2 Ph.D. Programmer i Markedsføring i Asien for 2024
Filtre
Filtre
- Ph.D.
- Markedsføring
- Markedsføring
2 Ph.D. Programmer i Markedsføring i Asien for 2024
Popular degree type
Popular study format
Popular education type
Ph.D. Programmer i Markedsføring
Marketing programmer kan give de studerende med særlige færdigheder og viden i forbindelse med identifikation af målgrupper, til skabelsen af prisstrategierne, udvikling af tjenester og produkter og gennemførelse af reklame metoder nå de relevante forbrugere.
Studerende, der gennemfører en del af deres uddannelse i Asien vokser i antal. I øjeblikket, det andet og det tredje største økonomier er i Asien. Uden begrænsning, har eleverne beskrev deres tid i Asien som den bedste oplevelse af deres liv. I dag er tre af de fire mest befolkede lande i verden er i Asien: Kina, Indien og Indonesien.
Krav til ph.d.-uddannelsen indebærer ofte den studerende allerede har fået en kandidatuddannelse. Derudover skal der indsendes en afhandling eller en disputats primært består af originale akademisk forskning. I nogle lande kan dette arbejde engang behøver at blive forsvaret foran et panel.