Filter
PhD
Brasilien Studietype: Alle Hastighed: Alle

Markedsføring i Brasilien - Markedsføring-uddannelser i Brasilien Markedsføring

Ph.d. kan variere afhængigt af institutionen og land, hvor den er tildelt. De fleste forskere forfølge en ph.d. grund af stærk motivation til at bidrage til den akademiske verden samt ægte nysgerrighed om deres valgte fagområde. 

 

Marketing og kommunikation uddannelse er afgørende for at skabe en reklamekampagne, der vil offentliggøre produkter og tjenesteydelser på markedet. Studerende i disse kurser lære at oprette reklamer for tv, radio, digitale medier, og udskrive kampagner.

Brasilien, officielt Den Føderative Republik Brasilien er det største land i både Sydamerika og den latinamerikanske region. Det er verdens 's femte største land, både ved geografisk og befolkningen, med over 193 mio mennesker.

Markedsføring i Brasilien - Tag din PhD i Brasilien. Alle PhD-programmet og skole information. Spar tid og kontakte den skole her!

Læs mere Minimer
Andre muligheder inden for dette studieområde:

1 Resultater i Markedsføring, Brasilien

Andre muligheder inden for dette studieområde:
ESPM

The Graduate Programme i Kommunikation og snæver forstand Forbruger Practices ESPM (PPGCOM ESPM) begyndte i 2006 med det akademiske masteruddannelsen og havde en doktorgr ... [+]

Program oplysninger

The Graduate Programme i Kommunikation og snæver forstand Forbruger Practices ESPM (PPGCOM ESPM) begyndte i 2006 med det akademiske masteruddannelsen og havde en doktorgrad kursus godkendt i 2012. Det sigter mod at uddanne professorer og ledende forskere med ekspertise i nationale og internationale operationer, i stand til at udføre og lede forskningsaktiviteter, vejledning og uddannelse inden for kommunikation og forbrug. Dens fakultetet og de studerende har intellektuel produktion værdiansættes til maksimalt niveau af CAPES.

Differential og Approach

Differensen af ​​programmet er den undersøgte genstand: det er den første og eneste brasilianske PPGCOM udelukkende dedikeret til studiet af grænsefladen mellem kommunikation og forbrug og relationerne det leddelte. En kritisk analyse af massen samfund og forbrug, på mediekulturer og kapital konti, omfatter studiet af klassiske teorier og diskussion af nutidige tilgange. Det er en prioritet for PPGCOM fremme en intellektuel miljø forpligtet til det nationale og internationale videnskabelige dagsorden og udvikling af brasilianske samfund.... [-]

Brasilien Sao Paulo
Marts 2020
Portuguese (Brazil)
Deltid
på universitet
Læs mere på dansk