PHDSTUDIES

Mediekundskab Europa - Mediekundskab-programmer Mediekundskab Europa

En ph.d., også kendt som en dr.phil grad, er en doktorgrad tildeles af et universitet til det akademiske, der har opfyldt alle nødvendige kvalifikationer og kan nu betragtes som en læge i hans eller hendes akademiske felt.

Media-programmerne kan lære om, hvordan medier analyseres og produceres. Den tværfaglige felt af medier kan dække en bred vifte af emner, fra sociale medier og teknologi til reklame og udsendelse.

Europa er den sjette største kontinent og omfatter 47 lande og diverse afhængigheder, øer og territorier. Det er omkranset af Middelhavet mod syd, Asien mod øst, og Atlanterhavet mod vest.

Mediekundskab Europa - Tag din Mediekundskab Europa. Få alle PhD program og skole information. Spar tid og kontakte skolen direkte her!

4 Resultater i Mediekundskab, Europa Filter

Doctor in Philosophy (Ph.D) i marketing og kommunikation

Selinus University of Science and Literature
PhD
<
Fuldtid
<
Deltid
Engelsk
Italiensk
Online

En forskningsafhandling i dette ph.d.-program skal udvikle og uddybe nylige og innovative markedsføringsstrategier og koncepter, herunder sociale medier og Internettet, der hj ...

Læs mere

Forskningsgrader (MPhil / PhD) i medievidenskab

SOAS University of London
Master
PhD
<
Fuldtid
<
Deltid
<
3&nbsp;-&nbsp;4 år
Engelsk
på universitet

Medie- og filmstudier på SOAS har et ekspanderende program for doktorgradsundersøgelser med i øjeblikket tredive forskningsstuderende. Vores forskerstuderende arbejder med en ...

Læs mere

Ph.d. i Digital Arts

University of Kent, School of Engineering and Digital Arts
PhD
<
Fuldtid
<
Deltid
<
3&nbsp;-&nbsp;6 år
Engelsk
på universitet

Skolen udfører højkvalitativ national og international forskning af høj kvalitet og tilbyder fremragende muligheder for kandidatstudier, der kombinerer moderne teknik og tekno ...

Læs mere

Doctor in Philosophy (Ph.D) i reklame og medier

Selinus University of Science and Literature
PhD
<
Fuldtid
<
Deltid
Engelsk
Italiensk
Online

Dette studieprogram tjener til at undersøge gennem gennemførelsen af forskningsafhandlingen brugen af reklame, integreret marketingkommunikation og nye medier på lokale, regio ...

Læs mere