Ph.d. eller Ed.D. i ledelse til fremme af læring og tjenester
Cardinal Stritch University
Nøgleinformation
Campus placering
Milwaukee, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
6 semestre
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* $ 775 pr kredit time
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Den Doktorgrad i Ledelse for Advancement of Learning og Service giver avancerede studier i ledelse, der forbereder kandidater til at yde væsentlige bidrag til deres organisationer og samfund.
Programmet er designet til erhverv med nuværende eller nye ledelsesansvar i en bred vifte af læringssamfund: universiteter, gymnasier, erhvervslivet og industrien, sundhedsinstitutioner, lokale organisationer, sociale ydelser, fagforeninger, biblioteker, offentlige institutioner, erhvervsuddannelse, uddannelse personale programmer , rådgivende organisationer, internationale organisationer, samt K-12 offentlige, private og snæversynet skoler. Deltagerne har en fælles interesse i ledelse og kan bruge deres egne arbejdspladser som et fokus på kandidatoverbygningen. I det væsentlige, er programmet designet til at fremme udviklingen af effektive ledere på tværs af en bred samfund.
En ny kohorte begynder en gang om året i juni. Programmet starter med en to-ugers, hele dagen Summer Institute, som afholdes på campus i Milwaukee. Ved afslutningen af instituttet, klasser mødes på City Center i downtown Milwaukee. Klasser mødes en weekend om måneden i løbet af efteråret og foråret semestre: fredage 4-8 pm, lørdage fra 08:00 til 04:00, og søndag fra 09:00 til 13:00.
Den Doktorgrad i Ledelse til fremme for Læring og Service er en naturlig forlængelse af vores forpligtelse til at leve og fremme franciskanske værdier fredsskabelse, fællesskab, omsorg og gæstfrihed. Mere specifikt program involverer hele Stritch samfund i forberedelsen mænd og kvinder med lederevner, cutting-edge viden og community-baserede muligheder for at udøve ansvarligt lederskab i deres organisationer og samfund.
Stritch tilbyder også Doktorgrad i Ledelse for Advancement of Learning og service i de videregående uddannelser. Programmet er designet til nuværende og håbefulde ledere, der arbejder i to- og fire-årige colleges og universiteter og samfund og tekniske skoler, der søger at være en katalysator for meningsfuld forandring i deres organisation.
Kurser
- ED 700 - Lederskab År Oversigt
- ED 701 - Seminar i Leading en lærende organisation
- ED 702 - service År Oversigt
- ED 710 - Lederskab Teori: Evolution og påvirkninger
- ED 714 - Dimensioner på Leadership
- ED 720 - læringsteori: Evolution og påvirkninger
- ED 724 - dimensioner Førende lærende organisation
- ED 730 - service Teori: Evolution og påvirkninger
- ED 734 - dimensioner Førende at tjene
- ED 740 - Research Seminar A
- ED 741 - Forskning Practica A
- ED 742 - Research Seminar B
- ED 743 - Forskning Practica B
- ED 744 - Research Seminar C
- ED 745 - Forskning Practica C
- ED 750 - Lederskab i Læring og service Institute I
- ED 751 - Lederskab i Læring og service Institute II
- ED 752 - Lederskab i Læring og service Institute III
- ED 760 - Den Superintendency
- ED 761 - doktordisputats Seminar
- ED 770 - School Finance og Economics
- ED 771 - Lederudvikling Seminar
- ED 772 - Superintendency Seminar
- ED 774 - Lederskab Perspektiv af arv og miljø for Læring
- ED 776 - Lederskab i Planlægning, Lette og vurdering Læring
- ED 888 - Aktuelle spørgsmål: Ledelse, Læring og service
- EDP 800 - Advanced Research og Teori
- EDP 801 - Survey Research
- EDP 803 - Case Study Research
- EDP 806 - Grounded Theory Research
- EDP 810 - Interview Research
- EDP 812 - Fokusgruppe Metode
- EDP 814 - Etnografisk forskning
- EDP 816 - Biografisk Forskning
- EDP 821 - Historisk Forskning
- EDP 822 - Program Evaluering
- EDP 847 - observationsforskning
- EDP 848 - observationsforskning: International Practicum
- EDP 850 - Avanceret Statistik I
- EDP 851 - Avanceret Statistik II
- EDP 852 - Kvalitativ dataanalyse med NVivo
- EDP 853 - Qualitiative Dataindsamling
- EDP 880 - Litteratur anmeldelse
- EDP 881 - Skrivning af Research Narrative
- EDP 882 - Skrivning af publikation Prospekt
- EDP 890 - Aktuel forskning Theory
- EDP 899 - Avanceret Teori og modeller
Grad Krav
Doktorgrad i Ledelse
Indlæggelser Ansøgning
Der er ingen omkostninger til at indgive indlæggelser ansøgning online.
Ansøgninger om dette program gennemgås på løbende basis, så give tilstrækkelig tid før starten af dit program til overvejelse. Studerende, der søger som internationale studerende skal indsende yderligere oplysninger om sprogkundskaber og studerende visum status.
Grad Krav
- Alle ph.d. kursusaktiviteter er fuldført.
- Alle tre årlige vurderinger af læseplaner tråde er blevet gennemført.
- Alle programkrav (undersøgelse hold timer, mentor mål formularer, LLSR, etc.)
- Afhandlingen er blevet accepteret og godkendt.
- Den mundtlige præsentation er fuldført.
- Alle finansielle forpligtelser, der er afholdt med University er opfyldt.
- Alle graduate kreditter anvendes i den grad er blevet optjent inden for syv år på tidspunktet for eksamen.
Degree Muligheder
Doktorgrad i Ledelse
Alle ph.d.-studerende gennemfører Ed.D. kursus sekvens, som omfatter 63 kreditter i tre års arbejde. Studerende vælger Ph.D. spore tage yderligere 3 point i teori og forskning. Ved udgangen af første studieår (maj / juni), vil de studerende beslutte, om at fortsætte i Ed.D. spore eller forfølge Ph.D. i ledelse.
Forskelle mellem Ed.D. og Ph.D.
Forskellen mellem de to grader typisk opsummeret på den følgende måde: Den Ed.D. har en anvendt fokus, mens Ph.D. er mere forskningsorienteret. Ph.d. studium er mere fokuseret på forskning dygtighed kurser (nogle gange kaldet "metoder") end Ed.D. Derfor kan individer, hvis fremtidige beskæftigelse involverer planlægning, gennemførelse og fortolkning af forskningen bør overveje Ph.D. Den Ed.D. er udformet som en udøverens grad og funktioner kurser, der hjælper personer med at forbedre praksis i deres respektive områder og i deres lokalsamfund.
Begge grader fokus på ledelse og er egnede til personer, der har til hensigt at indtaste en karriere på de videregående uddannelser. Mens Ph.D. vil kræve, at studerende til at erhverve en dybere og mere specifik forståelse af de forskellige komponenter i forskning vil begge grader fokus på implementering af forskning.
Ed.D.
- Udvikling af specialiserede praktiserende færdigheder.
- Anvendelse af andre fonde og teknikker til marken.
- Anvendt forskning, som primært henvender praktiserende problemer eller spørgsmål.
Ph.D.
- Teoretiske grundlag for marken.
- Anvendelse af andre fundamentale eller beslægtede discipliner.
- Forskning, der understreger teori bygning, statistik og forskning design.
Kandidater fra begge uddannelser vil være parat til at gøre verden til et bedre sted at leve. Konkret en dybere kendskab til forskning giver flere fællesskabsaktioner og publikationer.
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.