eller Tutor Doktorafhandling (Udskriv)


THESIS/>

Afhandlingen vil bestå af et originalt forskningsarbejde udviklet af kandidaten på ethvert område af viden.

Afhandlingen kan udvikles og eventuelt forsvarede i castiliansk eller i ethvert andet officielt sprog i Spanien eller engelsk.


Doktorafhandlinger som et kompendium af tidligere publicerede artikler/>

Vice President for kandidatstudier og Research tillade produktion af doktorafhandlinger som et kompendium af tidligere publicerede artikler i henhold til en lovgivning, selv udarbejdet til dette formål af det faglige udvalg for hver ph.d.-uddannelsen, som skal godkendes af vicepræsidenten for kandidatstudier og Research .


Sådanne regler fastsætte betingelserne for at samle artiklerne i forhold til følgende:/>

  1. mindste antal elementer og kvalitetsindikatorer nødvendige deri.
  2. Betydningen af ​​det bidrag, som den ph.d.-studerende i tilfælde af arbejde i samarbejde med andre forfattere.
  3. Disse garantier, der skal integreres i et enkelt emne eller linje af forskning.
  4. maksimal alder af punkterne.
  5. Mekanismer til at garantere forfatterskab og originalitet ph.d.-arbejde.


Forslaget, som ansøgeren har forelagt Akademisk udvalg af ph.d.-programmet, skal godkendes af en lærer selv, der vil blive akkrediteret læge og fungere som værge eller i givet fald, som direktør for afhandlingen forskningserfaring./>


Autoriseret af Akademisk Udvalg udarbejde den tese, at proceduren og meddeles denne afgørelse til Vice President for kandidatstudier og Research vil udvikle den ph.d.-studerende sin doktordisputats, skal overholde følgende:/>

  1. Indeholder en generel introduktion til fastslå forholdet mellem de forskellige bestanddele elementer af afhandlingen, og hvor er defineret den forskning, der angiver de mål, heraf.
  2. Kernen i afhandlingen vil bestå af en kopi af genoptryk af artikler, til en ordret afskrift heraf eller bidrag til publikationen. I tilfælde af bogstavelige transcipción magasiner, hvor de blev offentliggjort, forfattere af artikler, sider og angivne datoer.
  3. Afhandlingen indeholder et kapitel, hvor en samlet oversigt over resultaterne præsenteres og en diskussion heraf, den resterende afspejlede de konklusioner, der kunne drages af den forskning i, hvilke elementer er understøttet så godt som muligt den fremtidige udvikling af disse undersøgelser. Også den indeholder, når det er relevant, et kapitel, hvor der er beskrevet i detaljer de procedurer og materialer, der anvendes i forskningen omfattet af de artikler, som har tjent som grundlag for udarbejdelsen af ​​afhandlingen.


Efter udarbejdelsen af ​​afhandlingen, skal dette indsendes til den ansvarlige Akademisk udvalg af ph.d.-programmet, der engang kontrast enderne af ovenstående, at godkende overførsel af det samme for deponering i overensstemmelse med den generelle procedure for godkendelse, depositum og læse afhandlingen af ​​Uimp. Under alle omstændigheder skal den ph.d.-studerende opfylder kravene til graden af ​​Doctor./>


fortrolighed/span>/>

For hans afhandling emne er genstand for fortrolighedsklausuler, vil afhandlingen blive deponeret på universitetet, men det kan ikke høres under deponeringen periode som beskrevet i afsnittet Præsentation og læsning teser.

Afhandlingen Forsvaret finder sted bag lukkede døre med det ene tilstedeværelse af præsidenten, sekretær og medlemmer af voldgiftsretten, samt den ph.d.-studerende og instruktøren / s og vejleder af afhandlingen. muligheden for et offentligt forsvar af afhandlingen forudgående tilladelse fra sponsoren vil blive overvejet.


Tilladelsesprocedurer, forsvar og offentliggørelse af doktorafhandlinger under databeskyttelse processer eller teknologioverførsel eller viden er fastlagt i reglerne for Præsentation og læsning teser med de ændringer, der er beskrevet nedenfor:/>

  1. Efter udarbejdelsen af ​​doktorafhandling vil den ph.d.-studerende bede Akademisk udvalget, at det har status af "Tesis fortroligt" fastgørelse:
    1. Den oprindelige eller bekræftet kopi af de dokumenter beviser, at den kan blive beskyttede processer eller overførsel af viden og teknologi.
    2. Kopien af ​​afhandlingen i to versioner: den lille, hvor indholdet påvirkes af pligten til ikke at udsende eller ved afgift og / eller ret til fortrolighed og komplet kopi, som skal forblive på filen på universitetet under engagement vil blive slettet fortrolighed.
    3. Direktørens beretning om denne anmodning.
  2. Akademisk udvalg af ph.d.-programmet vil løse anmodningen inden for en periode på femten arbejdsdage regnet fra dagen efter anmodningen. Det vil kun blive accepteret, hvis det godtgøres, at hemmeligholdelsen er helt afgørende for succesen af ​​den beskyttelse, proces eller overførsel. Resolutionen vil blive meddelt den ph.d.-studerende, direktør for specialet og Tutor. Den korte version er at blive forelagt udstillingsperioden offentligheden. Denne version bør matche indholdet af udstillingen og offentligt forsvar af afhandlingen.
  3. Medlemmer af det faglige udvalg skal opretholde absolut fortrolighed med hensyn til indholdet af specialet og vil underskrive aftaler om fortrolighed er relevante for en periode, der skal defineres afhængigt af tid, der kræves til at deponere patentet, eller afhængigt af den tid, der i dokumenter, som den ph.d.-studerende for at sikre fortrolighed. Disse tilsagn vil blive holdt af Akademisk udvalg af ph.d.-programmet og kan give en kopi til den ph.d.-studerende, hvis dette ønskes.
  4. I eftergivelse af specialet vil blive rådgivet af deres status i henhold TESIS processer eller overførsel af viden og teknologi til beskyttelse.
  5. Medlemmer Court dommer Doktorafhandling vil blive advaret udtrykkeligt, er underlagt beskyttelse processer, der er beskrevet ovenfor, eller overførsel. De er forpligtet til at sikre fortroligheden og absolut fortrolighed om dens indhold. For at gøre dette, før du Serles indsendt afhandlingen i den fulde version, vil de underskriver aftaler om fortrolighed for at sikre en passende beskyttelse af det længe nok.
  6. Hvis Domstolen ønsker at foretage de ph.d.-studerende spørgsmål om indholdet er underlagt tavshedspligt skal gøre dette i privat session med før eller efter offentlig karakter.
  7. Også, hvis den ph.d.-studerende mener, at svaret på spørgsmål kan Domstolen afsløre data eller oplysninger, der kan betragtes som fortrolige, kan anmode retsformanden, er svaret gøres i privat.
  8. Når du er godkendt afhandlingen, vil kopien blive reduceret til at blive offentliggjort i institutional repository. Når du har gennemført processen for beskyttelse eller overførsel af viden og teknologi, fortsæt Uimp erstattet af komplet kopi.

registrering

De interesserede skal sende via mail til plorrio@fogm.es og med post til:

Ministeriet for ph.d.-studerende
Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
C / Fortuny, 53
E-28010 Madrid


følgende dokumentation:/>

  • Ansøgningsskema til optagelse på ph.d.-studier underskrevet (klik her for at downloade)
  • NIF bekræftet fotokopi i tilfælde af spanske statsborgere eller pas i tilfælde af udlændinge.
  • Curriculum Vitae, som skal afspejle afskrift eller grad, Master akademiske rekord, niveau af engelsk og andre fortjenester.
  • Underskrevet erklæring af interesse (maksimalt to sider), hvor grundene til, at du ønsker at deltage i programmet, den linje eller linjer af forskningsinteresser og faglige forventninger er detaljeret.
  • Forskningsprojekt (udvidelse mellem 1.000 til 2.000 ord), hvor titel, vil emnet, gennemgang af viden og arbejdshypoteser, og materialer og metoder til undersøgelse være detaljeret.
  • dokumentation for engelsk niveau B2 i henhold til den fælles europæiske referenceramme for sprog (TOEFL akkreditering typen, TOEIC, IELTS, First Certificate)
  • bekræftet fotokopi af titlen eller graden (legaliseret undersøgelser uden for Spanien eller det europæiske område for videregående uddannelse-EHEA) eller bekræftet fotokopi af bevis for at have betalt for udstedelse gebyrer.
  • Original eller bekræftet kopi af akademisk certifikat (legaliseret i tilfælde af undersøgelser udført i Spanien eller EHEA) eller bachelorgrad.
  • bekræftet fotokopi af universitetets kandidatuddannelse spansk eller EHEA, eller Master udført uden for Spanien (legaliseret), eller DEA (for studerende planlægger 98) eller tildeling af Research tilstrækkelighed (for studerende planlægger 85 ).
  • Original eller bekræftet kopi af personlig akademisk certificering eller spansk masteruddannelse eller Master EHEA udført uden for Spanien (legaliseret i tilfælde af udlændinge) eller Doktorgrad spanske undersøgelser udført under tidligere lovgivning.
  • 1 pas-størrelse foto


NOTER:/>

I tilfælde af udenlandske kvalifikationer, der er godkendt, vil certificeret fotokopi af homologeringsattesten certifikat blive præsenteret.

I tilfælde af udenlandske kvalifikationer ikke godkendes, skal personlig akademisk certificering indeholder den officielle varighed i akademiske år, pensum fulgt, de emner studeres, deres kvalifikationer og arbejdsbyrden for hver og autoriseret oversættelse af ethvert sprog uden undtagelse.


Kandidater med udenlandske kvalifikationer, der er godkendt ikke også indsende et certifikat udstedt af universitetet, der har udstedt titlen angiver, at titlen giver adgang til ph.d.-studier i det udstedende land./>


stipendier

Høringer og procedurer i forbindelse med opkald af tilskud og bistand i at inddrage den Menendez Pelayo International University skal rettes til e-mail becas.posgrado@uimp.es.

  • International mobilitet af forskere i dannelse Menendez Pelayo International University. korte ophold.
  • International mobilitet af forskere i dannelse Menendez Pelayo International University. Støtte til deltagelse i konferencer.
  • Tilskud til ph.d.-studerende fra et universitet i landet, for at deltage i kurser tværgående relevante for udviklingen af ​​doktorafhandlinger.

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk


Sidst opdateret February 27, 2018
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Maj 2019
Duration
Varighed
3 - 5 år
Deltid
Fuldtid
Price
Pris
5,000 EUR
(Uimp satser). IUIOG registrering fornyelse i forlængelse anmodning: 250 euro / år.
Information
Deadline
Locations
Spanien - Madrid, Community of Madrid
Startdato : Maj 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Maj 2019
Spanien - Madrid, Community of Madrid
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen