PhD i Atlantic Islands. Historie, arv og institutionelle retlige ramme (universitetscenter) Søg

Universidad de La Laguna

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

PhD i Atlantic Islands. Historie, arv og institutionelle retlige ramme (universitetscenter) Søg

Universidad de La Laguna

Atlanterhavsøerne Ph.d.-programmet: Historie, kulturarv og institutionel-juridisk ramme er et tværfagligt forskningsuddannelsesforslag, der tilbydes af universiteterne i den makaronesiske region, der sigter mod at bekræfte økestudiernes videnskabelige gyldighed og især de archipelagos af Mellematlanten, i henhold til deres historiske, kulturelle, patrimoniale og juridiske specificiteter, forstået som en fælles ø verden. Selvom professorer, der tilhører den juridiske institutionelle ramme på Universidad de La Laguna deltager i tilbuddet om de øvrige tre universiteter i programmet, omfatter uddannelsestilbudet kun programmets første og anden linje.

Den officielle forslag ph.d. atlantiske øer: Historie, Økonomi, Heritage og juridiske og institutionelle rammer imødekommer behovet for at færdiggøre akademisk grad og master-cyklusser, der inden for det europæiske område for videregående uddannelse gennemfører vores universiteter.

Vores tilgang sigter efter de institutionelle strategier for ID-I, som definerer, at universiteterne skal have doktorgrad i centrum af sine aktiviteter, giver et højt niveau af kvalitet, internationalisering, innovation, anerkendelse og mobilitet. I denne ånd er vi interesseret i at skabe en stabil ramme muliggør samarbejde med andre organer, organisationer og institutioner, der er involveret i id i både nationalt og internationalt.

I sidste ende dette ph.d.-program skal udfylde uddannelsesbehov ph.d.-kandidater, opdatering metodiske og endelig hans indvielse i forskning gennem den endelige realisering af doktorafhandling.

De specifikke mål for dette program kan identificeres som følger: fuldføre akademiske cyklusser af humaniora, jura og samfundsvidenskab og arkitektur; Imødekomme behovene hos studerende og praktikanter, ikke kun fra universiteterne i Las Palmas og La Laguna, men Universitet Azorerne og Madeira og Kap Verde og for latinamerikanske og afrikanske område; Opfylde behovene i kvalitet uddannelse på ph.d.-niveau, en omfattende og åben måde, der tilbyder samfund frontforskning; Forøgelse af potentialet af kvaliteten af ​​forskning og innovation; Udvikle en grundforskning og anvendt forskning, for hvilket disse universiteter har et stort potentiale i de menneskelige ressourcer, hvilket gør vores universiteter i international reference; Prioritering linjer førende forskning i de forskellige områder, der gør det, med projekter af regional, nationalt og europæisk plan.

Dette ph.d.-program inden for rammerne af Forskerskolen ved University of Las Palmas og relaterede institutioner rå kobber, UAC og UAM, skulle komme til at kombinere forskellige linjer af forskning, der vil forsøge at svare på, både retningslinjer, som det Kanariske Øer regering (strategi definere prioriteter i at tilbyde Canarias videregående uddannelser 2010-2020), hvilket er særligt relevant eksplicit omtale af kapitalforvaltning og nyttiggørelse, som ULPGC (strategiplan institutionel fra University of Las Palmas 2011-2014), eller retningslinjerne fra rå kobber, UAC og UAM.

Vores projekt har til formål, i overensstemmelse med ovenstående, at hæve niveauet af ekspertise inden for forskning, at øge niveauet af økonomisk, social og kulturel udvikling på De Kanariske Øer, for at søge partnere mv

Vores forslag er at specialisere deltagende universiteter inden for rammerne af de atlantiske øer, som vi foreslår en tæt alliance, som forskningsplatform Tricontinental Atlantic Studies. Der er derfor et tæt forhold mellem CEI (Campus International Excellence) carespecto den to universiteter punkt 6.1. Hukommelse).

Kanariske universiteter (ULPGC og rå kobber) deltage i fællesskab i Campus International Excellence Regional Anvendelsesområde: "Tricontinental Atlantic Campus Et af de vigtigste tiltag i afsnittet Undervisning forbedring og tilpasning til EHEA, det er implementeringen af ​​den internationale skole. Postgraduate universitetscenter rå kobber-ULPGC, nogle hovedformålet er:

Udvikling baseret på kombinationen og interaktion kapaciteter af de to universiteter i deres tematiske specialiseringer udsigt aksen Europa-Afrika og Latinamerika-programmer.

Dette omfatter også aftaler med universiteter i disse områder for at indarbejde dem i postgraduate programmer.

  • Tricontinental programmer for talent, både for lærere og elever.

Inden for forskning, specielt strategi udvikling skal baseres på:

  • Mark strategiske spørgsmål i eksamensprojekter inden Tricontinental.
  • Spørg Ph.d. programmer baseret på strategisk og fælles samarbejde af fakulteterne, forskningscentre og ph.d.-studerende bedst egnede for hvert tematisk undervisning.
  • Organisering af tværfaglige seminarer med topforskere og professorer fra andre universiteter Campus den Tricontinental niveau, der beskæftiger sig fra forskellige vinkler strategiske spørgsmål.
  • Formidling af Skolen for at tiltrække talent Tricontinental
  • Indførelse af tjenester for ph.d.-studerende (tilmelding, information, overnatning, ...).

I denne bestræbelse, ph.d.-uddannelsen i Atlantic Islands: Historie, arv og institutionelle retlige rammer, vil værdsætte de særlige kendetegn ved de atlantiske øgrupper karakteristika, fremhæver geostrategiske værdi heraf, styrke ledelsen af ​​De Kanariske Øer som en katalysator for dette område geografiske videnskabelige aspekter der er relevante for de områder af ekspertise af CIS-kanariefugle og bidrager til større interaktion mellem universiteterne givet mellem universiteterne fakultet, som hører til de to kanariske universiteter

og University of Azorerne og Madeira.

Det bør også bemærkes, at nominere universiteter er forbundet inden for netværket af universiteterne i den yderste periferi i Den Europæiske Union (Red Unamuno af atlantiske øer), som letter mobiliteten for studerende og lærere samt videnskabeligt og akademisk samarbejde den fælles udstedelse af Atlanten isalas formålet med denne ph.d. (CF 1.4 Hukommelse)

Den atlantiske øer Ph.d. Historie, Økonomi, arv og juridiske og institutionelle rammer i tilfælde af ULPGC, der leder, er et resultat af summen af ​​tidligere erfaring i ph.d.-programmer, der gennemføres af forskellige afdelinger og forskningsgrupper at komponere og tværgående i samme videnskabelige programmets anvendelsesområde foreslås nu. I denne baggrund programmer har involveret departementerne Historical Sciences (DCH), geografi (DGEO), Basic Juridiske Fakultet (DCJB) og Public Law (DDP), Kunst, By og territorium (DACT), Byggeri Arquitectonica (DCA), Public Law (DDP), kunst, By og territorium (DACT), Arkitektonisk Construction (DCA), grafiske udtryk og Arkitektonisk design (DEGPA).

kompetencer

grundlæggende

  • CB11 - systematisk forståelse af et fagområde og beherskelse af færdigheder og forskningsmetoder relateret til feltet.
  • CB12 - Mulighed for at udtænke, designe eller oprette, gennemføre og vedtage en væsentlig proces med forskning og skabelse.
  • CB13 - Mulighed for at bidrage til at udvide grænserne for viden gennem original forskning.
  • CB14 - Evne til at udføre kritisk analyse og evaluering og syntese af nye og komplekse ideer.
  • CB15 - Evne til at kommunikere med den akademiske og videnskabelige samfund og samfundet i almindelighed om deres områder af ekspertise i de måder og sprog almindeligvis anvendes i internationale videnskabelige samfund.
  • CB16 - Mulighed for at fremme, inden akademiske og professionelle sammenhænge, ​​videnskabelige, teknologiske, sociale, kunstneriske eller kulturelt i et videnbaseret samfund.

Kvalifikationer og personlige kompetencer

  • CA01 - Navigering vores sammenhænge, ​​hvor der er lidt specifik information.
  • CA02 - Find de centrale spørgsmål, der skal besvares for at løse et komplekst problem.
  • CA03 - At designe, skabe, udvikle og lancere nye og innovative projekter inden for sit felt af ekspertise.
  • CA04 - Arbejde i udstyr og selvstændigt i en international eller tværfaglig sammenhæng.
  • CA05 - integrere viden, håndtere kompleksitet, og formulere domme med begrænsede oplysninger.
  • CA06 - Kritik og forsvar af intellektuelle løsninger.

andre færdigheder

  • EC1 - Beherskelse af metoder og forskning teknikker i det forskningsprogram, som udkastet afhandling tilskriver.

uddannelsesaktiviteter

Pædagogisk Seminar 1: Udfordringer for forskning i historiske og sociale dynamik i den atlantiske verden

  • Antal timer: 10
  • beskrivelse:
    • indhold:
      1. Begrebet Atlanten verden: historiografiske Panorama.
      2. Migration og demografi: Perspektiver og forskningsområder.
      3. Udsigterne for en sammenlignende historie de atlantiske øgrupper.
    • Timing: To sessioner af tre timer og to af yderligere to timer (3 3 2 2) i den første halvdel af det første år.
    • Mål:
      1. Demonstrere en systematisk forståelse af studieretninger rettet.
      2. udtænke, designe, implementere og vedtage en proces med forskning med akademisk stringens i de foreslåede områder.
      3. Gennemføre en kritisk analyse, evaluering og syntese af forslagene på seminaret
    • Aktivitet sprog: spansk og portugisisk.
    • Mode: Videokonference
    • Kontrol af aktiviteten: erhvervelse af færdigheder og evner af kurset er akkrediteret ved at udføre et værk skrevet mellem 6000 og 7000 ord på nogen af ​​de spørgsmål, der rejses på seminaret har forbindelser til den doktordisputats.
  • Proceskontrol: erhvervelse af færdigheder og evner af kurset er akkrediteret ved at udføre et værk skrevet mellem 6000 og 7000 ord på nogen af ​​de spørgsmål, der rejses på seminaret har forbindelser til den doktordisputats.
  • Mobilitet handlinger: Hvad angår de aktioner mobilitet, baseret på målinger foretaget i rapporten og de nuværende budgetmidler er forslaget vurderet, at ingen specifikke mobilitetsaktioner vil finde sted. Medlemmer af ph.d.-programmet vil forsøge at maksimere potentialet af de tjenester, der tilbydes de deltagende universiteter rundt om rådgivning og information om legater, tilskud og rejsetasker, at de studerende kan få adgang til. De, der vælger specialet europæiske omtale skal opfylde de kriterier, som de gældende bestemmelser i deres specifikke opkald, og programmet vil rådgive og tilskynde mest muligt ud af denne form for doktorafhandlinger.

Pædagogisk Seminar 2: Udfordringer for forskning i Atlanterhavet verdens kulturarv

  • Antal timer: 10
  • beskrivelse:
    • indhold:
      1. Architectural Heritage Atlantic World: Ny forskning veje
      2. Balance mellem historiske og kunstneriske arv i de atlantiske øgrupper.
      3. Kulturarv: Overførsler og værdier.
    • Timing: To sessioner af tre timer og to af yderligere to timer (3 3 2 2) i den første halvdel af det andet år.
    • Mål:
      1. Demonstrere en systematisk forståelse af studieretninger rettet.
      2. udtænke, designe, implementere og vedtage en proces med forskning med akademisk stringens i de foreslåede områder.
      3. Gennemføre en kritisk analyse, evaluering og syntese af forslagene på seminaret
    • Aktivitet sprog: spansk og portugisisk.
    • Mode: Videokonference
    • Kontrol af aktiviteten: erhvervelse af færdigheder og evner af kurset er akkrediteret ved at udføre et værk skrevet mellem 6000 og 7000 ord på nogen af ​​de spørgsmål, der rejses på seminaret har forbindelser til den doktordisputats.
  • Proceskontrol: erhvervelse af færdigheder og evner af kurset er akkrediteret ved at udføre et værk skrevet mellem 6000 og 7000 ord på nogen af ​​de spørgsmål, der rejses på seminaret har forbindelser til den doktordisputats.
  • Mobilitet handlinger: Hvad angår de aktioner mobilitet, baseret på målinger foretaget i rapporten og de nuværende budgetmidler er forslaget vurderet, at ingen specifikke mobilitetsaktioner vil finde sted. Medlemmer af ph.d.-programmet vil forsøge at maksimere potentialet af de tjenester, der tilbydes de deltagende universiteter rundt om rådgivning og information om legater, tilskud og rejsetasker, at de studerende kan få adgang til. De, der vælger specialet europæiske omtale skal opfylde de kriterier, som de gældende bestemmelser i deres specifikke opkald, og programmet vil rådgive og tilskynde mest muligt ud af denne form for doktorafhandlinger.

Pædagogisk Seminar 3: Forskning yderste periferi og juridiske særtræk

  • Antal timer: 10
  • beskrivelse:
    • indhold:
      1. Island og yderste periferi: Udfordringerne ved genkendelse af statslige og internationale love.
      2. Sammenlignende lovgivning af de atlantiske øgrupper.
      3. juridiske og administrative udfordringer i gennemførelsen af ​​retten til de atlantiske øgrupper.
    • Timing: To sessioner af tre timer og to af yderligere to timer (3 3 2 2) i den første halvdel af det tredje år.
    • Mål:
      1. Demonstrere en systematisk forståelse af studieretninger rettet.
      2. udtænke, designe, implementere og vedtage en proces med forskning med akademisk stringens i de foreslåede områder.
      3. Gennemføre en kritisk analyse, evaluering og syntese af forslagene på seminaret
    • Aktivitet sprog: spansk og portugisisk.
    • Mode: Videokonference
    • Kontrol af aktiviteten: erhvervelse af færdigheder og evner af kurset er akkrediteret ved at udføre et værk skrevet mellem 6000 og 7000 ord på nogen af ​​de spørgsmål, der rejses på seminaret har forbindelser til den doktordisputats.
  • Proceskontrol: erhvervelse af færdigheder og evner af kurset er akkrediteret ved at udføre et værk skrevet mellem 6000 og 7000 ord på nogen af ​​de spørgsmål, der rejses på seminaret har forbindelser til den doktordisputats.
  • Mobilitet handlinger: Hvad angår de aktioner mobilitet, baseret på målinger foretaget i rapporten og de nuværende budgetmidler er forslaget vurderet, at ingen specifikke mobilitetsaktioner vil finde sted. Medlemmer af ph.d.-programmet vil forsøge at maksimere potentialet af de tjenester, der tilbydes de deltagende universiteter rundt om rådgivning og information om legater, tilskud og rejsetasker, at de studerende kan få adgang til. De, der vælger specialet europæiske omtale skal opfylde de kriterier, som de gældende bestemmelser i deres specifikke opkald, og programmet vil rådgive og tilskynde mest muligt ud af denne form for doktorafhandlinger.

Forskning 1 Seminar

  • Antal timer: 10
  • beskrivelse:
    • Indhold: Udstilling for hver ph.d.-studerende præsentation af opfølgningen protokol, der består af de mål, tilgang til problemet, hypotese, teoretiske ramme, metode, state of the art forskning og timing. Som svar, tutorer insistere på skrive procedurer humanistiske og videnskabelige artikler, afsløring og social kommunikation forskning og anvendelse af informationsteknologi.
    • Timing: To sessioner af tre timer og to af yderligere to timer (3 3 2 2) i den anden halvdel af det første år.
    • Aktivitet sprog: spansk og portugisisk.
    • Mode: Videokonference
    • Kontrol af aktivitet: opfyldelse af målene i protokollerne for at gennemføre hver krediteret afhandling.
  • Kontrol procedure: opfyldelse af målene i protokollerne for at gennemføre hver krediteret afhandling.
  • Mobilitet handlinger: Hvad angår de aktioner mobilitet, baseret på målinger foretaget i rapporten og de nuværende budgetmidler er forslaget vurderet, at ingen specifikke mobilitetsaktioner vil finde sted. Medlemmer af ph.d.-programmet vil forsøge at maksimere potentialet af de tjenester, der tilbydes de deltagende universiteter rundt om rådgivning og information om legater, tilskud og rejsetasker, at de studerende kan få adgang til. De, der vælger specialet europæiske omtale skal opfylde de kriterier, som de gældende bestemmelser i deres specifikke opkald, og programmet vil rådgive og tilskynde mest muligt ud af denne form for doktorafhandlinger.

Research Seminar 2

  • Antal timer: 10
  • beskrivelse:
    • Indhold: Udstilling for hver ph.d.-studerende præsentation af opfølgningen protokol, der består af de mål, tilgang til problemet, hypotese, teoretiske ramme, metode, state of the art forskning og timing. Som svar, tutorer insistere på skrive procedurer humanistiske og videnskabelige artikler, afsløring og social kommunikation forskning og anvendelse af informationsteknologi.
    • Timing: To sessioner af tre timer og to af yderligere to timer (3 3 2 2) i den anden halvdel af det andet år.
    • Aktivitet sprog: spansk og portugisisk.
    • Mode: Videokonference
    • Kontrol af aktivitet: opfyldelse af målene i protokollerne for at gennemføre hver krediteret afhandling.
  • Kontrol procedure: opfyldelse af målene i protokollerne for at gennemføre hver krediteret afhandling.
  • Mobilitet handlinger: Hvad angår de aktioner mobilitet, baseret på målinger foretaget i rapporten og de nuværende budgetmidler er forslaget vurderet, at ingen specifikke mobilitetsaktioner vil finde sted. Medlemmer af ph.d.-programmet vil forsøge at maksimere potentialet af de tjenester, der tilbydes de deltagende universiteter rundt om rådgivning og information om legater, tilskud og rejsetasker, at de studerende kan få adgang til. De, der vælger specialet europæiske omtale skal opfylde de kriterier, som de gældende bestemmelser i deres specifikke opkald, og programmet vil rådgive og tilskynde mest muligt ud af denne form for doktorafhandlinger.

Research Seminar 3

  • Antal timer: 10
  • beskrivelse:
    • Indhold: Udstilling for hver ph.d.-studerende præsentation af opfølgningen protokol, der består af de mål, tilgang til problemet, hypotese, teoretiske ramme, metode, state of the art forskning og timing. Som svar, tutorer insistere på skrive procedurer humanistiske og videnskabelige artikler, afsløring og social kommunikation forskning og anvendelse af informationsteknologi.
    • Timing: To sessioner af tre timer og to af yderligere to timer (3 3 2 2) i den anden halvdel af det tredje år.
    • Aktivitet sprog: spansk og portugisisk.
    • Mode: Videokonference
    • Kontrol af aktivitet: opfyldelse af målene i protokollerne for at gennemføre hver krediteret afhandling.
  • Kontrol procedure: opfyldelse af målene i protokollerne for at gennemføre hver krediteret afhandling.
  • Mobilitet handlinger: Hvad angår de aktioner mobilitet, baseret på målinger foretaget i rapporten og de nuværende budgetmidler er forslaget vurderet, at ingen specifikke mobilitetsaktioner vil finde sted. Medlemmer af ph.d.-programmet vil forsøge at maksimere potentialet af de tjenester, der tilbydes de deltagende universiteter rundt om rådgivning og information om legater, tilskud og rejsetasker, at de studerende kan få adgang til. De, der vælger specialet europæiske omtale skal opfylde de kriterier, som de gældende bestemmelser i deres specifikke opkald, og programmet vil rådgive og tilskynde mest muligt ud af denne form for doktorafhandlinger.

mobilitet

  • Antal timer: 160 (en måned, tyve arbejdsdage x otte timer for både fuldtidsstuderende som deltidsstuderende)
  • beskrivelse:
    • Bo i en forskning, dokumentationscenter eller udenlandsk universitet, der er relateret til den ph.d.-program.
  • Proceskontrol: erhvervelse af kvalifikationer og evner ophold gjort ved at gennemføre en skriftlig rapport på mellem 6000 og 7000 ord om specifikke aktiviteter, og opnåelsen af ​​de mål, der er opnået forud for doktorafhandling vil blive krediteret og indeholdt i sin plan for uddannelsesaktiviteter.
  • Mobilitet handlinger: Hver ph.d.-studerende skal udføre mindst et ophold i et internationalt forskningscenter tilføjede, ved slutningen af ​​træningsperioden, der involverer mindst en måned. Dette ophold vil sigte mod at deltage i specifikke kurser og forskningsseminarer og udveksle erfaringer med andre forskere. Afhandlingen direktør, i samarbejde med vejleder og den ph.d.-studerende selv, planlægge disse værelser; De vil indgå i uddannelsesplanen af ​​hver ph.d. studenteraktiviteter og skal derfor godkendes af det faglige udvalg i ph.d.-program. Fleksibilitet i at udvikle mobilitet ophold (tilføje flere ophold eller udføre dem i et enkelt år) har til formål at lette gennemførelsen af ​​denne aktivitet studerende på deltid. Med henblik på at kontrollere, mobilitet, kan den studerende blive udført i nogen af ​​de udenlandske institutioner med eksisterende samarbejdsaftaler og er opført i det relevante bilag til dette forslag.

forskningsområder

  • Linje 1: historiske og sociale dynamik.
  • Linje 2: Kulturarv.
  • Linie 3: Juridiske og institutionelle rammer

adgangskriterier

Ifølge princippet om universel tilgængelighed generelt vil have adgang til dette program alle studerende, der opfylder de lovgivningsmæssige krav i de generelle regler i doktorgrad, både tilstand (RD 99/2011 og overensstemmende), som egen de deltagende universiteter. Samlet set indkomst profil ansøgeren til at deltage i denne ph.d. er en studerende, kandidatgrad eller tilsvarende, der har en grunduddannelse i efterforskningsteknikker. Doktorafhandlinger vil foregå på modersmålet, og dem, der kræver internationale referencer, i overensstemmelse med gældende lovgivning for denne indikation.

Kriterierne for studerende med fuldtids valg er:

  • Adgang kvalifikation (vægtet 50%), vurderet som følger: hvis den studerende er i besiddelse af en reference, 10 point; hvis i besiddelse af en grad fra den samme gren af ​​viden, men undervist af andre fakulteter, vil have 8 point; og hvis du er i besiddelse af et en anden gren af ​​viden, 6 point.
  • Akademisk rekord (vægtet 50%): den gennemsnitlige kvalitet af rekord Bachelor og kandidatuddannelse (300 ECTS-point) beregnes med en decimal.

Kriterierne for elever med særlige behov som følge af handicap valg er de samme som for andre studerende, reservere mindst 1 pladsen. Det faglige udvalg vil vurdere i dette tilfælde behovet for eventuelle læseplanerne tilpasninger.

Rummene forbeholdt en af ​​de nærmere regler for engagement, som ikke dækkes, vil blive føjet til den anden tilstand.

Når den årlige undervisning, kan der ikke foretages ændringer i ordningen for engagement i det akademiske år, medmindre sammenfald med alvorlige omstændigheder skal evalueres af Akademisk Udvalg. De årsager, der kan hævdes i ansøgningen, blandt andre, er: arbejdsaktivitet, særlige uddannelsesbehov, familie plejebehov, højtydende sportsfolk og økonomiske situation i husstanden.

Med blot eksempler i naturen og ikke er udtømmende, især forventes at det største antal ph.d.-studerende kommer fra de følgende master-studier:

  • Dem, der tilbydes af ULPGC og ULL og UAC og UAM i Humanistisk (fortrinsvis linie 1), Social Sciences og Law (fortrinsvis linje 3) og Arkitektur og Human Sciences (fortrinsvis linie 2 ). Under alle omstændigheder, co-retningen af ​​doktorafhandlinger af lærere udstationeret til forskellige program linjer er mulig.
  • Enhver mester relateret til forskningsprogrammet
  • Have overvundet 300 ECTS bachelor og kandidat helst i humaniora, samfundsvidenskab og jura og arkitektur.
  • Studerende med titlen DEA opnået gennem programmer reguleret af RD 778/98 og RD 1393/2007.
  • Udenlandske studerende overensstemmelse med myndighedernes forskrifter.

Studerende med en udenlandsk grad uden standardisering kan søge om optagelse på ph.d.-studier, når et niveau svarende til den spanske officielle universitet kandidatgrad og bemyndiget i landet, der udsteder kvalifikation til optagelse på ph.d.-studier uddannelse er akkrediteret .

Denne optagelse er ikke ensbetydende med i hvert fald godkendelsen af ​​den foregående titel eller anerkendelse til andre formål end adgang til disse belæringer formål.

Således studerende med udenlandsk grad uden standardisering nødvendig for den fulde gyldighed deres registrering en opløsning på ækvivalens givet af de respektive formænd for de universiteter, der deltager i denne doktorgrad, når de rapporter, som regel udstedt, hvor angive navnet på den udenlandske kvalifikation anerkendelse med henblik på at forfølge disse undersøgelser. skal bestilles ækvivalens inden for den periode etableret efter titel baseret på, hvor du vil have adgang til den tredje cyklus undersøgelser og en akademisk certifikat af studierne nævnt i angivelse af fag og faglige perioder cursados ​​og titel giver adgang hjemme til ph.d.-studier. Alle ovenstående vil blive præsenteret behørigt legaliseret (original og fotokopi til sortering eller fotokopier bekræftet af spanske ambassader eller konsulære tjenester). I tilfælde af ikke at være kildesproget bør castiliansk også ledsage en autoriseret oversættelse af ovennævnte dokumenter.

Anmodningen om optagelse af studerende evnen til samtidigt at udføre anmodningen om ækvivalens, hvis det er nødvendigt følger også med. Akademisk udvalg af ph.d.-programmet (CAPD) vurderer tilstrækkeligheden af ​​akademiske studier udfyldes af ansøgeren, at skulle medtage dette om forslaget optaget til programmet. Ligestillingsaftaler resolutioner består i den studerendes fil og kan certificeres som enhver anden ende. Du kan også se, at de rapporter, der er udstedt til at tjene som fortilfælde lignende situationer. I disse tilfælde vil nye rapporter ikke være nødvendig. Studerende kan tilmelde uden at vente på løsningen af ​​ækvivalens, men gyldigheden af ​​din registrering vil være betinget af denne erklæring.

Studerende, der kvalificerer og optagelse kan ansøge om optagelse på ph.d.-programmet, som der vil blive etableret en præregistrering periode. En sådan ansøgning skal være på plads for at bringe opkaldet.

Efter denne frist, CAPD offentliggøre, beordrede foreløbig liste over optagne i henhold til akademiske kriterier dossier BAREMADO som nævnt ovenfor.

Ikke-optagne ansøgere kan fremsætte krav inden for den tid og måde etableret i indkaldelsen.

Efter perioden med fordringer og løst disse, forholdet mellem studerende optaget på de tilsvarende ledelse krop elever, for at være i stand til at formalisere deres tilmelding i den angivne periode vil blive fremsendt. Ikke at formalisere deres registrering, vil ansøgeren falde i deres rettigheder.

Under alle omstændigheder vil det altid handle med fuld respekt for princippet om universel tilgængelighed og ikke-begrænset adgang for studerende med særlige uddannelsesmæssige behov som følge af handicap vil blive etableret.

Situationen for den spanske University i almindelighed og kanariske universiteter, især synes at indikere et fald i adgang til ph.d.-studerende i almindelighed og gennem forskningsbevillinger, i særdeleshed.

Den kanariske agentur for Forskning (ACIISI), for eksempel, har ikke kaldt særlig støtte til forskningsprojekter siden 2010. Det er også problematisk at optage PDI studerende fra ULPGC og ULL selv, som endnu ikke er i besiddelse af grad af læge, har begrænset rekruttering

POI som et resultat af RD 14/2012 af hasteforanstaltninger for at rationalisere de offentlige udgifter til uddannelse. Under disse omstændigheder er det nødvendigt, at antallet af modtagelige steder, hvor deltidsstuderende overstiger værdien af ​​fuldtidsbeskæftigede steder, så eleverne med succes kan erhverve de færdigheder af ph.d.-uddannelsen, især at kunne udføre et videnskabeligt bidrag gennem original forskning, der udvider grænserne for viden på dette område, og der fortjener offentliggørelse på nationalt eller internationalt plan.

Will mission af Akademisk Udvalg (CAPD) give sit samtykke til behandling af de respektive doktorafhandlinger engang indsendte forslag i tide (Regulering af ph.d.-studier ULPGC artikel 8.2 om godkendelse og deponering af afhandlingen ph.d.). Med henblik herpå Akademisk Udvalg

opstiller objektive kriterier omfatter, i det mindste, det krav, at den ph.d.-studerende har produceret, som første eller senior forfatter videnskabelige (publikationer i tidsskrifter, bøger eller bogkapitler, patenter eller kunstneriske værker) bidrag dokumenteret kvalitet og bidrager til ph.d.-programmet støtte afledt af doktorafhandling, før aflejring.

I konsekvens af ovenstående ph.d. kan du tilmelde fuld tid eller deltid.

For sidstnævnte tilstand vil være nødvendig betingelse doctorando del tid givet, hvis det er relevant, ved CAPD. skal anmodes Denne betingelse hvert akademiske år til CAPD, der giver dokumentation. Ph.d.-studerende status deltid vil blive betragtet grund til karakter arbejde, familie eller personale. De årsager relateret til beskæftigelsessituationer fortrinsvis omfatte faste eller stabil natur, langsigtede kontrakter over tid eller andre situationer at overveje CAPD. Årsagerne til familie eller personlig karakter omfatter blandt andre situationer, afhængighed, pleje af ældre eller handicappede børn og familier med børn i skolealderen og kønsbaseret vold situationer. Studerende med en grad af handicap på 33%, hvis der anmodes om og dokumenteret retfærdiggøre CAPD.

kan blive anmodet om tilstandsændring tilmelding perioder fælles licens, betinget af en positiv rapport fra CAPD.

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Spansk
  • Portuguese (Portugal)


Sidst opdateret June 19, 2018
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Sep. 2019
Duration
Varighed
Deltid
Fuldtid
Information
Deadline
Locations
Spanien - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Startdato : Sep. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates