Ph.d. for offentlig administration

Generelt

Program beskrivelse

Doktorgradsprogrammet i Institut for Offentlig Administration giver studerende en rig og mangfoldig uddannelse gennem en kombination af praktisk forskeruddannelse og et fundament af kurser, der er målrettet mod dine specifikke områder af interesse.

Målet med ph.d.-uddannelse er at udstyre enkeltpersoner til at øge viden om offentlig administration og relaterede områder gennem disciplineret forskning. Når de praktiserer fagfolk, der udfører doktorgrad, skal de anerkende behovet for at demonstrere betydelige forskningsevner og til at interagere med et forskningsfakultet kontinuerligt, når de designer og udfører deres afhandlingsprojekter.

Alumnitest

"Som et ph.d.-program viste UIC sig at være et godt valg. Fakultetet er ekstremt tilgængeligt, og jeg er stadig i kontakt med flere fakultetsmedlemmer i dag. Kurserne er små, og studerende danner et tæt bånd mellem hinanden. Når jeg trådte ind på arbejdsmarkedet, fandt jeg konsekvent andre universiteter, der kendte UIC's omdømme for økonomistyring og også fakultetsmedlemmer i programmet. Jeg modtog i alt tre ansættelsestilbud på akademisk job, og hvert jobtilbud involverede nogen på skolen med en forbindelse med nogen på UIC. Jeg vil varmt anbefale UIC til alle, der ønsker at rejse til en ph.d. i offentlig administration ". Andrew Crosby | Ph.D. alumne123015_rsz_adobestock_254467474.jpg

Gradskrav

Der kræves mindst 96 semestertimer med undervisning ud over baccalaureaten. De, der har Master of Public Administration fra UIC eller et tilsvarende program, vil normalt maksimalt modtage 32 semestertimer mod gradskravet. Der kræves et kumulativt gennemsnit på mindst 3,00 (A = 4,00) på alle kandidatuddannelser, der er taget på UIC, til eksamen.

Specialiseringer:

  • Public and Nonprofit Management: Specialiseringen Public and Non-Profit Management forbereder de studerende til at forske på forvaltningen af agenturer på alle niveauer af offentlige og non-profit organisationer. Selvom viden om ledelse i disse sektorer låner stærkt fra viden om ledelse i den private sektor, er offentlig ledelse grundlæggende forskellig på grund af konteksten af offentlig regeringsførelse og offentlige værdier. Selvom de ikke er offentlige organisationer, står non-profit bureauer over for krav og pres, der ligner endnu forskellig fra offentlige organisationer.
    Alle ph.d. studerende, der vælger dette specialiseringsområde, skal tage PA 527, Public Management Theory
  • Økonomistyring: Specialiseringen Økonomistyring forbereder de studerende til at forske på regeringernes økonomiske administration og finanspolitik primært på statligt og lokalt niveau. Dette er et meget bredt forskningsområde med teoretiske baser inden for områderne offentlige finanser, statsvidenskab, ledelse og regnskab. Læring i specialiseringen fokuserer på at anvende teorier og forskning inden for disse områder i den offentlige sektors kontekst for at påvirke regeringens politiske og ledelsesmæssige beslutninger og også for at styrke viden inden for det bredere felt af offentlig administration.
    Alle ph.d. studerende, der vælger dette specialiseringsområde, skal tage PA 554, Advanced Seminar in Financial Management.
  • Undersøgelsesmetoder: Specialiseringen af undersøgelsesmetoder forbereder de studerende til at bruge undersøgelser til at udføre forskning på alle områder af offentlig og nonprofit-administration og til at udføre metodologisk undersøgelse af brugen af undersøgelsesmetoder. Selvom undersøgelsesdesign og -analyse er færdigheder, der kan bruges i en lang række materielle felter og studieretninger, er de studerende specifikt koncentreret om brugen af undersøgelser i forskning, der udføres af akademikere, regeringsorganisationer og nonprofitorganisationer.
    Alle ph.d. studerende, der vælger dette specialiseringsområde, skal tage PA 578, undersøgelser, offentlig mening og offentlig politik.
  • Urban Governance and Networks: Specialiseringen af Urban Governance og Networks forbereder de studerende til at udføre forskning på de forskellige organisatoriske strukturer, hvorigennem lokale og regionale offentlige tjenester / politikker designes, implementeres og evalueres. Bypolitiske spørgsmål krydser traditionelle jurisdiktionsgrænser og kræver integration af aktører, der opererer i forskellige sektorer og på forskellige skalaer. Styring i bymæssige / regionale omgivelser sker gennem flere og overlappende netværk af regeringer, nonprofitorganisationer og almennyttige organisationer. Denne specialisering undersøger dannelsen og styringen af regeringsnetværk samt deres kapacitet til at tackle de udfordringer, samfund overfor hele verden står overfor. Forskning om bystyrehåndtering trækker på litteratur om samarbejdsstyring, lokale styringsinstitutioner, netværksvidenskab, statsvidenskab og offentlig politik.
    Alle ph.d. studerende, der vælger dette specialiseringsområde, skal tage PA 562, lokale, bymæssige og regionale institutioner og offentlig politik.

Indlæggelser

Ansøgere betragtes som individuelt under hensyntagen til overlegen akademisk præstation og løfte om fremtidig præstation. Ansøgere skal fremlægge bevis for at have gennemført et statistikkursus på kandidatniveau. Studerende med en mangel på dette område bliver pålagt at tage yderligere kurser som foreskrevet af programlederen. Sådan undervisning gælder ikke for graden. Den ansøger, der søger godkendelse til programmet med en afsluttet kandidatuddannelse, skal have et kumulativt gennemsnitskurs gennemsnit på 3,00 (A = 4,00) i alle bacheloruddannelser og 3,5 i alt post-baccalaureate kursusarbejde. Ansøgeren skal indsende tre anbefalingsbreve fra personer, der er fortrolige med hans eller hendes faglige resultater eller erhvervserfaring. Ansøgere er også forpligtet til at aflevere Graduate Records Examen (GRE) generelle score. Alle ansøgere skal have scoringer, der placerer dem i det 50. percentil for hver del af GRE, hvilket stort set er en score på 150 på både de verbale og kvantitative dele. Hvis en ansøger undlader at præsentere en minimum GRE-score på 150 for hver del af GRE og en GPA på 3,5, kan ansøgeren stadig overvejes af ph.d. Udvalg. Udvalget vil gennemgå alle beviser for et stort løfte om at omfatte, men ikke begrænset til tendensen med kandidatuddannelse, type kandidatuddannelse, moden arbejdserfaring.

Ansøgningsprocedure

Trin 1: Udfyld ansøgningen om kandidatudnævnelse . Inden for 3 - 5 arbejdsdage efter indsendelse af din online ansøgning modtager du en e-mail, der bekræfter modtagelsen af din ansøgning, samt angiver, at du kan logge ind på systemet for at begynde at uploade dine supplerende applikationsmaterialer.

Trin 2: Betal ansøgningsgebyret

Trin 3: Følgende materialer skal uploades elektronisk efter indsendelse af online-applikationen. Du skal få en e-mail med dit ansøgningsoversigt, der giver et link, hvor du vil uploade dine dokumenter.

  • Upload kopi af udskrifter fra alle institutioner, hvor du har optjent grader, og afskrifter fra alle andre colleges og universiteter deltog i de sidste otte år. (Send ikke papirkopier, de vil ikke blive accepteret. Studerende skal anmode om registrerede udstedte transkriptioner og scanne og uploade dem via det online ansøgningssystem. Vi kan ikke uploade transkriptioner på vegne af studerende.)
  • Mindst tre anbefalingsbrev fra tidligere professorer eller vejledere. Brevene skal skrives af nogen, der kan tale til din evne til at lykkes med stipendium og forskning.
    • Du bliver bedt om at indsende e-mail-adresser til dine anbefalere. Systemet sender en automatisk genereret e-mail med et link til hvor de kan uploade deres anbefalingsbreve. Hvis du har mere end 3 anbefalingsbreve, der gerne vil indsende, så send en e-mail til Sarah McDonald på smcdon1@uic.edu. Sarah bliver nødt til at logge ind på din ansøgning for at tilføje en ekstra vare.
  • En eller to siders personlig erklæring. Identificer primære og sekundære specialiseringsområder, som du ønsker at forfølge programmet i din erklæring. Disse områder skal være i overensstemmelse med de specialiteter, der tilbydes af programmet og fakultetets ekspertise. Om nødvendigt kan du ændre dit specialiseringsområde på et senere tidspunkt. Du kan gennemgå specialiseringsområderne på følgende webside: Ph.D. Specialiseringsområder Medtag følgende i din personlige erklæring:
  • Hvad er din baggrund og akademiske interesser?
  • Hvorfor besluttede du at studere offentlig administration på kandidatniveau?
  • Hvad er dine professionelle mål?
  • Hvordan fungerer en ph.d. i offentlig administration passer ind i dine kort- og langtidsplaner for din professionelle karriere?
  • Hvilke fakultetsmedlemmer vil du arbejde på instituttet?
  • Genoptag
  • Skrivning af prøve
  • Prøven kan være et papir fra et kursus eller en publikation, men det skal behandle et moderne problem i den offentlige administration på en måde, der demonstrerer ansøgerens evne til at udmærke sig i ph.d. program. Alternativt kan ansøgere skrive et essays på 3-5 sider
  • Seneste testresultater (mindre end fem år gamle) fra Graduate Record Examen (GRE), der er sendt gennem ETS til vores institutionskode fra 1851. Internationale studerende skal indsende TOEFL-scoringer eller kvalificere sig til et TOEFL-fritagelse. Indsend dine TOEFL-scoringer til vores institutionskode fra 1851.
  • Ansøgning om formular til udnævnelsesformular
  • Angiv tydeligt øverst på formularen, om du søger assistentskab eller stipendium. De fleste ph.d. ansøgere, der ønsker assistentskab, modtager dem gennem fakultetsstipendier eller et af kollegiets syv forskningscentre for at arbejde med forskningsprojekter. Senior Ph.D. studerende modtager undervisningsassistenceships, og generelle assistentships er undertiden tilgængelige.

Materialerne nævnt ovenfor skal uploades via det elektroniske indsendelsessystem.

Senest opdateret Oktober 2019

Om skolen

What do we think we're doing? The short answer is that we are trying to make the places we live better for everyone. That can mean different things to different people and there are certainly many way ... Læs mere

What do we think we're doing? The short answer is that we are trying to make the places we live better for everyone. That can mean different things to different people and there are certainly many ways to go about it. And that's really why there is a UIC CUPPA. Minimer