
Doctor of Education in
Doktorgrad i uddannelse International University For Graduate Studies - IUGS

Stipendier
Introduktion
Baggrund og Filosofi
Uddannelse er en bred domæne med en række specialbutikker domæner. Disse omfatter sådanne specialiseringer som: læring udvikling og instruktion, udvikling tidlige barndom, elementære og sekundær uddannelse, specialundervisning, voksenuddannelse, uddannelsesforskning, udformning af læseplaner, alfabetisering studier, sprogundervisning, matematiske studier, læreruddannelsen, og andre specialiteter. Med denne bredde pædagogik, vil den studerendes tidligere akademiske kreditter fra akkrediterede post-studentereksamen institutioner vurderes på individuel basis.
De studerende, der forfølger en EDD eller PhD i disciplinen Uddannelse på International University for kandidatstudier (IUGS) kan være elementære eller gymnasielærere, psykologer, vejledere, administratorer, ernæringseksperter, bibliotekarer, eller offentlige sundhedspersonale.
Undersøgelser kan være i de enkelte fagområder såsom; matematik, naturfag, engelsk, læsning, historie, økonomi, idræt, musik og kunst eller den offentlige orden, ledelse og forvaltning, sociale og filosofiske fundament for uddannelse, international komparativ uddannelse, lingvistik, race, ulighed og sprog i uddannelse, kvantitativ uddannelsesmæssige politisk analyse, læreruddannelsen, alfabetisering, sprog og engelsk uddannelse, menneskelig udvikling, og udviklingsmæssige og psykologiske videnskab.
Den primære opgave er at gøre det muligt for studerende at samle disse post-studentereksamen kurser, som tjener hans eller hendes behov for deres faglige og akademiske mål og målsætninger. Dette opnås gennem korrekt udvælgelse af kurser, der skal godkendes af dekanen efter drøftelse med den studerende.
Outcomes
Studerende skal demonstrere følgende:
- For alle kurser, herunder individuelle kurser taget under Dean tilsyn, kurser accepteret til forhånd stående eller kurser taget på det krævede Graduate Seminar, studerende vil demonstrere følgende:
- En baggrund i teori og forskning og evne til at designe og udføre empiriske undersøgelser af vigtige teoretiske og praktiske spørgsmål og problemstillinger.
- Programmet forbereder eleverne til:
- Undersøgelse, analysere og forklare menneskets kognitive, sprog, læsning og læreprocesser i både formelle og uformelle instruktions sammenhænge lige fra børnehaveklasse gennem voksenalderen;
- Design og studere instruktions procedurer, styrke læring, og at vurdere effektiviteten af interventionen;
- Processer af særlig interesse omfatter sprog og symbolsk udvikling, hvordan børn opnår kommunikativ kompetence, læse og skrive erhvervelse og instruktion, brug af computer-baserede multimedie miljøer til at forbedre undervisningen i videnskab og andre faglige områder, og anvendelse af pædagogiske videospil til at forbedre læring;
- Processer til karakterisering særlige populationer (f.eks anden sprogstuderende, lave SES bymæssige studerende i offentlige / private / snæversynet skoler, studerende med en læsning handicap) er af særlig interesse.
Købet af læsefærdigheder.
- Fokus her er på udvikling af læse- og skriveprocesser fra børnehave år gennem voksenalderen. Emnerne omfatter følgende:
- Forudsætninger og prædiktorer for at lære at læse i pre-læsere (f.eks., Fonemiske bevidsthed, brev viden, lytter til historiebøger), ordet læsning, stavning, læseforståelse, erhvervelse ordforråd, flydende, årsager til læsehandicap, og instruktions effekter.
Kommunikationen i udvikling og læring.
- Fokus er på de komplekse sociale og kognitive processer, hvor symbol systemer (fx sprog, læse- og regnefærdigheder) er erhvervet. Særlig opmærksomhed er givet til de specifikke metoder og sammenhænge, som disse systemer anvendes. Det omfatter også;
- Fremkomsten af nye former for repræsentation og kommunikation, der er aktiveret af de nyerhvervede symbolske praksis. De instruktions konsekvenser af dette organ af arbejde betragtes også, især konsekvenserne af digitale medier for læring og udvikling, herunder udvikling af web-baserede miljøer, såsom simulationer og videospil.
Ved optjening af deres ph.d.-grad, har vores kandidater antaget fakultet eller forskerstillinger på universiteterne, offentlige skolesystemer, og agenturer helliget til uddannelse og evaluering samt private virksomheder.
Indhold
- IUGS tilbyder følgende Grader i Uddannelse:
- Dr.phil (PhD.);
- Læge Psychology (EDD.);
- Afhandlingen (ph.d.) har tendens til at være teoretisk og involverer mere sekundær derefter primær forskning;
- Projektet (EDD) har tendens til at søge en praktisk løsning eller resultat for et spørgsmål eller behov. Det indebærer mere primær derefter sekundær forskning.
Ph.d. uddannelse studerende har tidligere studeret særlige uddannelsesmæssige emner som anført nedenfor, der tjener som en forløber som studerende begynder deres uddannelsesforskning som forberedelse til doktorgrad. Alle studerende skal vise fundament kurser inden for de 66 avancerede stående kreditter, som omfatter kursusaktiviteter i:
- Forskningsmetoder i pædagogisk psykologi;
- Kognitive udvikling og læreprocesser i uddannelse;
- Social og motiverende udvikling i uddannelse;
- Instructional spørgsmål: individuelle forskelle, gruppeprocesser og skole sammenhænge;
- Sprog og kommunikative udvikling: teori og forskning i tidlige læsefærdigheder, teori og forskning i læsehandicap, kognition vurdering.
Ph.d. uddannelse studerende inden for domænet for "Learning Development og instruktion Specialisering" har tidligere studeret specifikke emner som anført nedenfor, der tjener som grundlag for udarbejdelsen af den ph.d.-forskning. De 66 krævede post-studentereksamen kreditter til accept i forvejen formåen kan komme fra nogle af følgende:
- Rolle Skolen i American Society;
- Filosofiske Foundations of Education;
- Curriculum og undervisning, Skole Rådgivning;
- Læsning / Sprog Kunst, Educational Technology & Emerging Media;
- Literacy, engelsk som andet sprog (TESOL);
- Educational Measurement & Assessment;
- Contemporary Issues in Education;
- Educational Leadership;
- Early Childhood Education;
- Læring og udvikling;
- Elementære eller sekundær uddannelse Metoder (engelsk / matematik / videnskab / Social Studies), Educational Administration;
- Classroom Engagement & Management;
- Student Undervisning Praktik;
- Uddannelse Elever med forskellige behov (Special Education);
- Inklusion & samarbejdspraksis;
- Karakteristik af Emotional / adfærdsmæssige handicap;
- Educational Konsekvenser for studerende med fysisk & Sundhed Nedskrivninger;
- Engelsk Lingvistik;
- Public School Finance;
- Musik og kunst instruktion;
- Sandsynlighedsregning og statistik, Gifted: Kreativ og talentfulde;
- Mangfoldighed og etik.
Kun kvaliteter af "C" eller bedre vil blive accepteret i transfer for akademisk stående. Desuden skal den studerende samlet gennemsnit være "B" eller bedre. Graduation Krav omfatter, der skal træffes i rækkefølge på IUGS følgende kurser:
- Uddannelse Research I (3 point);
- Uddannelse Research II (3 point);
- Afhandling eller Project (18 point);
- Graduate Seminar (3 point).
Afslutning af Doctor of Philosophy (ph.d.) eller Doctor of Education (EDD) kræver et minimum af 93 post-studentereksamen kreditter.
sekvens
- Advance stående kursus kreditter på i alt minimum 66 er nødvendige for doktorgraden regel gennem en kandidatgrad. De kan tages sideløbende med eleverne andre IUGS kursusaktiviteter. Studerende skal udfylde de 66 avancerede stående graduate kreditter til doktorgraden før opfylde deres faglige krav i Education Programme.
- Forud for indgåelsen af programmet, skal de studerende præsentere udskrifter fra akkrediterede institutioner generelt gennem en kandidatgrad (MEd, EDM, MAEd, MAE, MSEd eller MSE). Yderligere kursusaktiviteter i øverste division kurser i pædagogisk psykologi, et kursus i statistik, og et kursus i eksperimentel skole psykologi er påkrævet. Studerende kan ansøge til programmet uden disse kurser, men de skal gennemføre kurserne før de har afsluttet deres faglige krav.
- Advance stående kursus kreditter på i alt 66 for doktorgraden kan tages sideløbende med eleverne andre IUGS kursusaktiviteter. Studerende skal udfylde de 66 avancerede stående graduate kreditter til doktorgraden før opfylde deres faglige krav i Education Programme.
- Den studerendes portefølje og udskrifter undersøges af dekanen efter drøftelse med den studerende til at bestemme hans eller hendes mål. Credits for avanceret stående vil blive godkendt efter denne proces.
- Valget af en mentor, en respekteret professionel med en ph.d.-grad og inden den studerendes fagområde, og dekanens godkendelse, vil den studerende begynde avanceret forskning inden for deres speciale. -Forskning Jeg skal udfyldes, godkendes, og arkiveret før arbejdet på forskning II begynder.
- Gennem den studerendes forskning, dekanen er i kontakt med mentor bistå med at udstyre de studerende med den forskning nødvendige redskaber til at udføre deres lineære eller empirisk studie og kategoriske dataanalyse og psykometri.
- The Graduate Seminar kan udfyldes på ethvert tidspunkt i løbet af studerendes indskrivning ved IUGS, men skal være afsluttet, før opfylde deres faglige krav.
Undervisningsstrategier omfatter, men er ikke begrænset til:
- Formålsbestemte læsninger af tekster og akademiske tidsskriftsartikler; -Interactive Foredrag; - Små diskussioner gruppe; - Anvendelse af elektroniske medier (Questia online bibliotek, som IUGS og yderligere datakilder vælges af den studerende, mentor, og Dean); -Examinations: Kumulative og omfattende undersøgelse for at sikre emnet beherskelse; - Mentor-ledede udvikling af afhandling eller projekt; - Efter behov, uafhængige studieforløb måske havde brug for at fuldføre det nødvendige kurser.
Om skolen
Spørgsmål
Lignende kurser
Ph.d. i pædagogik - UCAM, Spanien
- Sharjah, Forenede Arabiske Emirater