
Ph.D. i Discipline-Based Education Research (DBER)
Fargo, USA
VARIGHED
3 up to 5 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEFORMAT
På campus
Introduktion
Studerende i Science-Technology-Engineering-Mathematics (STEM) uddannelsesprogrammet ved North Dakota State University udfører og formidler empirisk forskning for at forbedre STEM-læring og undervisning i videregående uddannelser.Dette unikke tværfaglige program tilbyder en ph.d.
Indlæggelser
Læreplan
Kursusarbejdet er centreret om:
- kurser på kandidatniveau inden for fagområdet
- en fælles kerne af STEM-uddannelseskurser
- valgfrie kurser med fokus på forskningstræning.
Et tværfagligt team af fakultetet superviserer kandidatens afhandlingsforskning, som skal undersøge undervisning og læring inden for/på tværs af en eller flere STEM-discipliner.
Selv om de studerende på ph.d.-studiet i STEM Education Ph.D. er tværfaglige af natur, har de et akademisk hjemsted i den STEM-afdeling/det STEM-program, som de foretrækker.