Keystone logo
Australian Graduate School of Leadership Doctor of Business Leadership
Australian Graduate School of Leadership

Doctor of Business Leadership

Sydney, Australien

2 up to 5 Years

Engelsk

Fuldtid, Deltid

Anmod om ansøgningsfrist

Jun 2024

AUD 99.804 / per year

Fjernundervisning

Introduktion

Et vigtigt karrieremærke

Doctor of Business Leadership (DBL) er designet til at forberede seniorledere til mere effektivt at påtage sig det overordnede ledelsesansvar inden for en betydelig organisation med flere forretningsområder, der opererer i intenst konkurrenceprægede nationale og globale markeder. DBL involverer en læringsrejse, som er blevet identificeret af virksomhedsledere, deres bestyrelser og tidligere DBL-deltagere som vigtig forberedelse til at håndtere et organisatorisk miljø, som vil blive radikalt transformeret i de næste flere år.

Mange virksomhedsledere har fået deres formelle organisatoriske positioner som en konsekvens af deres præstationer og meritterende resultater, suppleret med generel ledelsesuddannelse på kurser som MBA, men har ofte ikke haft muligheder for at gennemføre lederskabskurser på højere niveau designet til at forberede senior virksomhedsledere til håndtere det nye virksomhedsmiljø. . DBL udstyrer kandidater til at fremskynde deres ledelsesudvikling ved at hjælpe dem med at gøre deres implicitte personlige betingede ledelsesmetode eksplicit og trække på deres personlige lederrejse.

DBL giver personlige udfordringer og muligheder for forbedring af kapacitet for erfarne ledere, der har vist evnen til at bidrage til succes for deres virksomheder over mindst en ti-års periode, og som har afsluttet en kandidatgrad i en relevant forretnings- eller ledelsesdisciplin. DBL afspejler forslaget "når teori er udledt gennem praksisforskning, er det mere sandsynligt, at det med succes styrer fremtidig praksis." I det væsentlige er god teori god praksis.

Kursusresultater

Efter afslutningen vil kandidaterne have:

  • En omfattende forståelse af lederskabsteori og dens konsekvenser for lederskabspraksis;
  • Større personlig tillid og evne til at forny og føre til tilpasning til stadig mere komplekse og usikre interessenter for flere interessenter;
  • Følsomhed over for kulturelle, sociale, demografiske og økonomiske forandringer og mangfoldighed, der afspejles i deres beslutningstagning og kommunikation
  • Evnen til kritisk at analysere fra et holistisk perspektiv ledelsesproblemer, der sandsynligvis vil fremstå og påvirke deres organisationers fremtidige ydeevne;
  • En påskønnelse af den rolle, som virksomhedsledelse har i at sikre socialt ansvarlige resultater og
  • Demonstreret og berettiget et originalt og væsentligt bidrag til lederudøvelsen.

Kursets varighed

(a) Minimumstiden for gennemførelse er normalt to års ækvivalent fuldtidsstudie. (Cirka 40 timer om ugen under trimestere)

(b) Den maksimale tid til gennemførelse af DBL (ikke inklusive perioder med godkendt suspension af tilmelding) vil normalt være tre kalenderår for en fuldtids kandidat.

(c) Kandidater, der er tilmeldt deltid, er underlagt tidsrammer dobbelt så længe som nævnt i ovenstående punkter. (Cirka 20 timer om ugen under trimestere)

(d) En kandidat, der med succes afslutter de krævede dobbeltemner med kredit eller højere karakterer, men ikke fortsætter til 'specialetappen', kan afslutte med en kandidateksamen af erhvervsledelse.

Adgangskriterier

Ansøgere til ph.d.-uddannelsen forventes at opfylde følgende akademiske kriterier:

  • Besiddelse af en kandidatgrad ved afhandling eller afhandling, der er passende for ansøgerens faglige område eller
  • Besiddelse af en kandidatgrad ved kurser, der er passende for den ansøgende ansøgerens fagområde, der er udført på en overlegen standard; eller
  • Besiddelse af en bachelorgrad med Honours (typisk 1. klasse eller klasse 2A Honours niveau eller tilsvarende); eller
  • Under særlige omstændigheder en tilsvarende akademisk baggrund, som universitetet anser for at være passende forberedelse til selvstændigt studie- og forskningsarbejde på ph.d.-niveau.

En ansøger kan være forpligtet til at tilfredsstille universitetet, at de er i stand til at forstå og kommunikere i både skriftlig og talt engelsk på et niveau, der er tilstrækkeligt med det formål at forske på ph.d.-niveauforskning. For at fortsætte til fase 2 skal kandidaten fremlægge et kritikforslag, som opfylder deres reviewpanel.

Udover de ovennævnte akademiske kriterier forventes ansøgerne normalt at have mindst 10 års relevant faglig ledelsesmæssig praksisoplevelse for at blive optaget på kurset.

Det engelsksprogede adgangskrav er Academic IELTS 7.0 (intet bånd mindre end 7,0) eller tilsvarende.

Ansøgere, der har statsborgerskab eller permanent langvarigt ophold (mindst ti år) og afsluttet gymnasiumsstudier (videregående uddannelser) i de følgende lande, er fritaget for at skulle fremlægge bevis for sprogfærdighed: Amerikansk Samoa, Australien, Botswana, Canada ( undtagen Quebec), Fiji, Ghana, Guyana, Irland, Jamaica, Kenya, Lesotho, Liberia, New Zealand, Nigeria, Papua Ny Guinea, Samoa, Singapore, Solomon Islands, Sydafrika, Tonga, Trinidad og Tobago, Det Forenede Kongerige (inklusive det nordlige Irland), Amerikas Forenede Stater, Zambia, Zimbabwe, eller hvor instruktionen til en forudgående tertiær kvalifikation (undervisning, vurdering og eksamen) udelukkende var på engelsk. Australske kandidater kan være berettiget til at ansøge om et FEE-HELP-lån fra den australske føderale regering til at betale hele eller en del af deres tilmeldingsgebyr.

For mere information om gebyrhjælp, se: https://www.studyassist.gov.au/help-loans/fee-help

Udtalelser

123772_ScreenShot2019-10-29at11.36.51AM.png

Lisa Griffiths

Min erfaring med at gennemføre DBL-programmet har været troværdigt udfordrende, spændende, udmattende og utroligt givende.

Jeg kan ikke begynde at understrege den direkte implikation, som DBL har haft i min ledelsespraksis. Det har bidraget ikke kun til mig selv som leder, men også til den utrolige vækst og succes i den vidunderlige organisation, jeg er privilegeret at lede. OzChild har haft sine største succeser i de år, jeg har afsluttet DBL.

Jeg er gæld til læringen, og jeg håber, jeg kan tilbyde noget tilbage i fremtiden til AGSL.

123786_Jessica.png

Jessica Murphy

Doctor of Business Leadership var en central rolle i min udvikling som leder og den indflydelse, jeg har som en leder, der løbende var. Kurset gav mulighed for at stå tilbage og reflektere over forholdet mellem ledelsesteori og praksis, nye forretningsudfordringer og muligheder.

Kort sagt var jeg i stand til at generere indsigt, der understøttede mig i at reagere på ledelsesmæssige spørgsmål mere effektivt - hvilket gavnede ikke kun min udvikling som leder, men den organisatoriske virkning og løbende bæredygtighed, jeg var ansvarlig for.

Læringerne er fortsat lige så relevante for mig i min seneste rolle som iværksætter for mit eget firma - at rådgive andre virksomheder og offentlige agenturer i deres roller som udøvende lederteam.

123774_ScreenShot2019-10-29at11.41.25AM.png

Professor Frank Billson

Jeg udviklede en interesse for at blive dybere involveret i studiet af lederskab og besluttede endelig at påtage mig en DBL af personlig interesse. Der fulgte mange eksempler, hvor mine ledelsesbidrag blev beriget af mit engagement i DBL-kurset, herunder fastlæggelse af en ledelsesstruktur for et globalt initiativ til eliminering af undgåelig blindhed, et fælles program fra Verdenssundhedsorganisationen (WHO) og Det Internationale Agentur til forebyggelse af blindhed (IAPB) med et internationalt medlemskab af ngo'er, faglige foreninger, øjenplejeinstitutioner og selskaber.

Professor Frank Billson AO
Grundlæggende professor i øjenlæge, University of Sydney
Direktør, Sight for Life Foundation Surgical Skills Laboratory, Sydney Hospital

123775_ScreenShot2019-10-29at11.42.36AM.png

John Harvey

Efter afslutningen af DBL har jeg fået tilliden og evnen til at acceptere og med succes fuldføre ledelsesudfordringer, som jeg ellers ikke ville have forsøgt.

En af de største fordele ved udførelsen af DBL har været forbedringen i min evne til at mentorere andre ledere. Siden jeg har gennemført DBL, er jeg blevet opfordret til at yde lederskab i at overvinde store udfordringer, som en række organisationer står over for, som jeg har været involveret i. Min evne til at yde dette lederskab er blevet stærkt forbedret af min deltagelse i DBL.

DBL har også gjort det muligt for mig at bedre anerkende, prioritere og kritisk evaluere højt prioriterede ledende spørgsmål og forstå og anvende egnede strategier til at udvikle argumenter under større forhandlinger. "

Dr. John Harvey AO, tidligere direktør, IBM

123775_ScreenShot2019-10-29at11.42.36AM.png

Dale Blyth

Min karriere er etableret på to årtier med teknisk og praktisk erfaring; selvom dette ikke opfyldte min personlige intrige med, hvad ledelse er. DBL gjorde det muligt for mig kritisk at reflektere over mine oplevelser fortid og nutid og derefter anvende teori for at dissekere disse konsekvent. DBL har været en vigtig læringsoplevelse, der har gjort det muligt for mig at tage en metodisk tilgang til forstyrrelse og forandring, når de dukker op og fører gennem disse begivenheder mere effektivt. Min evne til at coache, udvikle og mentor teammedlemmer er blevet forbedret markant som et resultat af dette program, hvilket efterlader en arv fra mit bidrag inden for de organisationer, jeg arbejder med. Anvendelsen af mit arbejde fra DBL fortsætter med at udvikle sig og sikre, at mine ledelsesegenskaber er effektive i et stadigt skiftende forretningslandskab.

Indlæggelser

Læreplan

Programresultat

Studenterklæringer

Om skolen

Spørgsmål