$close

Filtre

Se resultater

Markedsføring i Sydafrika - Markedsføring-uddannelser i Sydafrika Markedsføring

Ph.d. er en ph.d.-grad, specielt kaldes en "læge i filosofi " grad. Det er vildledende, fordi indehavere af en ph.d. ikke nødvendigvis filosoffer (medmindre de tjent deres grad i filosofi!). Det er sagt, ph.d. modtagere er i stand til at engagere sig i tankeeksperimenter, ræsonnere om problemer og løse problemer i avancerede måder. Kurser i markedsføring og kommunikation lære, hvordan du o… Læs mere

Ph.d. er en ph.d.-grad, specielt kaldes en "læge i filosofi " grad. Det er vildledende, fordi indehavere af en ph.d. ikke nødvendigvis filosoffer (medmindre de tjent deres grad i filosofi!). Det er sagt, ph.d. modtagere er i stand til at engagere sig i tankeeksperimenter, ræsonnere om problemer og løse problemer i avancerede måder.

Kurser i markedsføring og kommunikation lære, hvordan du opretter en markedsføringsplan baseret på principper markedsundersøgelser og markedsføring. Disse klasser normalt en del af en certificering eller uddannelse. Andre emner omfatter, hvordan man udnytter beslutning forbruger gør tendenser til at hjælpe med at skabe et image.

Sydafrika officielt Republikken Sydafrika er et land beliggende på den sydlige spids af Afrika. Den er opdelt i ni provinser. Sydafrika er ikke kun en hoppe fra punkt, er det i sig selv en fantastisk destination rig på kultur, fauna og flora og historie.

Markedsføring i Sydafrika - Tag din PhD i Sydafrika. Alle PhD-programmet og skole information. Spar tid og kontakte den skole her!

Minimer
Læs mere om at studere i Sydafrika
Andre muligheder inden for dette studieområde: 
$format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
  • Populær Seneste Titel
  • Populær
  • Seneste
  • Titel
University of Johannesburg
Johannesburg, Sydafrika

Den studerende skal udvikle anvendte og højt specialiserede kompetencer og praktiske færdigheder til erhvervelse, fortolkning, forståelse og anvendelse af marketingstyringspri ... +

Den studerende skal udvikle anvendte og højt specialiserede kompetencer og praktiske færdigheder til erhvervelse, fortolkning, forståelse og anvendelse af marketingstyringsprincipper. Gennem doktorafhandlingen, hvor kvalifikationen kulminerer, ville en kvalificerende studerende vise bevis for uafhængigt og originalt videnskabeligt arbejde. -
PhD
Fuldtid
Deltid
2 - 4 år
Engelsk
Jan 2022
på universitet