close

Filtre

Se resultater

Markedsføringskommunikation-programmer, Søg efter den bedste PhD-programmer her! - PhD

En ph.d., eller doktor i filosofi, er en avanceret grad, der tager cirka fire år at fuldføre. Fås i mange forskellige felter, og de fleste programmer involverer meget forskning i et bestemt emne og en afsluttende afhandling. Hvad er en PhD i Marketing Communication? I dette program studerer eleverne tværfaglige tilgange til reklame og markedsføring. Hvert program varierer, men nogle kan fok… Læs mere

En ph.d., eller doktor i filosofi, er en avanceret grad, der tager cirka fire år at fuldføre. Fås i mange forskellige felter, og de fleste programmer involverer meget forskning i et bestemt emne og en afsluttende afhandling.

Hvad er en PhD i Marketing Communication? I dette program studerer eleverne tværfaglige tilgange til reklame og markedsføring. Hvert program varierer, men nogle kan fokusere på socialt ansvarlige fremskridt inden for digital kommunikation, branding problemer, corporate marketing, marketing relationer, social markedsføring og interessent markedsføring. De fleste programmer kan kombinere organiserede klasser, som samfundsvidenskabsteorier og epistemologi med individuel forskningsarbejde. Sammen med at skrive en ph.d.-afhandling, kan eleverne blive pålagt at forfatter en akademisk artikel.

At tjene en ph.d.-studerende kan være til gavn for den studerende ved at åbne flere døre for karrieremuligheder.At have en avanceret grad kan også give kandidater en konkurrencefordel på markedet og kvalificere dem til højere løn.

Når man beslutter, hvilken skole der skal deltage i, koster det normalt en stor faktor. Fordi undervisning og gebyrer adskiller sig fra en institution til en anden, opfordres de studerende til at kontakte skolerne direkte. Sammen med at spørge om økonomiske krav, kan studerende måske spørge om finansielle hjælpemuligheder som stipendier, stipendier og studielån.

Der er en række karriere, som kandidater med denne grad kan kvalificere sig til. Mulighederne kan findes inden for forskning eller ledelse. Nogle jobtitler kan omfatte admi- nistrative kontoadministrator, forskningsanalytiker, marketingkonsulent, medieforbindelsespesialist, mediebrandsrådgiver og social media manager. Arbejdsgivere kan komme fra en række områder som erhverv, regering, akademi, ikke-statslige organisationer og industri.

Er du klar til at tage din uddannelse til næste niveau?Nu er det den perfekte tid til at begynde at forske på skoler. Brug online-kataloget, søg efter dit program nedenfor og kontakt direkte adgangskontoret for den ønskede skole ved at udfylde hovedformularen.

Minimer
Andre muligheder inden for dette studieområde: 
format_list_bulleted Filtre
ESPM – Brasil
Sao Paulo , Brasilien

Programmet sigter mod at uddanne professorer og forskere på højt niveau med national og international ekspertise, der er i stand til at udføre og føre forskning, vejledning og ... +

Programmet sigter mod at uddanne professorer og forskere på højt niveau med national og international ekspertise, der er i stand til at udføre og føre forskning, vejledning og undervisningsaktiviteter inden for kommunikation og forbrug. -
PhD
Deltid
8 semestre
Portugisisk
Feb 2021
på universitet
 
Selinus University of Science and Literature
London , Det Forenede Kongerige +1 Mere

En forskningsafhandling i dette ph.d.-program skal udvikle og uddybe nylige og innovative markedsføringsstrategier og koncepter, herunder sociale medier og Internettet, der hj ... +

En forskningsafhandling i dette ph.d.-program skal udvikle og uddybe nylige og innovative markedsføringsstrategier og koncepter, herunder sociale medier og Internettet, der hjælper os med at forbedre strategier for at holde kontakten med kunderne. -
PhD
Fuldtid
Deltid
Engelsk, Italiensk
Online
 

TIP! Hvis du repræsenterer en skole og vil tilføje dine programmer til vores lister, så kontakt os her