Phd I Uddannelse (med Fokus På Pædagogisk Bæredygtighed)

Nipissing University

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Phd I Uddannelse (med Fokus På Pædagogisk Bæredygtighed)

Nipissing University

PhD i Uddannelse (Pædagogisk bæredygtighed)

Funderet i forbindelse med en post-moderne samfund, og som erkender betydningen af ​​flere perspektiver, denne Ph.D. program i pædagogisk Bæredygtighed vil forberede de studerende fra en række forskellige områder, såsom uddannelse, sundhed, socialt arbejde, social retfærdighed og administrative ledelse, for bæredygtige pædagogiske praksis i det 21. århundrede.

Ved bæredygtig praksis mener vi bedriver forskning, undervisning og læring på tværs af fag, kulturer og nationaliteter og omfavne en samlet vision for uddannelse, der udvikler selverkendelse og en forståelse af, at forholdet mellem selv til mennesker, til naturen og til designet miljø er afgørende i at blive en uddannet person. Pædagogisk Bæredygtighed betyder, at i programmet studerende og videnskabelige medarbejdere vil stille spørgsmål, der tager hensyn til den sociale kontekst, vi lever i, og overveje, hvordan verden er indbyrdes forbundne. Formålet er at opbygge kapacitet til at opfylde behovene hos nuværende og kommende akademikere og fagfolk, der arbejder i forskellige samfundsvidenskabelige områder, som vil forlade programmet parat til at bevæge sig ud over status quo af 20. århundrede standardpraksis at skabe reelle og virtuelle uddannelsesmiljøer, hvor aktiv læring og flere perspektiver er fundamentet for individuel og institutionel handling. Graden er designet til undervisere inden for skolesystemet, og inden for de liberale erhverv mere generelt, som vil blive engagerede borgere, der kan tænke kritisk og er villige til at acceptere den enkeltes ansvar for velfærden i samfundet.

Throu gh en række kurser, en omfattende eksamen og en afhandling (forskning speciale), Ph.D. program i pædagogisk Bæredygtighed har følgende læringsmål for eleverne:

  • Tegn på en bred vifte af teoretisk og praktisk litteratur til at udvikle en bred forståelse af det pædagogiske landskab gennem kursus aflæsninger og gennem individuelle forskningsprojekter.
  • Gennemføre kritiske samtaler om uddannelse i den studerendes feltet under kursus seminarer og inden forsknings- præsentationer.
  • Antag en undersøgende holdning med hensyn til undervisning og læring, således at de studerende kan udvikle et stipendium af undervisning og læring gennem muligheder for at gennemføre seminarer og engagere sig i forskning relateret til instruktions-praksis på flere felter.
  • Demonstrere en forståelse af en række forskningsmetoder, der viser en forståelse af kompleksiteten af ​​viden og potentielle bidrag, som forskellige fortolkninger metoder og discipliner i både kurser og gennem udvikling af en dybtgående forskningsprojekt.
  • Kast dig ud i original forskning, der bidrager til pædagogisk viden i den studerendes området.
  • Udvikle kvaliteter og overføres nødvendige færdigheder for beskæftigelse, der kræver udøvelse af personligt ansvar og stort set selvstændigt initiativ i komplekse og uforudsigelige situationer i faglige eller tilsvarende miljøer.

Minimum Adgangskrav

Den normale minimum Adgangskravet er en kandidatgrad eller tilsvarende, som er anerkendt af Nipissing University i en passende disciplin, med et minimum A- stående. Siden afslutningen af ​​en afhandling er en nødvendig del af ph.d.-uddannelsen, vil blive foretrukket ansøgere, hvis kandidatgrad omfattede en uafhængig forskning komponent såsom en afhandling eller større forskningsprojekt papir.

Ansøgere, hvis herres arbejde ikke omfatter en afhandling eller større forskningsprojekt papir kan på ansøgningstidspunktet, indsende et andet stykke af original forskning til overvejelse. Hvis der på ansøgningstidspunktet, kan en ansøger ikke fremlægge bevis for at have gennemført original forskning på et acceptabelt niveau, kan han eller hun skal udfylde en kvalificerende forskning papir (QRP) før accept.

Alle ansøgere er forpligtet til at give en up-to-date curriculum vitae. Alle ansøgere er forpligtet til at skrive en erklæring på cirka 1000 ord forklarer værdien af ​​at gennemføre en ph.d.-grad for deres specifikke forhold, deres forskning interesser og deres ønskede område afhandling forskning.

Alle ansøgere er forpligtet til at levere tre akademiske og professionelle breve af anbefaling fra professorer eller passende fagfolk, der kan tale til deres niveau af forberedelse og parathed til studier på ph.d.-niveau. Mindst to af de breve af reference skal være fra dem kvalificeret til at tage fat på akademiske evner og kompetence ansøgeren. Letters of reference kan ikke være fra nogen, der er personligt relateret til ansøgeren, og ideelt set vil komme fra flere institutioner.

Da dette program vil blive gennemført på engelsk, til dokumentation for ansøgerens evne fuldføre videnskabeligt arbejde selvstændigt på engelsk vil være påkrævet. Ansøgere kan også blive bedt om at indsende supplerende oplysninger efter behov.

Det er underforstået, optagelse på ph.d.-uddannelsen er begrænset, og derfor ansøgere, der opfylder eller overstiger de minimumskrav adgangskrav er ikke garanteret optagelse.

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Juli 2019
Duration
Varighed
Fuldtid
Information
Deadline
Locations
Canada - Toronto, Ontario
Startdato : Juli 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Juli 2019
Canada - Toronto, Ontario
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen