Keystone logo

1 Ph.D. Programmer i Strategisk markedsføring i Asien for 2024

Filtre

Filtre

  • Ph.D.
  • Markedsføring
  • Markedsføring
  • Strategisk markedsføring
Studieområde
  • Markedsføring (1)
  • Tilbage til hovedkategori
Placeringer
Find flere lokationer
Grad type
Varighed
Studietempo
Sprog
Sprog
Studieformat

    Popular locations

    Ph.D. Programmer i Strategisk markedsføring

    Strategisk markedsføring er en reklame værktøj, som virksomheder bruger til at hjælpe dem med at nå deres målgruppe på en måde, der er original og appellerer til kunderne. Studerende på området typisk lære at hjælpe med at skabe kundeloyalitet og brand vedhæftet fil samtidig stigende efterspørgsel.

    Studerende, der gennemfører en del af deres uddannelse i Asien vokser i antal. I øjeblikket, det andet og det tredje største økonomier er i Asien. Uden begrænsning, har eleverne beskrev deres tid i Asien som den bedste oplevelse af deres liv. I dag er tre af de fire mest befolkede lande i verden er i Asien: Kina, Indien og Indonesien.

    Krav til ph.d.-uddannelsen indebærer ofte den studerende allerede har fået en kandidatuddannelse. Derudover skal der indsendes en afhandling eller en disputats primært består af originale akademisk forskning. I nogle lande kan dette arbejde engang behøver at blive forsvaret foran et panel.