Phd i regnskab og finansiering

Durham University Business School

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Phd i regnskab og finansiering

Durham University Business School

Ph.d. er den højeste akademiske grad, og som sådan Durham kandidater er i efterspørgslen efter akademiske stillinger i førende universiteter og førende business skoler; for erhvervslivet og ledelsesrådgivning i handel og industri; og for ledende roller i private organisationer og offentlige institutioner.

Uanset hvad dine mål, ph.d. Durham giver dig mulighed for at kombinere stringent akademisk teori med forskning for at påvirke verden af ​​erhvervslivet og yde et enestående bidrag til din studieretning. Det tiltrækker usædvanlige studerende af højeste kaliber, og i forbindelse med lærde internationalt anerkendte for deres forskning og tænkte lederskab, ph.d.-uddannelsen ved Durham University Business School er både udfordrende og stimulerende.

Som en del af vores levende og indbydende forskning-ledede samfund, vil du arbejde sammen med en forskelligartet fakultet forskerstuderende og internationale akademikere til at udvikle en kritisk kommando af dit emne. Du vil dyrke på højt niveau færdigheder analyse og vurdering, kunne anvende en række forskningsmetoder, og vil arbejde selvstændigt.

Som Financial Landskab skifter, er vi på udkig efter måder at

I løbet af de sidste par år vores forskning er blevet offentliggjort i et udvalg af kvalitets tidsskrifter. Emner omfatter regnskabsaflæggelse og offentliggørelse, revision kvalitet, corporate governance, virksomhedens ejerstruktur, offentlige regnskaber, økonomistyring, sociale og miljømæssige regnskaber, revisorerhvervet, regnskab historie, islamisk regnskab og finansiering og regnskab uddannelse.

Vi ser også at øge forståelsen af ​​de sociale, økonomiske og politiske interaktioner opstår gennem den praksis, regnskab og revision. Og gennem samarbejde med førende virksomheder, er vi lukke hullet, der er opstået mellem akademisk regnskab forskning og den virkelige verden af ​​bogføring praksis.

Personale

  • Omneya Abdelsalam professor i Regnskab & islamiske Finance
  • Carol Adams professor i Accounting
  • Danny Chow Underviser i Regnskab
  • Gavin D'Northwood Senior Undervisning Fellow i Regnskab, MSc Regnskab Programme Director
  • Rob Dixon Professor of Management Accounting
  • Laurence Ferry Senior Lecturer i Regnskab
  • Stuart Green Undervisning Fellow i Regnskab
  • Anne Hall Undervisning Fellow - Regnskab
  • Terry Harris Undervisning Fellow i Regnskab
  • Nor Kadir Undervisning Fellow i Regnskab
  • Francine Le Saint Senior Undervisning Fellow i Regnskab
  • Jan (Sarah) Loughran Senior Undervisning Fellow i Regnskab og beskæftigelsesegnethed Koordinator
  • David McCollum-Oldroyd Leder af Institut for Regnskab
  • Tom Mclean Senior Lecturer i Regnskab
  • Amir Michael Senior Undervisning Fellow i Regnskab / Course Director BSc Regnskab
  • Anthony Miller Underviser i Regnskab
  • Beth Picton Senior Undervisning Fellow i Regnskab
  • Riham Rizk Senior Undervisning Fellow i Regnskab
  • Richard Slack Professor i Regnskab
  • John Zhang Underviser i Regnskab

Ph.d.: Tag det næste skridt

Vi har to indtag hvert år i oktober og januar. Frister for ansøgninger er:

  • Januar 2017 indtag 31. oktober 2016
  • Oktober 2017 indtag: 31 juli 2017

For ph.d. integrerede studier (fuld tid) er der én indtag om året i oktober. Sidste frist er 31. juli.

Hvad har jeg brug for først?

Engelskkundskaber krav:

  • Hvis engelsk ikke er dit første sprog, vil du har brug IELTS 7,0 (noget element under 6,5) eller Pearson Test af engelsk Samlet Score 70 + (Ingen element under 62). Bemærk, at disse kan ikke være mere end 2 år gammel på måneden programmet starter, f.eks. for et program, der begynder i oktober 2014 skal være taget IELTS eller PTE test i eller efter oktober 2012). Yderligere information om acceptable tests.

For britiske studerende:

  • En kandidatgrad, normalt med et mærke på mindst 65% i din Masters afhandling.

For ikke-britiske studerende:

  • En uddannelse, der svarer til en britisk Masters. Du skal også have gennemført og bestået (på et niveau svarende til mindst 65%) en afhandling modul. Tjek den fulde liste over tilsvarende kvalifikationer.
  • Det er vigtigt, at dine generelle forskningsinteresser matcher de af mindst et medlem af vores akademiske medarbejdere. For information om vifte af ekspertise og erfaring med vores akademiske fakultet og detaljer om deres forskning interesser, se vores folk.

Hvis du har spørgsmål om at finde en potentiel vejleder, vi er glade for at hjælpe. Venligst komme i kontakt med Research Admissions Team.

Ansøgningsprocessen

  • Vellykket ansøgning er baseret på din evne til at opfylde kravene adgangskravene, din forskning forslag og skolens kapacitet til at yde relevant vejledning for din forskning.

Vores indlæggelser proces følger tre faser:

Stage One

Sørg for, at:

  • du opfylder vores adgangskrav (ovenfor)
  • du kan opfylde de finansielle krav i programmet
  • du har din forskning forslag klar.

Stage Two

Ansøgninger skal ske ved hjælp af online-ansøgningsskema. Du vil blive bedt om følgende oplysninger:

  • akademiske kvalifikationer og karriere til dato
  • en oversigt over dine forskningsinteresser
  • navne og adresser på to akademiske dommere
  • enhver særlig støtte behov du måtte have (se Disability Support)
  • din valgte College. (Hvis du ønsker at læse for en fuldtids-program, skal du blive medlem af en af ​​vores Colleges samt at blive accepteret af en afdeling.

Følgende dokumenter skal også indsendes online som en del af din ansøgning. Uden disse dokumenter din ansøgning ikke kan behandles:

  • forslag Forskning på 1500-2000 ord. Send venligst dit forslag i den sektion af online-ansøgning med titlen "Anden relevant erfaring«. Men hvis din forskning forslag indeholder tabeller eller ligninger, skal du uploade dit dokument via 'dokumentation' afsnit under 'Stipendier / Other'. Rådgivning om at skrive et forsknings-forslag.
  • En 300-500 ord abstrakt giver en oversigt over den forskning forslag
  • Kopier af certifikater for eksamensbeviser (op til 3 kan uploades)
  • Kopier af udskrifter af moduler studeret (op til 3 kan uploades)
  • Bevis for færdigheder i engelsk (hvor dette ikke er dit første sprog)
  • To referencer, hvoraf den ene skal være akademisk. (Reference breve bør blive sendt direkte til os ved dine dommere hjælp downloades henvisning formularen.) Hent reference formular
  • Din Curriculum Vitae.

Hvis du har problemer vedhæfte dine dokumentation til din online ansøgning, kan du e-maile dem til os.

Tredje fase

Vi vil behandle din ansøgning på grundlag af alle de oplysninger, og vil normalt lade dig vide vores beslutning inden for fire til seks uger. Under visse omstændigheder kan vi nødt til at anmode om yderligere oplysninger.

En succesfuld ansøgning vil blive sendt til Durham University Student Rekruttering og Admissions Office (SRAO) med en anbefaling til godkendelse. (Vi kontakter dig direkte, hvis vi ikke er i stand til at anbefale din ansøgning om godkendelse.) Den SRAO er ansvarlig for at godkende alle postgraduate programmer. Du skal være opmærksom på, at godkendelse SRAO er ikke en formalitet, og at der i nogle tilfælde, hvor vi anbefalede godkendelse, vil SRAO være ude af stand til at støtte dette. Indtil du modtager et tilbud fra Student Rekruttering og Admissions Office, har du ikke modtaget et formelt tilbud på et sted.

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Okt. 2018
Juli 2019
Duration
Varighed
Fuldtid
Price
Pris
4,121 GBP
UK / EU (fuld tid); 16.500 GBP international (Fuld tid)
Information
Deadline
Locations
Det Forenede Kongerige - Durham, England
Startdato : Okt. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Startdato : Juli 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Okt. 2018
Det Forenede Kongerige - Durham, England
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Juli 2019
Det Forenede Kongerige - Durham, England
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen