Ph.D. Programmer i Markedsføring i Japan for 2024
Filtre
Filtre
- Ph.D.
- Markedsføring
Ph.D. Programmer i Markedsføring i Japan for 2024
Ingen programmer opfylder dine søgekriterier. Juster venligst dine filtre.
Clear filtersPopular education type
Ph.D. Programmer i Markedsføring
En MBA i Marketing er en avanceret studieforløb, der typisk tages til at fremdrive en karriere inden for markedsføring og reklame. Afhængigt af læseplanen for uddannelsesinstitutionen, kan eleverne blive tilbudt sådanne kurser som markedsundersøgelser, erhvervs- og privatkunder kommunikation og sociale medier strategier for markedsføring.
Japan har en af de stærkt integrerede videregående uddannelsessystemer i Asien. Japans tilgang til videnskab og teknologi er meget populære og dermed deres uddannelsesniveau meget struktureret fra barndom til primær gennem sekundær til tertiære niveauer. Med 126 millioner mennesker, der bor i Japan har en kulturel rigt miljø. Større Tokyo-området er det største byområde i verden, med over 30 millioner indbyggere.
Krav til ph.d.-uddannelsen indebærer ofte den studerende allerede har fået en kandidatuddannelse. Derudover skal der indsendes en afhandling eller en disputats primært består af originale akademisk forskning. I nogle lande kan dette arbejde engang behøver at blive forsvaret foran et panel.