Ph.d. i forretningsadministration

Generelt

Program beskrivelse

Den studerende skal udvikle anvendte kompetencer og praktiske færdigheder i mestring, fortolkning, forståelse og anvendelse af forretningsstyringsprincipper, der kulminerer med uafhængigt og originalt videnskabeligt arbejde. Kvalificerende studerende viser kompetence i anvendelsen af relateret forskningsmetodologi og korrekt skriftlig og mundtlig kommunikation af forskningsprocessen og resultaterne. Specialet vil udgøre et bestemt bidrag til viden om en indsigt i fagdisciplinen og gøre det muligt for studerende at reflektere over forskningsområdet.

Adgangskrav

En studerende, der er i besiddelse af en kandidatuddannelse i Business Management på NQF niveau 8 eller 9, kan ansøge om optagelse i denne kvalifikation. Et gennemsnit på 65% skal opnås i denne kandidatkvalifikation. Dekanen for Det Fakultet for Ledelse kan nægte en studerendes adgang til doktorgraden, hvis den er af den opfattelse, at den studerendes akademiske baggrund er utilstrækkelig til de foreslåede studier.

Kontaktoplysninger

Navn: Prof D Pooe
Tlf .: 27 (0) 11 559 5057 / E-mail: dpooe@uj.ac.za

Registrerings- og startdatoer

Registrering starter i januar og forelæsninger i februar for både studenterprogrammer og postgraduate kursusarbejdsprogrammer.

Alle forskningsprogrammer til kandidatuddannelse og ph.d. kan tilmeldes hele året.

Slutdato: Det akademiske starter i januar og slutter i december. Programfristen bestemmes af programmets varighed.

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Læs mere

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Minimer
Johannesburg