Read the Official Description

Gennem de tre studieretninger, Kognition og Læring, pædagogiske ledelse og politik Studier, og Social / kulturelle / politiske forhold i Uddannelse, fælles Ph.D. i Uddannelsesforskning Program til formål at fremme videnskabelig undersøgelse og produktion af ny viden inden for rammerne af en forsknings- kultur.

Vi er forpligtet til metodiske fremskridt i uddannelsesforskning og integration af teori og praksis. Vi plejer vores studerende at udvikle akademikere og ledere i fakulteter for uddannelse, skolesystemer, og andre institutionelle rammer og dermed bidrage til væksten i forskning og stipendium i Canada og internationalt. Vi fremmer faglig udvikling gennem samarbejde mellem forskere, praktikere, uddannelsesinstitutioner og fakulteter for uddannelse og derved fremme forbindelserne mellem skoler og universiteter, og fremme af partnerskaber lokalt, nationalt og internationalt. Vi er forpligtet til kvalitet i vores studerende og fakultetet og at producere kandidater, der er livslang elever.

Den fælles Ph.D. i Uddannelsesforskning udbydes af Brock University, Lakehead Universitet og University of Windsor. Det Naturvidenskabelige Education, University of Windsor, inviterer studerende til at fuldføre det fælles Ph.D. i Uddannelsesforskning grad i et af tre områder af specialisering:

  • Politik og Ledelse
  • Social / kulturelle / politiske forhold i uddannelse
  • Kognition og Læring

Fælles Ph.D. program Højdepunkter

  • Individualiseret plan for undersøgelse
  • Flere tilgange til kursus levering
  • Site-baserede, rotation tværs hjemmet universiteter
  • Distance Education (IT-færdigheder påkrævet)
  • Inter-universitet hold af instruktører og tilsynsudvalg
  • Omfattende portefølje - en innovativ personlig tilgang til omfattende undersøgelser
  • Fleksible bopælskrav - fire betingelser (to på hinanden følgende)
  • Unikke muligheder for samarbejde og netværk
  • Fuld tid undersøgelser eller en kombination af fuld tid og en del tidsstudier

Kvalificere til optagelse

Oplysninger om typiske minimumskrav faglige krav til optagelse på den fælles ph.d. i Uddannelsesforskning Program nævnes nedenfor:

  • Afslutning af en bachelor-grad efterfulgt af en kandidatgrad i uddannelse med en stående
  • En kandidatgrad i et andet fag:
    • Kan overvejes, hvis akademiske egnethed kan påvises
    • Det kan være nødvendigt at tage yderligere kursus arbejde, enten før indrejse i programmet eller samtidig med programmet naturligvis arbejde
  • Forskning kompetence demonstreres ved afslutningen af ​​specialet
    • Tilsvarende dokumentation for forskningskapacitet er nødvendig, hvis et speciale ikke er afsluttet

Engelsk er det primære sprog i kommunikation og instruktion i programmet. Ansøgere fra andre lande, som ikke har gennemført en uddannelse på et universitet, hvor det primære undervisningssprog er engelsk, skal demonstrere færdigheder i engelsk skal i betragtning til optagelse. Andre begrænsninger via Hjem Universiteterne kan anvende, se Program håndbogen for mere information.

Dette kan påvises i en af ​​følgende måder:

  1. Et minimum score på 7,0 på International English Language Testing System (IELTS), med ingen enkelt underkategori score mindre end 6,5
  2. Et minimum score på 100 på internet-baseret test (iBT) version af Test af engelsk som fremmedsprog (TOEFL), herunder et minimum score på 27 i den skriftlige komponent og et minimum score på 27 i Reading komponent.

Optagelsesprocessen

  • Fristen frist for ansøgning til programmet er November 15th årligt -Komplet programpakker skal indsendes på eller før denne dato.
  • Udvælgelsesprocessen for optagelse er stærkt konkurrencepræget, så det anbefales, at en ansøger kontakt et fakultet medlem, der kunne være en potentiel afhandling vejleder, før du anvender
  • Der er en online ansøgningsprocedure, og applikationer er sendt direkte til kontoret for sekretariatet
  • Typisk i januar Program udvalget sender breve ud anbefale godkendelse af ansøgere
Program taught in:
Engelsk

See 1 more programs offered by University of Windsor, Graduate »

This course is Campus based
Start Date
Sep. 2019
Duration
Kontakt skolen
Deltid
Fuldtid
Deadline
By locations
By date
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline

Sep. 2019

Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date