
Ph.D. in
Phd uddannelse Asia e University

Stipendier
Introduktion
Ph.d.-uddannelse
Den AeU PhD (Education) producerer fremragende fagfolk, som kan klare dagens kritiske uddannelsesmæssige udfordringer. Hver specialisering er designet til at matche aktuelle interesser. Det er beregnet til professionelle praktiserende undervisere fra offentlige eller private skoler, samfund eller offentlige myndigheder, uddannelsesafdelinger, højere læreanstalter og andre uddannelsesrelaterede institutioner. Indtag er hele året rundt.
Akkrediteret program [2] af Malaysian Qualifications Agency (MQA) [3], Ministry of Higher Education.
HØJDEPUNKTER
• Enhver disciplin er uddannelse er accepteret
• Der er intet forslag på indgangsstedet. Hvorfor? Vi vil gerne hjælpe dig fra starten ved at lave forskningsforslaget sammen
• AeU vil outsource til lokal eller international tilsynsførende - der passer til dine behov
• Deltagelse for forskning workshops og / eller kollokvier er ikke obligatorisk
• Tæt overvågning er vores primære fokus
ENTRYKKRAV
• Besidder en kandidatuddannelse i uddannelse godkendt af AEU Senat OR
• Besidder en kandidatuddannelse og lærerfaring eller relateret erfaring i en periode på 2 år.
FAST FAKTA
Studieretninger :
- Fuld tid
- Part Time
- Blended learning
Varighed: 3-4 år
Antallet af Semester : 12 (1 semester er 4 mths)
Frekvens af forskningsworkshops / Colloquia (Valgfrit) : En gang om måneden - lørdag og søndag
Tilsynsførende : Leveret af AEU
Auditfag (Valgfrit) :
• Forskning Metodologi
• Multivariat analyse
• Kvalitativ forskning
MQA akkreditering : PA 9152
EPF & HRDF Claimable (Kun Malaysianer) : JA
LÆRINGSRESULTATER
• Forbedre viden om teori, udvikling og praksis i den valgte specialisering;
• Forbedre evnen til at skabe konceptuelle systemer, der afspejler syntese, sammenhæng og udvidelse af viden om uddannelse;
• Giver mulighed for at engagere sig i akademisk forskning, stipendium, systematisk undersøgelse, kommunikation og evaluering af forskning;
• Forbedre evnen til at forstå, udnytte og tolke grundlæggende principper og metoder til uddannelsesforskning og dataanalyse;
• Forbedre forståelsen af computerteknologi og dens applikationer i uddannelsesmæssige rammer;
• Giv en kandidatoplevelse, der er intellektuelt stimulerende, fagligt relevant, hvilket fører til forskning, der understøtter beslutningstagning og problemløsning omkring de centrale spørgsmål i de seks uddannelsesområder.
SPECIALER
• Læreplan og undervisning: undervisnings- og læringsteori, læseplanlægning, skoleforbedring, elevpræstation, samfundsvidenskabeligt emne, sygeplejeuddannelse, læreruddannelse og reflekterende praksis, som vil påtage sig ledende stillinger som studieplanlæggere, læseplan evaluatorer, pædagoger mv.
• Uddannelsespsykologi: Kognitiv udvikling, læring og metakognition, personlighed, holdninger og overbevisninger; adfærdsmodifikation og rådgivning hvem vil påtage sig ledende stillinger i gymnasier og universiteter, skoleindstillinger, testfirmaer, industri og forskningsorganisationer.
• Undervisningsteknologi: computer-medieret kommunikation, computerbaseret instruktion, webbaseret læring, instruktionssystemdesign og samarbejde online-læring; hvem vil påtage sig ledende stillinger som ledere i instruktionsdesignafdelinger, ledere af e-læringsorganisationer og uddannelsesrelaterede organisationer.
• Sprog og læselighed: diskursanalyse, sprog og køn, undervisning læsning og skrivning, kritisk litteratur, tosproget uddannelse, litteratur; hvem vil påtage sig ledende stillinger i skoleindstillinger, sprogafdelinger og uddannelsesrelaterede organisationer.
• Matematik og videnskabsuddannelse: børn læring af matematik og naturvidenskab, misforståelser i naturvidenskab, problemløsning i matematik, konstruktivisme og matematik, teknologi i undervisning i matematik og naturvidenskab, numeracy spørgsmål; og hvem vil påtage sig ledende stillinger i skoleindstillinger, gymnasier, universiteter og uddannelsesudviklingsafdelinger.
• Uddannelsesstyring og lederskab: indbyrdes forbundne samfunds- og organisationsdimensioner af uddannelsesinstitutioner; foretage forskning inden for politik, bureaukrati og decentralisering, faglig udvikling, lederskab for ledende administrative og ledende stillinger i uddannelsen.