
Lægeuddannelse
Tempe, USA
VARIGHED
SPROG
Engelsk
TEMPO
Bed om tempoet
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Sep 2023
STUDIEAFGIFTER
Anmod om studieafgift
STUDIEFORMAT
Anmod om studieformatet
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
The Doctor of Education 60-kredit-timers program udforsker den store idé med uddannelse og tilbyder studerende en forankring i historisk, social og filosofisk litteratur. Potentielle studerende skal demonstrere overlegent stipendium inden for uddannelse. Programmet er passende for undervisere, der søger relevant og avanceret undersøgelse, der vil gøre dem mere tankevækkende lærere og bedre informerede beslutningstagere. Studerende studerer både klassisk og førende moderne tanke taget fra uddannelsesmæssig og filosofisk litteratur. Programmet trækker på intellektuelle kilder og videnskabelige discipliner, herunder læseplansteori, historie, lov og filosofi.
Om Doctor of Education-programmet
Programmet Doctor of Education består af en sammenhængende tværfaglig læseplan, der er specielt skræddersyet til den enkelte studerendes behov og karrieremål. Uddannelsesdoktoren ved Harrison Middleton University er unik i den måde, vores program leveres på - helt på afstand - og på grund af den fleksible og individualiserede tilgang er de studerende i stand til at oprette deres egne studieprogrammer. På denne måde kan den måde, hvorpå den studerende opfylder gradskravene, skræddersys til hver studerendes uddannelses- og karrieremål.
Kandidater fra Doctor of Education-programmet vil være i stand til at tænke, tale, læse og skrive på en bred måde om uddannelsesområdet og relaterede emner og demonstrere en bred viden, intellektuel modenhed og initiativ, der kan anvendes på en række af fremtidige bestræbelser.
Programmål
Efter en vellykket afslutning af Doctor of Education-programmet vil de studerende have opfyldt følgende mål:
Design, implementer og gennemfør et selvstyret doktorgradsprogram inden for uddannelse og humaniora.
Demonstrere facilitet med metoderne til undersøgelsesbaseret diskussion ved at formulere fortolkende spørgsmål og deltage i kursusdiskussioner.
Tænk kritisk over ideer inden for humaniora og vestlig tankegang og deltag i streng diskussion om grundlæggende spørgsmål om uddannelse og menneskelig eksistens.
Demonstrer en sammenhængende og omfattende viden om nutidens uddannelse og staten, familiens og statens uddannelsesmæssige ansvar, den økonomiske støtte fra uddannelsesinstitutioner og den politiske regulering og censur af uddannelse.
Evaluere, syntetisere og formulere den største litteratur, teorier, praksis, problemer og etiske spørgsmål, der diskuteres i deres kurser.
Kommuniker effektivt med klarhed og sofistikering i skriftlig og mundtlig form i en række forskellige indstillinger; udnytte logisk sammenhæng og konsistens og korrekt brug af beviser og citater for at udvikle en unik, kreativ og gennemførlig løsning på et specifikt uddannelsesmæssigt problem.
Læg bevis for vedvarende og betydelig intellektuel undersøgelse i form af omfattende juridisk forskning af gældende uddannelseslove og -bestemmelser, både føderale og statslige, og som et resultat af denne forskning anvender løsninger på et specifikt uddannelsesmæssigt problem.