Generelt
Program beskrivelse
Udskilt fra Laboratoriet for Videnskab og Teknologi for Læring i datalogi og Information Engineering Department, blev Graduate Institute of Network Learning Technology (NLT) blev oprettet i 2002 med et fundament bygget fra den første fase af den 4-årige University Udøvelse af Akademisk Excellence Projekt om Learning Technology startede i 2000 med støtte fra Undervisningsministeriet. Forud for dette projekt, blev det oprindelige laboratorium for Videnskab og Teknologi for Læring tildelt Laboratory of Excellent forskning i området ved National Science Rådet i 1994.
Fakulteter Instituttet udfører verdensklasse, førende forskning. Nogle af dem er blevet inviteret som hovedtaler i forskellige internationale konferencer. Desuden de tjener på redaktionerne på høj-stående internationale tidsskrifter samt på anmeldelse bestyrelserne for internationale forskningsprojekter. Instituttet samarbejder i udstrakt grad med internationalt førende forskningslaboratorier eller centre og gennemfører oversøiske udvekslingsprogrammer for studerende.
grundlæggende kurser
- Specielle emner i Learning Technology
- Avanceret Seminar i læringsteorier
- Digital læring
- Academic Writing af Digital Learning
- Seminar Cognitive Psychology
Professionelle kurser
- interaktionsdesign
- Forskning Metoder til E-Learning
- Kreativitet supportværktøjer
- Kunstig intelligens i uddannelse
- Knowledge Management
- Høj Interaktion i Multimedia
Krav til Graduation
Krævede kreditter: 30 point (herunder 9 point for krævede kurser og 6 point for en afhandling.) Varighed Undersøgelse: 2 ~ 7 år Øvrige krav:
- Valgfag
- Pass ph.d. kandidatur kvalifikationsprøven inden for de første to år.
- Pass årlig akademisk akkreditering
- Publish mindst to artikler i internationalt anerkendte tidsskrifter (SSCI / SCI).
- Pass et mundtligt forsvar af en afhandling.
Forskning Faciliteter & Lab
- Spil-Based Learning Lab
- Mobile og Ubiquitous Learning Environment Lab
- Avanceret Integrative Individualisering Lab
- Meget Interactive Multimedia Lab
- Interaktiv Teknologi og Learning Lab
- Internet-baseret og Science Learning Lab
Entré Dokumenter
- Selvbiografi
- Research Proposal
- To breve af anbefaling
- TOEFL eller andre tegn på engelsk sprogfærdighed
- Bevis for kinesisk sprogfærdighed
- Relaterede akademiske publikationer
- Akademisk rapport
Keystone-stipendium
Om skolen
National Central University was originally founded in Nanjing, China in 1915. NCU had later developed into a renowned academic institution with comprehensive programs and outstanding faculty, enjoying ... Læs mere