$close

Filtre

Se resultater

Markedsføringsledelse i Sydafrika - Markedsføringsledelse-uddannelser i Sydafrika Markedsføringsledelse

Ph.d. er en ph.d.-grad, specielt kaldes en "læge i filosofi " grad. Det er vildledende, fordi indehavere af en ph.d. ikke nødvendigvis filosoffer (medmindre de tjent deres grad i filosofi!). Det er sagt, ph.d. modtagere er i stand til at engagere sig i tankeeksperimenter, ræsonnere om problemer og løse problemer i avancerede måder. Marketing management beskæftiger sig med forvaltningen af… Læs mere

Ph.d. er en ph.d.-grad, specielt kaldes en "læge i filosofi " grad. Det er vildledende, fordi indehavere af en ph.d. ikke nødvendigvis filosoffer (medmindre de tjent deres grad i filosofi!). Det er sagt, ph.d. modtagere er i stand til at engagere sig i tankeeksperimenter, ræsonnere om problemer og løse problemer i avancerede måder.

Marketing management beskæftiger sig med forvaltningen af ​​en virksomheds marketing aktiviteter og ressourcer. En akademisk program inden kan udforske emner som forbruger beslutningstagning, markedsføring principper, image crafting og international markedsføring.

Et land, der ligger til den sydlige spids af Afrika, Sydafrika, har en rig kultur, som du aldrig vil få nok af, mens touring eller studerer her. De sprog her omfatter Afrikaner og engelsk samt hollandsk. Den campus liv af det enorme sydafrikanske Universitet, Johannesburg eller noget andet universitet vil blive sind blæser. Du vil elske at interagere med Bantuerne her og det tropiske klima i regionen.

Markedsføringsledelse i Sydafrika - Tag din PhD i Sydafrika. Alle PhD-programmet og skole information. Spar tid og kontakte den skole her!

Minimer
Læs mere om at studere i Sydafrika
Andre muligheder inden for dette studieområde: 
$format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
  • Populær Seneste Titel
  • Populær
  • Seneste
  • Titel
University of Johannesburg
Johannesburg, Sydafrika

Den studerende skal udvikle anvendte og højt specialiserede kompetencer og praktiske færdigheder til erhvervelse, fortolkning, forståelse og anvendelse af marketingstyringspri ... +

Den studerende skal udvikle anvendte og højt specialiserede kompetencer og praktiske færdigheder til erhvervelse, fortolkning, forståelse og anvendelse af marketingstyringsprincipper. Gennem doktorafhandlingen, hvor kvalifikationen kulminerer, ville en kvalificerende studerende vise bevis for uafhængigt og originalt videnskabeligt arbejde. -
PhD
Fuldtid
Deltid
2 - 4 år
Engelsk
Jan 2022
på universitet