
PhD Programmer i Mexico 2025
Universidad Autonoma de Chihuahua
Ph.d. i filosofi i husdyrproduktion og naturressourcer
- Chihuahua, Mexico
Ph.D.
Fuldtid
8 semestre
På campus
Spanish
Programmet er fokuseret på omfattende uddannelse af menneskelige ressourcer på postgraduate niveau, som ved at blive involveret i videngenerering, validering og/eller overførselsaktiviteter samt professionel træning reagerer med innovative og videnbaserede forslag på kravene til en løsning på problemet med animalske produktionssystemer, bæredygtig brug og udnyttelse af naturressourcer i Chihuahua, i Mexico og endda uden for dets grænser.
Universidad Michoacana De San Nicolas De Hidalgo
PhD of Science in Mechanical Engineering
- México, Mexico
Ph.D.
På campus
At uddanne menneskelige ressourcer af højeste kvalitet med solid viden og forskningskapacitet, hvilket tillader originale bidrag, der genererer ny viden, metoder og teknologisk innovation med det formål at løse problemer i regionen og i landet.
Higher Teacher Training School of Nayarit (Escuela Normal Superior de Nayarit)
Doktorgrad i innovation til forbedring af uddannelseskvalitet
- Tepic, Mexico
Doktorgrad i uddannelse
På campus
Spanish
Med statens autorisationsnummer 003620, udstedt af Ministeriet for Offentlig Uddannelse i Nayarit, og føderalt autorisationsnummer DEGESPE / 2465/15 af 25. september 2015, udstedt af Ministeriet for Grundlæggende Uddannelse og Generaldirektoratet for Højere Uddannelse for Uddannelse Professionals, det er et uddannet program med en varighed på to år (seks semestre), hvis kandidater vil bidrage til at forbedre uddannelseskvaliteten for at hjælpe med at hæve niveauet for akademisk præstation for studerende på grund- og gymnasial uddannelse gennem håbets innovation for at producere læring .
Eulalio Ferrer Centre for Advanced Studies in Communication (Centro Avanzado de Comunicación Eulalio Ferrer)
Ph.d. i kommunikation og strategisk tænkning
- Ocoyoacac, Mexico
Ph.D.
På campus
Spanish
Det er den eneste doktorgrad i Latinamerika, hvis teoretiske fundament er Engineering in Social Communication and Strategic Communication (NTE). Vores lærere er på et højt niveau, og det søges er at generere læger, der anvender deres metoder og modeller på de områder af det sociale liv, de undersøger. Det er et program, der fjernundervises med sessioner hver 15. dag i løbet af semesteret, som optages og kan sendes til ph.d. -studerendes e -mail, hvis det ikke var muligt at oprette forbindelse synkront. Tanken i Kommunikation betragtes som det centrale element i sammenflydelse for effektiviteten i anvendelsen af diagnosen og udviklingen af kommunikationsløsninger og aksen til den teoretiske uddybning af fænomenet.
Eleia Centre of Psychological Activities (Centro Eleia Actividades Psicológicas)
Doktorgrad i psykoanalytisk klinik
- Mexico City, Mexico
Ph.D.
På campus
Spanish
Det er den største doktorgrad i Latinamerika på det psykologiske område og den første i Mexico, der blev anerkendt af SEP. Det har den videnskabelige retning af Dr. Norberto Bleichmar og Celia Leiberman, kendte psykiatere og psykoanalytikere med stor erfaring. Koordineringen af doktorgraden er ansvarlig for Dras. Ana María Wiener, Elena Ortiz, Celia Leiberman og Dr. Norberto Bleichmar. Vores lærere har et højt forberedelsesniveau inden for det psykoanalytiske område og stor erfaring med undervisning. Vi fremmer en atmosfære af arbejde og medansvar med de studerende, der er interesseret i solid videnskabelig og etisk uddannelse. Vi orienterer vores program til klinisk arbejde. Vi søger hovedsageligt udviklingen af elevernes psykoanalytiske tænkning. Vi anser det for meget vigtigt, at vores forskningslinjer benyttes fra forskellige referenceskemaer, der altid tager sigte på deres anvendelse i psykoanalytisk praksis.
Cinvestav
Ph.d. i naturvidenskab med speciale i cellebiologi
- Mexico City, Mexico
Ph.D.
På campus
Spanish
Doktorgradsprogrammet med speciale i cellebiologi er rettet mod at forberede og træne forskere på højt niveau med graden Doctor of Science. Alle vores kandidater har den nødvendige viden til at foretage forskning i de komplekse biologiske problemer, der behandles i øjeblikket, eller hvis de ønsker det, kan de fortsætte deres uddannelse gennem et postdoktorophold i udlandet eller i vores land eller integrere sig i nationale forskergrupper såsom associerede forskere eller til undervisningspersonale ved forskellige statsuniversiteter. Alternativt kan vores kandidater slutte sig til forsknings- eller produktionsgrupper i branchen, enten til udvikling af bioteknologiske processer, vacciner og nogle andre teknologier med indflydelse på samfundet eller produktionssektoren.
Centre for Postgraduate Studies in Law (Centro de Estudios de Posgrado en Derecho)
Post-doktorgrad i jura
- Mexico City, Mexico
Ph.D.
På campus
Spanish
Sigtet mod lovens læger. I slutningen af forskningsprotokollen; Der søges integration og præsentation af endelige resultater, evaluering af opnåede resultater og opfyldelse af mål, der gælder for offentlige programmer eller lovinitiativer til gavn for forskningsområdet inden for uddannelsesprogrammet jura på universitetet til kandidatstudier i jura og politikuniversitet for enhver universitetspublikum og privat, og skal indsende en ansøgning om et udstillingsemne, der styrker juridiske institutioner.
Centre for Advanced Studies of the South East (Centro de Estudios Superiores del Sureste)
Ph.d. i uddannelse
- Campeche, Mexico
Ph.D.
På campus
Spanish
Formålet med doktorgraden i uddannelse Vi uddanner forskere, der bidrager til udviklingen af uddannelsesområdet, hovedsageligt inden for pensum, uddannelsesplanlægning og evaluering, og genererer viden, der bidrager med information, der er relevant for dets fremskridt og fremmer effektiv brug af informations- og kommunikationsteknologier.
Centre for Advanced Studies in Education / Centro de Estudios Superiores en Educación (CESE)
Ph.d. i uddannelse
- Mexico City, Mexico
Ph.D.
På campus
Spanish
En af de store udfordringer, som mexicansk uddannelse står over for, er at fremme proaktivt lederskab, der bidrager til at generere innovation og forandringsstrategier for integration og ansvarlig deltagelse i denne æra med store teknologiske, videnskabelige, sociale og kulturelle transformationer. I denne forstand foreslår doktorgraden i uddannelse med det formål at omdanne skoleprocesser og praksis forbedring af kvaliteten af det nationale uddannelsessystem gennem professionalisering af højt fagligt niveau af ledere, lærere og pædagogisk teknisk supportpersonale samt udvikling forskning til oprettelse af innovative uddannelsesprojekter, der blandt andet behandler problemer med læring, ledelse, samarbejdsarbejde, læringsnetværk og interinstitutionelle forbindelser. Doktorgradsuddannelsen præsenteres som et akademisk alternativ, der tilbyder en uddannelsesplatform til at fremme udviklingen af kontekstualiseret og projektiv ledelseskapacitet af høj kvalitet, fremme forskningsprojekter, der bidrager til udviklingen af politikker og modeller til løbende forbedring af uddannelsens kvalitet der tilbydes.
Centre for Advanced Pedagogical and Educational Studies of San Luis Potosí (Centro de Altos Estudios Pedagógicos y Educativos de San Luis Potosí)
PHD I UDDANNELSESVIDENSKABER
- San Luis Potosi, Mexico
Ph.D.
På campus
Spanish
Doktorgraden har en varighed på seks semestre, inden for hvilke de regelmæssige akademiske aktiviteter er placeret, bestående på den ene side af deltagelse og deltagelse i seminarer og workshops en dag i ugen, med parallelt arbejde uafhængigt i løbet af året. uge, der sigter mod at sikre, at den studerende både erhverver en solid uddannelse i den generelle viden om disciplinen og i den specifikke viden om sit interesseområde og på den anden side realiseringen af et forskningsprojekt, der kulminerer i specialet. Studieplanen er struktureret omkring tre uddannelsesakser: a) Teoretisk b) Metodisk til forskning c) Supplerende aktiviteter. Det indeholder også fire vidensområder, som referencerne har givet til at passe både det generelle og det specifikke indhold: I. Undervisning II. Ledelses- og uddannelsespolitikker III. Uddannelse og kulturel mangfoldighed IV. Pædagogisk viden. Læreudviklingen præsenterer niveauer af sekventiel og stigende kompleksitet, der gør det lettere at forstå fænomenerne og deres nødvendige teoretisk-praktiske artikulering af uddannelsesprocessen, indrammet i en opfattelse af læreplanfleksibilitet. Det søger at forberede og foranledige ansøgere til problematisering af den nuværende uddannelsestilstand i Mexico, som forslag til undersøgelse at foreslå et af de problemer, der er valgt i et indledende forskningsprojekt, udført på en sammenhængende og overskuelig måde, med det relevante udkast elementer. Alle de færdigheder, værktøjer og kompetencer, der er erhvervet under propedeutisk modul, vil være grundlæggende for den efterfølgende udvikling af seminarer og workshops i studieplanen.
Casa Lamm Cultural Centre (Centro de Cultura Casa Lamm)
Ph.d. i global historie
- Mexico City, Mexico
Ph.D.
Spanish
Studieplanens generelle mål: • At uddanne fagfolk i global historie med det højeste akademiske og videnskabelige niveau orienteret til at opfylde behovene ved udvikling, produktion, reklame, spredning og transmission af historisk og historiografisk viden på nationalt, regionalt og internationalt niveau, med et globalt perspektiv. • Giv doktoranden teoretisk-metodiske og analytiske værktøjer med fokus på professionel praksis i ind- og udland inden for forskellige områder af historisk specialisering, nemlig: forskning, formidling og undervisning i historie. • Promover et rum for doktorgradsstudier i global historie inden for rækkevidde af enhver person, national eller udenlandsk, der har en kandidatgrad i historie eller beslægtede discipliner. • Generer hos doktoranden en historisk-kritisk ånd og kreativ tænkning baseret på de interaktive værktøjer, som informations- og kommunikationsteknologier i øjeblikket giver, for at udvide og uddybe den viden, som global sammenkobling giver i dag.
Biological Research Centre of the North-West (Centro de Investigaciones Biológicas del Noroeste, S.C. (CIBNOR))
Ph.d. i naturressourcer
- México, Mexico
Ph.D.
På campus
Spanish
Postgraduate Studies Program på doktorgrad i Centro de Investigaciones Biológicas del Noroeste, SC, CIBNOR, er etableret med det formål at bidrage til den nationale indsats i uddannelse af menneskelige ressourcer til videnskabelig forskning og teknologisk udvikling inden for deres specialområder. Især videreføres uddannelsen af uafhængige forskere og kvalificeret personale til at udføre videnskabelige forskningsopgaver med en tilgang, der omfatter viden om problemer, der primært påvirker udviklingen i den nordvestlige region og landet, aktiv deltagelse i deres løsning og opretholdelse af tætte bånd med den sociale, offentlige og private sektor.
ITESO - Universidad Jesuita de Guadalajara
Ph.d. i psykologisk forskning
- Tlaquepaque, Mexico
Ph.D.
Fuldtid
6 semestre
På campus
Spanish
Generer viden, der giver elementer til løsning af problemer relateret til subjektiv trivsel og modstandsdygtighed, interpersonelle relationer, blandt andre. Udvikle relevant forskning om psykosociokulturelle problemer, der bruger metoderne, teknikkerne og værktøjerne til kvalitativ og kvantitativ dataanalyse, samt generere viden- og interventionsforslag i sårbare befolkninger.
UNADE American University of Europe (Universidad Americana De Europa)
Ph.d. i datalogi
- Cancún, Mexico
Ph.D.
På campus
Spanish
Kandidater fra datalogi Ph.D. Programmet vil blive uddannet til at udføre forskning i videregående uddannelsesinstitutioner eller uafhængige forskningscentre. På samme måde får de kapacitet og autonomi til at gennemføre innovative videnskabelige eller teknologiske forskningsprojekter. Dette vil være både i offentlige og private forskningsinstitutioner.
College of Specializations of the West (Colegio de Especialidades de Occidente)
Ph.d. i juridisk videnskab
- Zapopan, Mexico
Ph.D.
På campus
Spanish
STUDIEPLANENS ALMINDELIGE MÅL At uddanne læger i jura, specialister og forskere inden for juridisk videnskab og selskabsret, der giver dem mulighed for at deltage og lede socio-juridiske ændringer.