Ph.d. i Marketing

The Hong Kong University of Science and Technology

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Ph.d. i Marketing

The Hong Kong University of Science and Technology

Institut for Marketing arbejder løbende på at opnå ekspertise inden for forskning. Fakultetets medlemmer er kendt for forskning af høj kvalitet og offentliggør ofte deres arbejde i top internationale alt = "marketing tidsskrifter, såsom Journal of Marketing Research (JMR), Journal of Consumer Research (JCR) og Marketing Science (MS). Marketing Department ligger i top 10 over hele verden med hensyn til antallet af artikler udgivet i JMR, JCR og MS fra 2003-2013.

Målet med ph.d.- uddannelsen er at udvikle fremragende lærde, der vil blive aktive bidragsydere til alt = "marketing viden og vil fortsætte med at sikre akademiske job på de bedste internationale universiteter. I overensstemmelse med denne ånd har flere af vores studerende udgivet papirer i top forskning tidsskrifter i programmet. En ny kandidat blev udvalgt til Marketing Science Institute's Young Scholar Program, en af ​​de højeste anerkendelser en unge forsker på området kan modtage.

Fakultetet er stærkt engageret i ph.d.-uddannelsen og giver eleverne et stimulerende intellektuelt miljø, der gør det muligt for dem at blive fremragende forskere. De modtager streng uddannelse i teorien og metoderne i forskellige underfelter af alt = "marketing, såsom forbrugeradfærd og alt =" markedsføringsmodeller. State-of-the-art kurser tilbydes på temaer som informationsbehandling, adfærdsmæssige spilteori, eksperimentelle designs, dømmekraft og beslutningstagning, valgmodellering og analytisk alt = "marketing science. Disse kurser kombineret med forskeruddannelsen, gøre ph.d.'en til et krævende, men også givende studieprogram.

Udover at få indgående viden, får de studerende praktisk erfaring i forskningsprocessen fra de tidlige stadier af programmet gennem en mentorordning. Et veludstyret adfærdslaboratorium og mange muligheder for forskningssamarbejde med fakultetets medlemmer bidrager til læringserfaringen. Derudover har eleverne fordel af to forskningscentre, der er hjemmehørende i Marketing Department - Center for eksperimentel Business Research og Center for Marketing and Distribution. Disse centre letter erhvervelsen og formidlingen af ​​alt = "marketing viden og har ofte været vært for anerkendte talere fra hele verden.

Research Foci

Forskningsområderne omfatter: behandling af forbrugerinformation, beslutningstagning af forbrugere, ubevidst indflydelse på adfærd, påvirkning og følelser, billeddannelse og visuel opmærksomhed, holdninger og overtalelse, mål og selvregulering af forbrugere, social identitet og forbrugernes selvværd, kulturel forskning, empiriske modeller af forbrugere og virksomheder, øjensporing og rumlig modellering, valgmodeller, teoribaserede empiriske modeller, Bayesian dataanalyse, informationsøkonomi, detailhandel og alt = "marketingstrategi, information og kontrakt, mediestrategi, online-alt = "marketing, sociale medier og online alt =" markedsføring, reklame, prisfastsættelse og bæredygtighed.

Adgangskrav

jeg. Generelle adgangskrav

Ansøgere, der søger optagelse til en kandidatgrad, skal have:

  • fået en bachelorgrad fra en anerkendt institution eller en godkendt tilsvarende kvalifikation

ii. Engelsk Sprog Adgangskrav

Du skal opfylde engelsksprogskrav med en af ​​følgende færdigheder *:

  • TOEFL-iBT 80
  • TOEFL-PBT 550
  • TOEFL-revideret papirleveret test 60 (samlede scoringer for læsning, lytning og skrivning)
  • IELTS (akademisk modul)
    • Til 2019/20 optagelser: Samlet score: 6.5 og Alle underpoints: 5.5
    • Til 2018/19 optagelser: Samlet score: 6,0 og Alle underpoints: 5,5

* Hvis dit modersmål er engelsk, og din bachelorgrad eller tilsvarende kvalifikation er tildelt af en institution, hvor undervisningsmediet var engelsk, vil du blive frafaldet fra at opfylde ovenstående engelsksprogskrav.

iii. Program mig -Specifikke adgangskrav

Ansøgere skal have en tilfredsstillende score i GMAT eller GRE, oven på (i) og (ii) ovenfor


Ansøgningsfrist

Se venligst http://pg.ust.hk/programs ("Application") for detaljer.

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk


Sidst opdateret October 7, 2018
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Sep. 2019
Duration
Varighed
3 - 6 år
Deltid
Fuldtid
Price
Pris
42,100 HKD
Per år
Information
Deadline
Kontakt skolen
Please refer to http://pg.ust.hk/programs ("Application") for details.
Locations
Hongkong - Hong Kong
Startdato : Sep. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Please refer to http://pg.ust.hk/programs ("Application") for details.
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Sep. 2019
Hongkong - Hong Kong
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Please refer to http://pg.ust.hk/programs ("Application") for details.
Slutdato Kontakt skolen