Program beskrivelse
Oversigt
SMLR's Ph.D. Programmet i Industrielle Forbindelser og Menneskelige Ressourcer (IRHR) er et tværfagligt program, der kvalificerer elever til beskæftigelse som kollegium eller universitet fakultet eller for forskningsstillinger. IRHR-programmet er designet til folk, der ønsker at:
Undersøg arbejdets verden i vores dynamiske globale økonomi, herunder hvordan ansættelsesforhold påvirker organisationer, arbejdstagere og samfund
Arbejde med førende lærde, der er nationalt og internationalt anerkendt eksperter inden for en bred vifte af emner inden for industrielle relationer og menneskelige ressourcer
Bliv førende lærde. Studerende lærer at designe, udføre og offentliggøre strenge forskning i videnskabelige tidsskrifter, som f.eks. Academy of Management Journal , Management of Management Review , Industrial and Labor Relations Review , Industrial Relations og Journal of Applied Psychology , blandt andre.
Udvikle undervisningsfærdigheder ved at arbejde som undervisningsassistenter og undervise deres egne kurser.
Læringsmål for studerende
Opnå markant evne, stipendium, forskning og lederskab i industrielle relationer og menneskelige ressourcer
Engagere og gennemføre original forskning
Forbered dig på at være fagfolk i karriere, der kræver uddannelse på de højeste niveauer i samfundsvidenskaben, der behandler spørgsmål relateret til arbejdsmarkedsrelationer og menneskelige ressourcer
Gradskrav
Studieprogrammet i IRHR kræver, at alle studerende:
færdiggør tre kerneeminarer
vælg et primært felt af enten Human Resources eller Labor, Work og Society, hvor fem kurser vil blive taget
enten vælg et sekundært felt, hvor tre kurser vil blive taget, eller tage tre valgfag, hvis der ikke vælges noget sekundært felt
fuldføre fire statistikker og forskningsmetoder kurser
fuldføre en kandidats speciale
fuldføre en afhandling
deltage i Proseminaret, der består af præsentationer af SMLR fakultet, udenfor lærde og Ph.D. studerende
Studerende kan tage ph.d.-kurser i Princeton, Columbia, NYU, CUNY, Fordham, New School eller Stony Brook som en del af deres studier gennem Inter-University Consortium, hvor Rutgers deltager.
Kursusoversigt
Rute
Seminar i industrielle relationer
16: 545: 611 eller godkendt ækvivalent - Yr. 1 eller 2 3 Seminar i Human Resources: Macro Foundations
16: 545: 612 eller godkendt ækvivalent - Yr. 1 eller 2 3 Seminar i organisatorisk adfærd
16: 545: 618 eller godkendt ækvivalent - Yr. 1 eller 2 3 Primær felt: enten
1. Human Resources *, eller
2. Arbejde, arbejde og samfund **
Yrs. 1 -3 15 Sekundære felt: enten
1. Menneskelige ressourcer *,
2. Arbejde, arbejde og samfund, **
3. Tilpasset, eller
4. Ingen sekundært felt, med 9 studiepoints valgfag godkendt af direktøren.
Yrs. 1 -3 9 Forskningsmetoder
16: 545: 613 eller tilsvarende - Yr. 1 eller 2 3 Statistikker I
15: 291: 515 eller tilsvarende. Skal være ph.d.-niveau kursus Yr. 1 3 Statistikker II
15: 291: 625 eller tilsvarende. Skal være ph.d.-niveau kursus Yr. 1 eller 2. 3 Avanceret statistik eller metodevalg
16: 545: 616 eller 16: 545: 701, 702 eller ækvivalent. Godkendelse af Grad. Direktør er påkrævet. - Yr. 2 eller 3 3 Kandidatafhandling
16: 545: 701 - år. 2 eller 3 6 Proseminar Credits
16: 545: 610 - år. 1-3 3 Ph.d.-afhandlingskreditter
16: 545: 702 - år. 4-5 18 = 72 Credits Total (som omfatter 24 Forskning "SpecialeKandidatafhandling
I løbet af deres andet år i programmet gennemfører eleverne et empirisk forskningsprojekt under ledelse af et tre-personafhandlingskomité. Et medlem eller associeret medlem af SMLR-kandidatfakultetet kan fungere som udvalgsformand og lede forskningsprojektet. Et tilfredsstillende mundtligt forsvar af afhandlingen er påkrævet. Det mundtlige forsvar er normalt planlagt som en præsentation i Proseminar. Forsvaret er åbent for offentligheden og skal offentliggøres mindst to uger i forvejen. Efter afslutningen af afhandlingen og mundtligt forsvar og 30 studiepoeng (heraf 6 kan være forskningsbevillinger til afslutning af afhandlingen), tildeles studerende en kandidat for naturvidenskabelig uddannelse og bliver berettiget til at tage kvalifikationseksamen.
Kvalificerende eksamen
Den kvalificerende eksamen vurderer elevernes kendskab til og evne til at syntetisere teorien og metoderne i deres krævede og valgfrie kurser og i deres specialiserede fagområder. Den dækker IRHR-litteraturen, der anses for at være grundlaget for den studerendes karriere og fremtidige forskning, samt de forskningsmetoder og dataanalyseteknikker, der er relevante for den studerendes valgte specialområde. Prøven tilbydes to gange om året, i januar og maj (eller på et tidspunkt aftalt af den studerendes rådgivende udvalg og kandidatdirektøren). Formatet er hjemme, med 48 timer til færdiggørelse. Normalt tager eleverne den kvalificerende eksamen i december i deres tredje år. Den kvalificerende eksamen bedømmes og skal godkendes af mindst fire medlemmer af IRHR kandidatfakultet. Studerende, der fejler eksamen, skal genoptage det inden for fire måneder. Efter at have bestået den kvalificerende eksamen, er de studerende optaget til ph.d. kandidatur.
afhandling
Studerende gennemfører en afhandling i løbet af deres fjerde og femte år. Afhandlingsudvalget skal ledes af et medlem af IRHR-kandidatfakultetet og indeholde mindst tre andre fakulteter. Mindst et medlem af udvalget skal være fra uden for IRHR kandidatfakultet. Medlemmer fra udenfor Rutgers foretrækkes. Alle elever præsenterer og forsvarer disses forslag i et seminarformat. Forslaget forsvar er åbent for alle interesserede fakultet og ph.d. studerende, selvom kun udvalgets medlemmer stemmer om accept af forslaget. Et afsluttende mundtligt forsvar finder sted efter afslutningen af afhandlingen. Forsvaret er åbent for offentligheden og skal offentliggøres mindst to uger i forvejen.
Forskningsinddragelse
Studerende forventes at være aktivt involveret i forskning gennem hele den tid, de er indskrevet i programmet. For at lette dette, er studerende tildelt en forskningsrådgiver efter deres optagelse i programmet. Studerende kan ændre deres forskningsrådgiver ved fælles overenskomst i slutningen af deres første år og helst derefter. Forskningsrådgivere udarbejder årlige vurderinger af elevernes forskningsaktiviteter, og der kræves tilfredsstillende præstation for at de studerende skal være i god stand i programmet og fortsat modtage økonomisk bistand.