Doctor of Education in Organisational Leadership Pre-K to 12 (EdD)
Pepperdine University Graduate School of Education and Psychology
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Los Angeles, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet
Varighed
3 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 1.900 / per credit *
Ansøgningsfrist
12 Jun 2024
Tidligste startdato
Sep 2024
* enhed i i alt 51 enheder + 2 enheder pr. semester indtil afslutning af afhandlingen. Du betaler pr. enhed
Introduktion
- Format: Online-Hybrid
- Termin: Efterår
- Sted: West Los Angeles
- Længde: 3 år / 51 +2 enheder pr. semester for afhandling
- Undervisning: $1.795 pr. enhed
Doctor of Education in Educational Leadership-programmet forbereder PreK-12-ledere i forskellige roller til at skabe og opretholde stærke læringsfællesskaber.
Vores EdD-program er ideelt for pædagogiske ledere, der ønsker at tjene i dynamiske lederroller på offentlige eller private PreK-12 skolesteder og distrikts- eller amtskontorer for uddannelse.
Studerende lærer at integrere, syntetisere og anvende teorier og praksis, der understøtter forskning og udvikling af national og global politik, og fremme lederskab og forandringsinitiativer i hele organisationer.
Denne kohorte-baserede doktorgrad anvender praktiker-lærde model for træning, hvor akademikere, erfaring og forskning er forenet. Gennem strenge kurser og praktisk læring får eleverne avanceret viden i teori og praksis om ledelse, uddannelse, politik og mange andre koncepter. Med vægt på erfaringsbaseret læring har eleverne mulighed for at tage på to rejser, en global og en indenlandsk. Dette program kulminerer i en doktorafhandling.
Programfordele
- Velrenommeret program - Dette uddannelsesmæssige ledelses-, administrations- og politikprogram og Pepperdine University som institution er blandt de højest rangerede i USA.
- Værdier centreret - Studerende er bemyndiget til at gøre en varig indflydelse gennem GSEPs kerneværdier om akademisk ekspertise, socialt formål og meningsfuld service.
- Fordybelsesoplevelser og kohortemodel - Giv muligheder for at engagere sig i meningsfuld fællesskabsopbygning med jævnaldrende og programledere.
- Ingen GRE eller standardiserede tests påkrævet - Vi tilbyder en retfærdig optagelsesproces, der tager hensyn til din evne og forpligtelse til at lykkes i stedet for testresultater.
- Praktisk format - Klasser gennemføres gennem personlige intensive og online sessioner.
- Nationalt anerkendt fakultet - fakultetet er akademikere med eksemplariske akademiske præstationer, professionel ekspertise, uddannelseserfaring og videnskabelige akkreditiver.
- Anerkendt som et topprogram - Konsekvent et topvalg for doktorgrader i pædagogisk ledelse, administration og politik i USA ifølge National Center for Education Statistics.
- Omfattende læseplan - Inkorporerer kernekurser, der deles mellem alle ph.d.-tilbud, programspecifikke klasser og valgfrie muligheder for at tilpasse din læringsoplevelse.
Program detaljer
- Denne doktorgrad er ideel til fuldtidsstuderende eller arbejdende fagfolk til at drage fordel af de bedste funktioner i både ansigt-til-ansigt og online-modaliteter. 60% af kurserne gennemføres personligt, og 40% gennemføres online. Onlinedelen giver fleksibilitet, mens klasseværelseskomponenten tilbyder en forbedret oplevelse, en personlig/praktisk tilgang, relationel interaktion med jævnaldrende og øget læringskvalitet.
- Robuste onlinemoduler byder på engagerende synkrone og asynkrone læringsoplevelser.
- Ansigt-til-ansigt klasser er bekvemt placeret på vores West Los Angeles Graduate Campus, tæt på Los Angeles International Airport (LAX), og lige ved motorvej 405.
- Kohortemodellen er designet til at bygge på lederevner, peer-støtte og livslange relationer med kolleger.
- Små klassestørrelser og et lavt fakultet: elevforhold giver et støttende læringsmiljø, meningsfulde interaktioner mellem studerende og fakulteter og langsigtede professionelle og personlige relationer.
Internationale studerendes muligheder
- Dette program er godkendt til internationale studerende, der læser et F-1 eller enhver anden form for visum.
- En dedikeret tilmeldingsservicemedarbejder vil gøre din optagelsesproces nem og komfortabel med erfaring i at støtte både internationale og indenlandske studerende.
- Integration af indenlandske og internationale studerende på tværs af campusser. Dedikeret støtte til internationale studerende ydes gennem Office of International Student Services (OISS).
- Muligheder for at deltage i universitetets sociale, sportslige, kulturelle og spirituelle begivenheder
- Kohortemodellen er designet til at bygge på lederevner, peer-støtte og livslange relationer med kolleger.
- Robust alumni-netværk.
- Partnerskaber med professionelle netværk og konferencer.
Indlæggelser
Læreplan
Dette ph.d.-program omfatter 51 enheder plus 2 enheder pr. semester indtil afslutningen af afhandlingen. Du vil opleve et pensum fokuseret på at forberede fagfolk inden for uddannelses- og læringsteknologi med velafrundede og uovertrufne ledelsesteori- og praksiskurser, banebrydende teknologi, læringsteori og design og meget mere.
Der lægges yderligere vægt på praktisk instruktion gennem nationale og internationale rejseoplevelser. Forskningsdesign og analysemetoder og applikationer opnås gennem både kurser og en afsluttende afhandling.
Pathway Muligheder
Muligheder er tilgængelige for studerende uden en master. En Pathway for EdD-studerende, der er interesseret i at ansøge om en Ph.D.*.
*Kontakt din tilmeldingsansvarlige for detaljer og berettigelse.
Dette program inkorporerer kernekurser, der deles mellem alle ph.d.-tilbud sammen med programspecifikke kurser. Derudover kan studerende tilpasse deres læringsoplevelse gennem valgfrie muligheder og afhandlingsemner inden for deres interesseområde.
Kernekurser
- EDD 700 Lederskabsteori og -praksis (3)
- EDD 724 Etisk ledelse, lighed, kulturel færdighed og social retfærdighed (3)
- EDD 734 Inferential Statistics (3)
- EDD 753A Advocacy, Social Change, and Public Policy Development (3)
- EDD 753B National Policy Experience (1)
- EDD 754A Global økonomi og offentlig politik (3)
- EDD 754B Global Policy Experience (2)
- EDD 755 Virtuel læring og samarbejde (3)
- EDD 759 Lov og tvistbilæggelse (3)
- EDD 763 Læringsdesign, kognition og evaluering (3)
- EDD 765 Organisatorisk forandring, innovation og kreativitet (3)
- EDD 766 Kvantitative forskningsmetoder og beskrivende statistikker (3)
- EDD 767 Kvalitativ forskningsdesign og analyse (3)
Programspecifikke kurser
- EDLP 700 - Uddannelsesfinansiering og -politik (3)
- EDLP 701 – Lederskab og aktionsforskning i før-K-12 uddannelse (3)
- EDD 785 Fremskridt i teori og praksis (3,3)
Omfattende eksamen og afhandling
- EDD 787 Comprehensive Examination Seminar (3)
- EDEL 791 Afhandlingsforskning (indtil færdiggørelse) (2)
- ED 792 Afhandling færdiggørelse* (1)
Følgende valgfag opfylder kravene til EDD 785. Bemærk: Studerende må ikke gennemføre det samme studieområde for merit mere end én gang.
Valgfag
- EDD 785 - Entrepreneurship: From Ideation to Fruition (3)
- EDD 785 - Ikke-menneskelig emneforskning (3)
- EDD 785 - Resilient Leadership (3)
- EDD 785- Lederskab og åndelig udvikling (3)
- EDD 785 Forskningsmetodologi for blandede og flere metoder (3)
- EDD 785 Kvantitativ etnografi (3)
- EDD 785 Advancing Change Thru Story (3)
- EDD 785 Filosofi og forskeridentitet (3)
- EDD 785 A Disciplined Approach to Social Entrepreneurship (3)
- EDD 785 Ledelse og socialpsykologi (3)
- EDD 785 Diversitet, lighed og inklusion (3)
- EDD 785 Emergent Education Design for Global Universities (3)
- EDD 785 Disruptive Learning and Leadership Technology for sjov og profit! (3)
- EDD 785 Lederskabspsykologi (3)
- EDD 785 - The World of Accreditation (3)
- EDD 785 Advanced Literature Information Søger efter publikation og forskning (3)
Galleri
Programresultat
GSEP er forpligtet til en elev-centreret tilgang i de programmer, vi tilbyder. Hvert program har et sæt mål, som en studerende, der tager eksamen fra programmet, forventes at nå. Den viden og færdigheder, der undervises i programmet, kan blive introduceret i nogle kurser. På andre kurser bliver eleverne bedt om at anvende viden ved at øve færdigheder og demonstrere deres evner. Inden for programmet understreges de værdier og dispositionelle egenskaber, der er vigtige for personer, der går ind i erhvervet.
Kandidater fra EdD i Educational Leadership Pre-K til 12-programmet forventes at nå følgende mål:
- Design og udfør forskning, indsaml og analyser data og rapporter forskningsresultater
- Vurdere behov, udvikle, levere og vurdere læringsoplevelser og anvende passende værktøjer
- Integrer og syntetiser personlige, organisatoriske og samfundsmæssige værdier for at fremme lederskab og ændre initiativer i hele organisationer
- Integrere, syntetisere og anvende teorier og praksis, der understøtter forskning og udvikling af national og global politik
- Anvend Participatory Action Research (PAR) til at syntetisere og integrere avancerede teorier og praksisser i førende K-12 læringsmiljøer
Karrieremuligheder
Denne EdD fra Pepperdine giver en stærk mulighed for beskæftigelsesvækst og indtjeningspotentiale. Som færdiguddannet vil du være parat til at øge dit indtjeningspotentiale og være med til at gøre en varig forskel i en række forskellige forretnings- og organisatoriske roller i både den offentlige og private sektor.
Rektor
En rektors rolle er at føre direkte tilsyn med og lede den akademiske institution efter bedste evne. Pligter, der falder ind under denne rolle, omfatter budgettering, overholdelse af distriktspolitikker, overvåge instruktionsprogrammer og meget mere.
K-12 administrator
K-12 administratorer kan falde ind under rollen som rektor, vice rektor, assistent, tilmeldingsofficerer og mere. Disse roller er ansvarlige for den akademiske institutions daglige funktion og succes og påtager sig opgaver som organisationsbudgettering, læseplaner og mere.
PreK-12 pædagogisk konsulent
En pædagogisk konsulent er en stilling, der kræver vedligeholdelse af en akademisk institutions læseplan og daglige funktion for at sikre elevernes succes. Denne rolle kan omfatte opgaver omkring hovedfokus på at identificere elevernes behov og tilpasse skolen, så den passer til disse behov. Dette omfatter afholdelse af lærer/professor-evalueringer, afholdelse af skolemøder og forsamlinger med mere.
PreK-12 Instruktionskoordinator
Undervisningskoordinatorer, nogle gange omtalt som læseplansspecialister, er ansvarlige for at evaluere læseplanen på en skole og evaluere succesen af undervisningsteknikker og specifikke lærere, overvåge klasser og sikre, at skolen overholder den læseplan, som skolen har fremlagt. bestyrelse og stat.
Universitet/højskolefakultet
Universitetsfakultetets job omfatter både 2-årige og 4-årige bachelor-kollegier og universiteter, såvel som kandidat- og doktorgradsprogrammer. Universitetsfakultetet er ansvarlige for at levere kurser til studerende i deres afdeling og udfører ofte også forskning inden for deres felt.
Programundervisning
Stipendier og finansiering
Studenterklæringer
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.