Keystone logo

Bedste universiteter til PhD Programmer i Argentina 2023

Antal institutioner: 125
    • Pilar
    • Rosario

    Som universitetsinstitution foreslår vi at tjene samfundet gennem søgen efter sandhed i alle dens dimensioner gennem udvikling og transmission af viden med en universel vision.

    • Bologna
    • Cesena
    • Forli
    • + 3 Mere

    Alma Mater Studiorum, det ældste universitet i den vestlige verden baner vejen for innovation gennem et stadig mere rig programkatalog, banebrydende forskning og et konstant og stadig bredere internationalt perspektiv.

    • 1906

    At være inden for uddannelse betyder at være forberedt på forandringer, læring er konstant bevægelse. Hvis vi tilføjer til denne væsentlige funktion den hastighed, vi oplever i sociale ændringer i dag, når vi taler om undervisningsmetode, skal vi begynde med at sige, at alt er muligt. Vi starter med det indlysende: sprog tillader os at kommunikere. Derfor skal indlæring af et andet sprog have kommunikation som hovedakse. Vi får vores elever til at kommunikere på spansk, vores metode har et klart pres på kommunikation. Ud over dette didaktiske formål tror vi på fordybelsen i et fællesskab af spansktalende. Når eleverne er nedsænket i det sprog, han vil lære, gælder alt, hvad de lærer i klassen, i forskellige virkelige sammenhænge hele tiden. Denne konstante eksponering formidler behovet for stærk motivation og øger derfor deres chancer for at lære. I VOS drager vi fordel af uddannelseskraften ved denne fordybelse i sproget: ingen tilsyneladende virkeligheder, vi bruger virkeligheden med al sin styrke, både i klassen og udenfor (i e-learning er dette også muligt: den spanske fordybelse kan være næsten fuldstændigt opnået via et socialt netværk). Denne videnindsamling fortsætter i ugentlige workshops og kulturelle aktiviteter, der hver dag gør et kulturelt eventyr med spansk. Ved udformningen af vores uddannelsesplan og planlægning af hver spanskundervisning er vi meget bevidste om den afgørende kendsgerning, at "læring blev påvirket af teknologi". Dette ændrer undervisningspraksis, elevens rolle, hvad der er viden og i det væsentlige, hvad vi gør for at folk kan lære.

    • Buenos Aires

    implantesArgentina online, ved hjælp af VisualRex -platformen, tilbyder dig en af de bedste oplevelser med onlineundervisning inden for implantologi og andre relaterede områder. Tjenesten streamer on demand, hvilket giver dig mulighed for at følge dine kurser på de enheder, du ønsker, og når du vil. Når onlinekurset er blevet godkendt, har du muligheden og fordelen ved at deltage i et uges intensivt praktisk kursus (CPI), hvor du vil anvende alt, hvad du har lært, og placere mellem 6 til 12 implantater på patienter. Online studerende, 10% bonus på CPI og andre fordele.

    • La Plata

    Universidad del Este blev født i en ny national, regional og verdenskontekst under forudsætning af det øjeblik i historien, at den skal rejse med ansvar og den faste forpligtelse til at fortolke, deltage og bidrage til denne kontekst. Kvaliteten på vores universitet fastholdes i den permanente søgen efter niveauet for ekspertise, bevarelse af den institutionelle identitet, processernes relevans og den løbende interne og eksterne evaluering, baseret på den nødvendige forståelse af miljøet, hvor det indsættes. Et videnskabeligt og forskningsmiljø, et rum for uddannelsestjenester og løbende uddannelse. Vores universitet er forpligtet til kvaliteten af undervisningen, fremragende forskning og støtte til fortjeneste, evner og lighed. Facilitering og fremme af adgang til informationsmateriale af høj kvalitet til læsning, konsultation og undersøgelse og permanent orientering, vejledning og konstant støtte fra specialundervisere med fokus på rådgivning. Vi stræber efter at danne oprigtige, dygtige og kritiske borgere med en bred og tværfaglig vision, og som påtager sig ansvaret for at bidrage til en mere retfærdig og støttende verden. Jeg er glad for at byde dig velkommen til dette informations- og kommunikationsmiddel, hvor du vil kunne starte en viden og et forhold, som vi ønsker frugtbart og intenst.

    • San Martín

    UNSAM er et nationalt, offentligt og gratis universitet, der blev oprettet i 1992. Det tilbyder en bred vifte af bachelor- og kandidatkarrierer, både inden for human- og samfundsvidenskab og inden for eksakt og naturvidenskab. Mere end 65% af dets ressourcer er bestemt til videnskab og teknologi. Med fokus på fælles arbejdspolitikker opretholder det relationer med agenturer, der fremmer videnskabelig forskning og teknologioverførsel. Dens alliancer med det nationale råd for videnskabelig og teknisk forskning (CONICET), National Atomic Energy Commission (CNEA), National Institute of Industrial Technology (INTI) og National Institute of Agricultural Technology (INTA) forbedrer bl.a. teoretisk produktion, udvikling af deres forskning og uddannelse af menneskelige ressourcer. Blandt hans præstationer inkluderer de kloning af et bitransgent kvæg til produktion af mælk svarende til den menneskelige og restaurering af vægmaleriet Plastic Exercise af David Alfaro Siqueiros. UNSAM har også sit eget forlag (over 100 udgivne titler) og til dato har det underskrevet mere end 250 aftaler med udenlandske universiteter om udveksling af studerende, lærere og forskere. Hovedkvarteret ligger i General San Martín -distriktet, nordvest for den autonome by Buenos Aires. Miguelete Campus er bygget på en gammel jernbanestrand på mere end to hektar og udgør en af hovedattraktionerne i Buenos Aires -området med hensyn til arkitektonisk planlægning og bevarelse af kulturarv.

    • Salta Province

    National University of Salta er en institution for offentlig ret, autonom og autark, hvis mål er fremme, formidling og bevarelse af kultur. Det opfylder dette formål i permanent kontakt med universel tankegang og lægger særlig vægt på problemerne i regionen og landet. Universitetet bidrager til udviklingen af kultur gennem humanistiske undersøgelser, videnskabelig og teknologisk forskning og kunstnerisk skabelse. Spred ideer og kunstneriske præstationer gennem undervisning og de forskellige former for videnformidling. Universitetets mission er generering og transmission af viden, videnskab og dens anvendelser og kunst. Dets hovedformål er uddannelse fra et etisk perspektiv. Universitetet søger integreret og harmonisk dannelse af medlemmerne af universitetssamfundet, lærere, studerende, kandidater og universitetsstøttepersonale og indpoder dem ånden af moralsk retskaffenhed og etisk og borgerligt ansvar. Det træner forskere, lærere og egnede fagfolk. Det opretholder permanente forbindelser til sine kandidater gennem en kontinuerlig uddannelsesproces med det formål at opdatere og forbedre dem, fremme undervisning, forskning og faglig praksis, der er engageret i landets og regionens problemer. I sin egenskab af en statslig enhed samarbejder den med identifikation og løsning af nationale og regionale problemer i overensstemmelse med de specifikke normer, der regulerer dens funktioner, præsenterer sine konklusioner, yder teknisk rådgivning og deltager i fælles aktiviteter med statslige og private institutioner gennem aftaler. samarbejde. Universitetet er blottet for ideologiske, politiske og religiøse spørgsmål, der forstår sociale, politiske og ideologiske problemer og studerer dem videnskabeligt. Det er fremmed for enhver sektorinteresse eller dogmatisk opfattelse. Det fremmer en kritisk holdning og sikrer inden for den den bredeste ytringsfrihed. Universitetet søger udover sin specifikke opgave som studie- og forskningscenter at sprede fordelene ved dets kulturelle og sociale handling ved at interagere med miljøet.

    • Bernal

    National University of Quilmes (UNQ for sine initialer på spansk) blev grundlagt i 1989. Det er beliggende i hjertet af det sydlige Buenos Aires Metropolitan Area, i Bernal City, Quilmes. Tre millioner mennesker bor i denne region, som centraliserer 20% af landets industrivirksomheder. I dag har UNQ over elleve tusinde studerende fordelt på sine kandidatkurser og postgraduate studier. Universitetets mission er produktion, undervisning og transmission af viden af højeste kvalitet i et miljø med ligestilling og mangfoldighed. UNQ's væsentlige funktioner er undervisning, forskning, forlængelseskurser, dannelse af menneskelige ressourcer, teknologisk udvikling, produktinnovation og kulturfremme.

    • Lomas de Zamora

    Undervisningen på dette universitet er anerkendt på forskellige områder. Gennem værktøjer til evaluering af materiale og menneskelige ressourcer opretholder vi kvalitetsstandarder i vores karriere, samtidig med at vi fremmer opdatering og kritisk gennemgang af indhold.

    • José C. Paz

    Beliggende i byen José C. Paz, blev National University of José Clemente Paz (UNPAZ) oprettet i 2009 ved lov nr. 26.577. UNPAZ anerkender videregående uddannelse som en grundlæggende social rettighed for den økonomiske, sociale og kulturelle udvikling i regionen og for styrkelse af retsstaten og de demokratiske værdier hos befolkningen. I denne forstand er dens mission undervisning i videregående uddannelser samt produktion og formidling af viden, der bidrager til udviklingen af ​​regionen og stiller sig til tjeneste for konsolideringen af ​​social lighed og udvikling. Hans vision er at fremme lighed, inklusion og udvidelse af muligheder, som videregående uddannelser tilbyder lokalsamfundet. De værdier, der inspirerer det, er baseret på solidaritet som en vej i opgaven med at danne mænd og kvinder med integritet, der som mennesker og borgere bærer de højeste idealer, som humanismen rejser og er i stand til at stille deres viden til tjeneste af samfundet. demokrati og menneskehedens vækst. Formålet med dette studiehus er at garantere gratis bacheloruddannelse og adgang til offentligheden, gratis og gratis universitet, sikre lige muligheder og muligheder, udvikle en flertal åbenhed uden nogen diskrimination over for alle samfundssektorer. Enhver borgers adgang til det offentlige universitet udgør en erhvervet rettighed. Videregående uddannelse bør ikke kun være et offentligt og socialt gode, men en universel menneskerettighed og statens ansvar.

    • Los Polvorines

    National University of General Sarmiento (UNGS) blev oprettet den 20. maj 1992 ved national lov nr. 24.082 og blev grundlagt i 1993, da den organiserende rektor Roberto Nöel Domecq og den rådgivende kommission blev udpeget. UNGS skylder sit navn til general Sarmientos daværende part, som senere i 1994 blev opdelt i tre kommuner: San Miguel, José C. Paz og Malvinas Argentinas. Siden grundlæggelsen har universitetet som et princip vedtaget koblingen mellem uddannelse, kritisk undersøgelse af de problemer, der påvirker samfundet, og søgen efter alternative handlinger for at overvinde dem. UNGS er organiseret i fire tværfaglige forsknings- og undervisningsinstitutter, der søger at reagere på aktuelle problemer i forbindelse med industri, videnskab, byen og viden. De er Institute of Sciences, Institute of the Conurbano, Institute of Industry og Institute of Human Development. Det centrale aspekt af dets aktivitet er at bidrage til demokratisering af undervisning, adgang til viden fra alle samfundssektorer og søgen efter akademisk ekspertise under forudsætning af en pædagogisk strategi med fokus på at sikre en solid grundlæggende og specifik uddannelse hos eleverne. Inden for denne ramme tilbyder universitetet gratis bachelorgrader, nationalt gyldige grader, studiestipendier, akademiske stipendier til uddannelse i undervisning, forskning, ledelse og samfundstjenester, personlig undervisningsstøtte, en moderne og effektiv bibliotekpublikum og gratis adgang og kvalitetsakademikere plads. Universitetets campus ligger i Juan María Gutiérrez 1150, byen Los Polvorines, Malvinas Argentinas, nordvest for Greater Buenos Aires.

    • Avenida Doctor Luis Gutniski

    Universitetslivet i Formosa viser sig med oprettelsen af National University of the Northeast, (UNNE -on December 14, 1956, by Decree -Law No. 22,229), som et universitetscenter for hele regionen, der omfattede provinserne Chaco, Corrientes , Misiones og Formosa. I virkeligheden ville universitetsaktiviteten kun begynde i Formosa med en aftale underskrevet mellem provinsens regering og det nordøstlige nationale universitet. Senere, den 26. marts 1971, blev der underskrevet en aftale, hvorved Formosa University Institute blev oprettet, som begyndte sin aktivitet den 21. april 1971. den gamle struktur i henhold til rektoratresolution nr. 0375 af 14. marts 1974, baseret på førnævnte ministerresolution. Ved resolution af rektoratet nr. 2082 fra september 1976 er driften af de eksisterende akademiske enheder (Universitetsinstitut, Fakultet for landbrugsuddannelsesvidenskab og fakultet for vedvarende naturressourcer) forenet i fakultetet for vedvarende naturressourcer, hvor det ville diktere på en stabil måde, skovingeniørkarrieren, gennemføre forskellige fuldtidskarrierer i henhold til nye behov. Andre universitetsaktiviteter var rettet mod agenter, der allerede arbejdede inden for disse områder. Sådan var det i karrieren som offentlig administrationstekniker eller banktekniker. Udtrykket diktering af professorer, hvis registrering blev foretaget i perioden mellem 1970 og 1974, skyldtes behovet for at opfylde specifikke krav til personer, der var inaktive, selvom registrering til disse karrierer var åben for andre ansøgere. I 1984 begyndte lærerstaben at fungere blandt de karrierer, der blev fastlagt ved aftalen. I 1986 begyndte lærerstaben i differentieret uddannelse og lærerstaben i biologi som en stabil karriere, som fortsætter til i dag.

    • Córdoba

    National University of Córdoba (UNC) har en studenterpopulation på cirka 136 tusinde studerende. Fysisk har den et areal på 11,5 millioner kvadratmeter, heraf 1,37 millioner i byen Córdoba og resten i det indre af provinsen Córdoba. Dens eget overdækkede område overstiger 380 tusinde kvadratmeter. UNC - også kendt som Casa de Trejo - er fordelt mellem Ciudad Universitaria og Córdobas historiske centrum og har femten fakulteter; to gymnasier; 145 forskningscentre og institutter; femogtyve biblioteker; sytten museer; et laboratorium for blodprodukter; to hospitaler; en blodbank; to astronomiske observatorier; et naturreservat og et multimediekommunikationssystem bestående af to tv -kanaler, to radioer (AM og FM) og en nyhedsportal.

    • Buenos Aires

    UNdeC er en institution for videregående uddannelser, offentlig og gratis, ansvarlig og engageret i kvalitet, relevans og tilhører det chilenske samfund, provinsen og regionen; energisk, kreativ og konstant voksende. Selvom nationale universiteter skal reagere på driftslogik og kvalitetsparametre, der er ensartede i alle medlemmer af det nationale universitetssystems kompetence, har de også et geopolitisk engagement. Beslutningen om at installere et universitet er baseret på overbevisning om at styrke udviklingen i denne region.

    • Catamarca

    National University of Catamarca er et offentligt universitet, der er forankret i sit samfund, forpligtet til dets udvikling, som står som en skaber af kultur og en forstærker af tanke. Dens væsentlige funktioner er undervisning, forskning og udvidelse. Det er en enhed, der har været forpligtet siden dets oprettelse med Catamarcas kultur og identitet og fremme af dens udvikling. Derfor revaluerer den den håndgribelige og immaterielle sociokulturelle arv og tilskynder til tættere bånd til den offentlige og private socio-produktive sektor. Det er et rum for permanent transformation, hvor videnskab og teknologi fremmes, hvilket fremmer en samfundsmodel baseret på viden og dermed påtager sig en ledende og deltagende rolle.