Phd i business administration (med en koncentration i markedsføring, organisatorisk adfærd eller iværksætteri)
Eastern Mediterranean University Faculty of Business and Economics
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Turkish Republic of Northern Cyprus, Cypern
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 - 5 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Den Business Administration ph.d.-program indrømmer studerende, der er interesseret i at forfølge forskning hovedsageligt i områder relateret til markedsføring, menneskelige ressourcer og organisatorisk adfærd, og iværksætteri. De første to år af programmet indebærer kursusaktiviteter, der kulminerede i en samlet eksamen, hvorefter en anden to til tre år er brugt på forskning og færdiggørelse af en ph.d.-afhandling. Alle ph.d.-studerende forventes at bidrage til den videnskabelige litteratur i deres område gennem mindst én publikation i et tidsskrift omfattet af SSCI (Social Sciences Citation Index). Traditionelt er vores ph.d.-studerende støttet enten helt eller delvist til undervisning og til en vis grad, for at leve udgifter gennem assistentophold.
Adgangskrav
Ansøgere til ph.d.-program opfordres kraftigt til at indsende GMAT eller GRE scoringer, samt en 5000 ord redegørelse for formålet skitserer deres forskning interesser og intentioner. Der er ingen faste grænser for de fagområder, som vi rekrutterer fra, men vi insisterer på, at alle ph.d.-ansøgere har stærke bachelorer og kandidater baggrund, der er meget relevant for foreslåede forskningsområde.
Faculty Research Interesser
Det følgende er en vejledende liste over vores forskning interesser på ph.d.-forskning niveau: nonunion medarbejder repræsentation planer, unionization, netværk relationer i IR-systemer, positive relationer medarbejder-arbejdsgiver, medarbejderudvikling, strategier for bæredygtig udvikling, stakeholder relationer, virksomhedernes sociale ansvar, international markedsføring , forbrugeradfærd, iværksætteri, business udvikling tjenester, kognitive stilarter, human resource management, rekruttering og udvælgelse, organisationsudvikling retfærdighed, kundetilfredshed, service marketing, service kvalitet, eksport modeller for SMV'er.