Ph.D. i naturvidenskab

Generelt

Program beskrivelse

Velkommen

The School of Graduate Studies ved Ariel University inviterer dig til at ansøge om en ph.d. stilling inden for teknik, naturvidenskab, samfundsvidenskab, erhvervsøkonomi og sundhedsvidenskab.

Deltag i ph.d.-studerende fra Israel og mange andre lande rundt omkring i verden med at udvikle og udvide dine horisonter. Tag din forskning til det næste niveau ved at fremme dine akademiske interesser og erfaring i avancerede laboratorier under vejledning af forskere fra verdensklasse med bevist forskning i et miljø af tværfagligt internationalt forskningssamarbejde. Vores ph.d.-studerende udgiver papirer i ledende internationale tidskrifter og konferencer.

Graduate School vil ledsage dig i løbet af dine studier gennem personlig rådgivning og uddannelse, stipendier, priser og forskningsbevillinger, ud over muligheden for at være en del af universitetets akademiske undervisning eller forskningspersonale.

Vi ønsker dig succes i dine studier.

Grundlæggende forudsætninger

Kandidater skal opfylde følgende grundlæggende krav:

  • Master afhandlingskvalitet svarende til israelsk 85 (GPA på 3,3) eller højere fra en akkrediteret akademisk institution
  • Forud for indsendelse af ansøgningsskemaer skal kandidaterne finde en rådgiver inden for det ønskede forskningsområde og indsende et aftaleskema underskrevet af en ph.d. rådgiver

Nødvendige dokumenter

Kandidater, der har opnået og afgivet en akademisk rådgiver for deres foreslåede forskning til ph.d.-studiet, skal indsende følgende dokumenter til os:

Bemærk: Diplomer og afsluttende karakterskrifter skal certificeres enten af en offentlig notar eller af apostille. Originaldokumenter skal fremlægges til Ph.d.-skolen ved ankomsten til Israel.

  1. Ansøgningsskema
  2. Notariserede kopier af bachelor- og kandidateksamen
  3. Notariserede kopier af afsluttende bachelor- og kandidatgradskursafskrifter
  4. En PDF kopi af afhandlingen
  5. To akademiske anbefalingsbreve, der beskriver kandidatens kvalifikationer til ph.d. undersøgelser
  6. Curriculum vitae (CV) om faglig erfaring
  7. Engelsk sprogfærdighed:
    • Officiel IELTS test score - minimumsklasse 6,5 for studerende, der ikke tidligere har studeret ved en akademisk institution, hvor engelsk var det officielle sprog undervisning.
    • Hvis kandidatuddannelsen er indrømmet af en institution, hvor engelsk er det officielle undervisningssprog, bedes du fremsende et officielt brev fra den pågældende institution med angivelse heraf.
  8. Ph.D. Adviserende aftaleformular
  9. Kopi af udenlandsk pas
  10. Pasfoto
  11. Liste over publikationer
  12. Registreringsgebyr betalingskvittering

Registreringsafgift

Ansøgere skal betale et registreringsgebyr på $ 80 (USD) for at sikre behandlingen af ansøgningen.

Betalingen gælder kun et år og kan ikke overføres fra et år til det næste.

Registreringsgebyret kan ikke refunderes, selv om ansøgeren ikke accepteres, og / eller hvis han / hun annullerer sin registrering.

Registreringsgebyret betales via PayPal.

Akademiske retningslinjer

Studerende, der ansøger om forskningsbidrag, vil blive interviewet af en rådgiver for at bestemme den studerendes tilgængelighed og evne til at foretage forskning på det rette niveau inden for en standard tidsramme.

Efter godkendelse skal eleverne registrere deres fremskridt ved at indsende en opdateret blanket 727 til ph.d.-studiet i ph.d.-uddannelsen efter følgende tidslinje:

Førsteårsstuderende:

  1. En litteraturoversigt skal indsendes i op til 6 måneder fra begyndelsen af ph.d. undersøgelser
  2. Et forskningsforslag og studieplan skal indsendes i op til 12 måneder fra starten af Ph.D. undersøgelser

Andet års studerende:

  1. Godkendelse af forskningsforslag og fastlæggelse af status for "stående" (intern autorisation vil blive videresendt til forskningsstuderende af instituttets koordinator.)
  2. Indledende fremskridtsrapport -1: Fremskridt i gennemførelsen af forskningen skal indsendes i op til 24 måneder fra starten af Ph.D. undersøgelser.

Tredjeårige studerende:

  1. Intermediate Progress Report -2: Fremskridt i gennemførelsen af forskningen skal indsendes i op til 30 måneder fra starten af Ph.D. undersøgelser.
  2. Intermediate Progress Report -3: Fremskridt i gennemførelsen af forskningen skal indsendes i op til 36 måneder fra starten af Ph.D. undersøgelser.

Fjerdeårige studerende:

  1. Modtag tilladelse fra rådgiveren til at indsende afhandlingen til peer review og derefter til ekstern bedømmelse op til 48 måneder fra starten af Ph.D. undersøgelser.
  2. Tilladelse til støtteberettigelse udstedes i op til 3 måneder fra begyndelsen af online rejseformular.
  3. Tilladelse til adgang til ph.d. / afsluttende karakterer transkript af instituttet (kan hentes ud fra den studerendes personlige oplysninger eller fra instituttets koordinator).

Doktorgradsudvalget aflægger rapport om den personlige udvikling af den studerende til Tilskudskomiteen ved afslutningen af hvert skridt. Derudover vil rådgiveren give en kvartalsrapport om forskerstuderens fremskridt (Formular 727).

Senest opdateret Apr. 2019

Om skolen

Ariel University, originally established as a small college in 1982, was officially recognized as a full research university in 2012, making it Israel’s newest university. It is evolving into a major ... Læs mere

Ariel University, originally established as a small college in 1982, was officially recognized as a full research university in 2012, making it Israel’s newest university. It is evolving into a major institution of research and higher education. The university’s bold new spirit is flowing from the Land of Israel, the home of the Bible, into the heart of academia. Ariel University presents a fresh perspective on contemporary Zionism and strives to revive the values of nation-building through dedication to excellence in science and research and championing social challenges. Minimer