marketing

Institut for Marketing arbejder løbende på at opnå ekspertise inden for forskning. Fakultetets medlemmer er kendt for forskning af høj kvalitet og offentliggør ofte deres arbejde i top internationale alt = "marketing tidsskrifter, såsom Journal of Marketing Research (JMR), Journal of Consumer Research (JCR) og Marketing Science (MS). Marketing Department ligger i top 10 over hele verden med hensyn til antallet af artikler udgivet i JMR, JCR og MS fra 2003-2013.

Målet med ph.d.- uddannelsen er at udvikle fremragende lærde, der vil blive aktive bidragsydere til alt = "marketing viden og vil fortsætte med at sikre akademiske job på de bedste internationale universiteter. I overensstemmelse med denne ånd har flere af vores studerende udgivet papirer i top forskning tidsskrifter i programmet. En ny kandidat blev udvalgt til Marketing Science Institute's Young Scholar Program, en af ​​de højeste anerkendelser en unge forsker på området kan modtage.

Fakultetet er stærkt engageret i ph.d.-uddannelsen og giver eleverne et stimulerende intellektuelt miljø, der gør det muligt for dem at blive fremragende forskere. De modtager streng uddannelse i teorien og metoderne i forskellige underfelter af alt = "marketing, såsom forbrugeradfærd og alt =" markedsføringsmodeller. State-of-the-art kurser tilbydes på temaer som informationsbehandling, adfærdsmæssige spilteori, eksperimentelle designs, dømmekraft og beslutningstagning, valgmodellering og analytisk alt = "marketing science. Disse kurser kombineret med forskeruddannelsen, gøre ph.d.'en til et krævende, men også givende studieprogram.

Udover at få indgående viden, får de studerende praktisk erfaring i forskningsprocessen fra de tidlige stadier af programmet gennem en mentorordning. Et veludstyret adfærdslaboratorium og mange muligheder for forskningssamarbejde med fakultetets medlemmer bidrager til læringserfaringen. Derudover har eleverne fordel af to forskningscentre, der er hjemmehørende i Marketing Department - Center for eksperimentel Business Research og Center for Marketing and Distribution. Disse centre letter erhvervelsen og formidlingen af ​​alt = "marketing viden og har ofte været vært for anerkendte talere fra hele verden.

Research Foci

Forskningsområderne omfatter: behandling af forbrugerinformation, beslutningstagning af forbrugere, ubevidst indflydelse på adfærd, påvirkning og følelser, billeddannelse og visuel opmærksomhed, holdninger og overtalelse, mål og selvregulering af forbrugere, social identitet og forbrugernes selvværd, kulturel forskning, empiriske modeller af forbrugere og virksomheder, øjensporing og rumlig modellering, valgmodeller, teoribaserede empiriske modeller, Bayesian dataanalyse, informationsøkonomi, detailhandel og alt = "marketingstrategi, information og kontrakt, mediestrategi, online-alt = "marketing, sociale medier og online alt =" markedsføring, reklame, prisfastsættelse og bæredygtighed.

economics

Programinformation for 2020/21 er nu klar kl

Adgangskrav

jeg. Generelle adgangskrav

Ansøgere, der søger adgang til et ph.d.-studium, skal have:

  • opnåede en bachelorgrad med en dokumenteret fortegnelse over fremragende resultater fra en anerkendt institution eller fremlagt bevis for tilfredsstillende arbejde på ph.d.-niveau på fuldtidsbasis i mindst et år eller på deltidsbasis i mindst to år.

ii. Engelsk Sprog Adgangskrav

Du skal opfylde engelsksprogskrav med en af ​​følgende færdigheder *:

  • TOEFL-iBT 80 #
  • TOEFL-pBT 550
  • TOEFL-revideret revideret papirleveret test 60 (total score for afsnit om læsning, lytte og skrivning)
  • IELTS (Akademisk modul) Samlet bedømmelse: 6,5 og Alle delresultater: 5.5

* Hvis dit modersmål er engelsk, og din bachelorgrad eller tilsvarende kvalifikation er tildelt af en institution, hvor undervisningsmediet var engelsk, vil du blive frafaldet fra at opfylde ovenstående engelsksprogskrav.

# refererer til den samlede score i et enkelt forsøg

Ansøgningsfrister

Vær sød at henvise til

Program undervist i:
  • Engelsk

Se 41 flere kurser fra The Hong Kong University of Science and Technology »

Senest opdateret August 25, 2019
Dette kursus er Campusbaseret
Start Date
Sep 2019
Duration
3 - 6 år
Deltid
Fuldtid
Price
42,100 HKD
Per år
Deadline
Kontakt skolen
Please refer to http://pg.ust.hk/programs ("Application") for details.
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Sep 2019
End Date
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Please refer to http://pg.ust.hk/programs ("Application") for details.

Sep 2019

Location
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Please refer to http://pg.ust.hk/programs ("Application") for details.
End Date