Phd I Marketing Management

University of Johannesburg

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Phd I Marketing Management

University of Johannesburg

Den studerende skal udvikle anvendte og højt specialiserede kompetencer og praktiske færdigheder i købet, fortolkning, forståelse og anvendelse af principperne marketing management. Gennem Doktordisputats, hvor beskikkelsen kulminerer, ville en kvalificerende elev viser tegn på uafhængige og originale videnskabelige arbejde. Afhandlingen vil udgøre en bestemt bidrag til viden om og indsigt i emnet disciplin samt inden for forskning. Kvalificerede studerende ville også vise kompetence i anvendelsen af ​​relateret forskning metode, og den rette skriftlig og / eller mundtlig kommunikation af forskningsprocessen og resultater. Den studerende skal kunne reflektere over hans / hendes forskning beslutninger og programmer, for at vurdere virkningen heraf i den holistiske sammenhæng marketing management.

Adgangskrav

En studerende, der er i besiddelse af en Master kvalifikation i Marketing Management med et minimum på 65% eller højere på NQF niveau 8 eller 9 kan søge om optagelse på denne kvalifikation. Dekanen for Det Naturvidenskabelige Management kan afvise en elev adgang til ph.d. kvalifikation, hvis af den opfattelse, at den studerendes faglige baggrund er utilstrækkelig til de foreslåede undersøgelser.

Kontaktdetaljer

Navn: Prof M Roberts-Lombard
Tel: +27 (0) 11 559 3031 / E-mail: mornayr@uj.ac.za

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Feb. 2019
Duration
Varighed
2 - 4 år
Deltid
Fuldtid
Information
Deadline
Locations
Sydafrika - Johannesburg
Startdato: Feb. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Feb. 2019
Sydafrika - Johannesburg
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen