Læs den officielle beskrivelse

Den studerende skal udvikle anvendte og højt specialiserede kompetencer og praktiske færdigheder i købet, fortolkning, forståelse og anvendelse af principperne marketing management. Gennem Doktordisputats, hvor beskikkelsen kulminerer, ville en kvalificerende elev viser tegn på uafhængige og originale videnskabelige arbejde. Afhandlingen vil udgøre en bestemt bidrag til viden om og indsigt i emnet disciplin samt inden for forskning. Kvalificerede studerende ville også vise kompetence i anvendelsen af ​​relateret forskning metode, og den rette skriftlig og / eller mundtlig kommunikation af forskningsprocessen og resultater. Den studerende skal kunne reflektere over hans / hendes forskning beslutninger og programmer, for at vurdere virkningen heraf i den holistiske sammenhæng marketing management.

Adgangskrav

En studerende, der er i besiddelse af en Master kvalifikation i Marketing Management med et minimum på 65% eller højere på NQF niveau 8 eller 9 kan søge om optagelse på denne kvalifikation. Dekanen for Det Naturvidenskabelige Management kan afvise en elev adgang til ph.d. kvalifikation, hvis af den opfattelse, at den studerendes faglige baggrund er utilstrækkelig til de foreslåede undersøgelser.

Kontaktdetaljer

Navn: Prof M Roberts-Lombard
Tel: +27 (0) 11 559 3031 / E-mail: mornayr@uj.ac.za

Program undervist i:
Engelsk

Se 70 flere kurser fra University of Johannesburg »

This course is Campus based
Start Date
Feb. 2020
Duration
2 - 4 år
Deltid
Fuldtid
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Feb. 2020
End Date
Ansøgningsfrist

Feb. 2020

Location
Ansøgningsfrist
End Date