$close

Filtre

Se resultater

Markedsføring i Brasilien - Markedsføring-uddannelser i Brasilien Markedsføring

Man skal opnå to ting, når tjene en ph.d.-afhandling. Først må man forstå et bestemt emne grundigt. For det andet må man i vid udstrækning i viden om dette emne. Marketing undersøgelser kan hjælpe eleverne lære om forskellige aspekter involveret i inden for produkt og service forfremmelse. Emnerne kan omfatte udviklingsstrategi, økonomi, trends, prissætning og identifikation målgruppe… Læs mere

Man skal opnå to ting, når tjene en ph.d.-afhandling. Først må man forstå et bestemt emne grundigt. For det andet må man i vid udstrækning i viden om dette emne.

Marketing undersøgelser kan hjælpe eleverne lære om forskellige aspekter involveret i inden for produkt og service forfremmelse. Emnerne kan omfatte udviklingsstrategi, økonomi, trends, prissætning og identifikation målgruppe.

I Brasilien er der tre typer af grad: Bachelor - tager mellem fire til seks år at færdiggøre og eleverne kan arbejde som lærere efter endt fire års forskning. Masters - tager et til to år at opnå; doktorafhandling / PhD - den højeste grad du kan studere og tager tre til fire år at opnå. Disse tre grader løst svarer til de tre cyklusser af Bolognaprocessen - det europæiske system for videregående uddannelser. Dette betyder at hvis du har opnået en bachelor-grad på et europæisk universitet, bør du være kvalificeret til at opnå en kandidatgrad i Brasilien.

Markedsføring i Brasilien - Tag din PhD i Brasilien. Alle PhD-programmet og skole information. Spar tid og kontakte den skole her!

Minimer
Læs mere om at studere i Brasilien
Andre muligheder inden for dette studieområde: 
$format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
  • Populær Seneste Titel
  • Populær
  • Seneste
  • Titel
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brasilien

Programmet sigter mod at uddanne professorer og forskere på højt niveau med national og international ekspertise, der er i stand til at udføre og føre forskning, vejledning og ... +

Programmet sigter mod at uddanne professorer og forskere på højt niveau med national og international ekspertise, der er i stand til at udføre og føre forskning, vejledning og undervisningsaktiviteter inden for kommunikation og forbrug. -
PhD
Deltid
8 semestre
Portugisisk
på universitet