Doctor of Pharmacy (PharmD)
California Northstate University College of Pharmacy
Nøgleinformation
Campus placering
Elk Grove, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
Introduktion
CNUCOP tilbyder et progressivt uddannelsesprogram, der lægger vægt på aktiv læring, direkte patientplejeoplevelser og forskningens rolle i fremme af farmacerhvervet. Målet er at opgradere højt kvalificerede farmaceuter og fremme den voksende rolle inden for farmaci gennem ledelse og livslange tjenester i sundhedssystemet.
CNUCOP er et traditionelt fireårigt Doctor of Pharmacy-program dedikeret til at uddanne, udvikle og træne fremtidige farmaceuter til at yde kompetent, evidensbaseret pleje med fokus på at forbedre patientresultater og fremme farmacyrket. CNUCOP giver unikke læringsoplevelser til vores studerende gennem brug af aktive læringsstrategier til at levere vores læseplan. Arbejdet med nye teammedlemmer hvert semester udsættes studerende for en forskelligartet befolkning af klassekammerater fra forskellige baggrunde og livserfaringer. Studerende påtager sig en mere proaktiv rolle i programmet, da de lærer at interagere effektivt med teammedlemmer for at forbedre læring og praktisk anvendelse af det materiale, der undervises i klassen. Aktiv læring forbereder vores studerende til at spille en nøglerolle i en tværfaglig teamindstilling, der gør det muligt for vores studerende at fungere som eksperter inden for medicininformation, da de samarbejder om at forbedre patientplejen og forbedre patientresultaterne. Studerende, der studerer i CNUCOP, skal være forberedt på at deltage i fjernundervisning eller hybridlæring ud over ansigt til ansigt-undervisning.
Læreplanen ved California Northstate University College of Pharmacy (CNUCOP) er mindst fire (4) år, post-baccalaureat og fører til en doktor i farmaci grad (PharmD). Kerneplanen dækker en række kurser inden for de store underdiscipliner inden for biomedicinsk, farmaceutisk, social / adfærdsmæssig / administrativ, klinisk og integreret videnskab.
I de første tre år er studerende indskrevet i didaktiske kurser, der involverer beherskelse af indhold, kommunikation, teamwork-færdigheder, problemløsning og kritisk tænkning. De didaktiske kurser understreger vigtigheden af individuel ansvarlighed, gruppesamarbejde og anvendelsen af grundlæggende koncepter til at arbejde igennem teamopgaver. Instruktørens rolle er at tydeligt formulere læringsmålene, skabe udfordrende problemer for de studerende at løse og undersøge deres ræsonnement for at nå konklusioner.