Ph.d. i Marketing
The Hong Kong University of Science and Technology
Nøgleinformation
Campus placering
Hong Kong, Hongkong
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
3 - 6 år
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
HKD 42.100 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Per år
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Ph.D. Programmet følger en stærk forskningsintensiv tradition efter den nordamerikanske model. Det er designet til at gøre det muligt for studerende at få en dyb viden om ledelse generelt, at udvikle en koncentration på et specialiseret felt og at give studerende mulighed for at lave betydelig originalforskning i deres valgte område. Ph.D. studerende tilbydes intensiv og målrettet forskningstræning og ekstraordinære samarbejdsmuligheder med fakultetet for at forberede dem på deres fremtidige karriere inden for undervisning og / eller forskning. Det understreger udviklingen af sofistikerede, avancerede forskningsevner, der hjælper med at skabe ny viden inden for et valgt område af alt = "marketing: Forbrugeradfærd, der hovedsagelig er psykologibaseret, og kvantitativ modellering, der stort set er baseret om økonomiske og statistiske teorier.
Ikke-MPhil-indehavere kan optages gennem en integreret MPhil og Ph.D. program studieordning.
Programmet tilbydes af Department of Marketing med følgende forskningsfoci:
Research Foci
Forskningsområder omfatter forbrugerinformationsbehandling, forbrugerbeslutning, ikke-bevidst indflydelse på adfærd, påvirkning og følelser, billedsprog og visuel opmærksomhed, holdninger og overtalelse, mål og forbrugernes selvregulering, social identitet og forbrugernes selvtillid, tværkulturel forskning, lægelig tro, madpsykologi og alt = "marketing, felteksperimenter, empiriske modeller for forbrugere og firmaer, eye-tracking og rumlig modellering, valgmodeller, teoribaserede empiriske modeller, Bayesian dataanalyse, informationsøkonomi, detailhandel og alt = "marketingstrategi, information og kontrakt, mediestrategi, online alt =" marketing, sociale medier og online alt = "marketing, reklame, prisfastsættelse, bæredygtighed, maskinindlæring, forretningsanalyse, naturlig sprogbehandling og årsagssammenhæng.
Adgangskrav
For at kvalificere sig til optagelse skal ansøgere opfylde alle følgende krav. Optagelse er selektiv, og opfyldelse af disse minimumskrav garanterer ikke adgang.
jeg. Generelle adgangskrav til universitetet
- Ansøgere, der søger optagelse til et ph.d.-uddannelsesprogram, bør have fået en bachelorgrad med dokumenteret rekord af fremragende præstationer fra en anerkendt institution; eller fremlagt bevis for tilfredsstillende arbejde på postgraduate niveau på fuld tid i mindst et år eller deltid i mindst to år.
ii. Engelsk Sprog Adgangskrav
Ansøgere skal opfylde kravene til det engelske sprog med et af følgende kvalifikationsresultater:
- TOEFL-iBT: 80 *
- TOEFL-pBT: 550
- TOEFL-Revideret papirleveret test: 60 (total score for afsnit om læsning, lytte og skrivning)
- IELTS (Akademisk modul): Samlet score: 6,5 og Alle delresultater: 5.5
* refererer til den samlede score i et enkelt forsøg
Ansøgere er ikke forpligtet til at præsentere TOEFL- eller IELTS-score, hvis:
- deres første sprog er engelsk eller
- de opnåede bachelorgraden (eller tilsvarende) fra en institution, hvor undervisningsmediet var engelsk.
iii. Programspecifikke adgangskrav
- En tilfredsstillende score i GMAT eller GRE
For mere programinformation, se pg.ust.hk/programs