EdD i læringsteknologier
Pepperdine University Graduate School of Education and Psychology
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Los Angeles, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet, Fjernundervisning
Varighed
3 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 1.900 *
Ansøgningsfrist
13 Jun 2024
Tidligste startdato
Sep 2024
* pr. enhed for i alt 53 enheder. Du betaler pr. enhed
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
- Vilkår : Efterår
- Længde : 3 år / 53 enheder pr. semester for afhandling
- Sted(er) : West Los Angeles
- Format : Online-Hybrid
Doctor of Education in Learning Technologies (EDLT)-programmet forbereder eleverne til at lede læringsteknologiske arme af skoler, virksomheder og andre offentlige og private organisationer. Dette uddannelsesteknologiske program er ideelt for personer med et højt niveau af komfort og færdigheder i at bruge teknologi og sociale medier.
Dette EdD i uddannelsesteknologi-program er designet til at give eleverne ekspertise til effektivt at udnytte nye og nye læringsteknologier for at lette læring og udvikling på arbejdspladsen og i skolen. Ved at omfavne den lærde-praktiserende model for professionel træning, lægger dette program vægt på erfaringsbaseret læring for at understøtte bureauudvikling hos vores studerende. Nødvendige nationale og internationale rejser er vævet ind i programmet, hvilket giver eleverne adgang til førende forskere på området og et globalt perspektiv på teknologi og læring på verdensplan. Dette program kulminerer i en doktorafhandling.
Programfordele
Velrenommeret program
EdD in Learning Technologies-programmet og Pepperdine University som institution er blandt de højest rangerede i USA.
Værdier centreret
Studerende er bemyndiget til at gøre en varig indflydelse gennem GSEPs kerneværdier om akademisk ekspertise, socialt formål og meningsfuld service.
Program detaljer
- Dette EDLT-program er ideelt for fuldtidsstuderende eller arbejdende fagfolk til at drage fordel af de bedste funktioner i både ansigt-til-ansigt og online-modaliteter. 60% af kurserne gennemføres personligt, og 40% gennemføres online. Onlinedelen giver fleksibilitet, mens klasseværelseskomponenten tilbyder en forbedret oplevelse, en personlig/praktisk tilgang, relationel interaktion med jævnaldrende og øget læringskvalitet.
- Robuste onlinemoduler byder på engagerende synkrone og asynkrone læringsoplevelser.
- Ansigt-til-ansigt klasser er bekvemt placeret på vores West Los Angeles Graduate Campus, tæt på Los Angeles International Airport (LAX) og lige ved motorvej 405.
- Kohortemodellen bygger på lederevner, peer-støtte og livslange relationer med kolleger.
- Små klassestørrelser og et lavt fakultet: elevforhold giver et støttende læringsmiljø, meningsfulde interaktioner mellem studerende og fakulteter og langsigtede professionelle og personlige relationer.
Internationale studerendes muligheder
- Dette program er godkendt til internationale studerende, der forfølger et F-1 eller enhver anden form for visum.
- En dedikeret tilmeldingsservicemedarbejder vil gøre din optagelsesproces nem og komfortabel med erfaring i at støtte både internationale og indenlandske studerende.
- Integration af indenlandske og internationale studerende på tværs af campusser. Dedikeret støtte til internationale studerende ydes gennem Office of International Student Services (OISS).
- Muligheder for at deltage i universitetets sociale, sportslige, kulturelle og spirituelle begivenheder.
- Kohortemodellen bygger på lederevner, peer-støtte og livslange relationer med kolleger.
- Robust alumni-netværk.
- Partnerskaber med professionelle netværk og konferencer.
Indlæggelser
Læreplan
Dette ph.d.-program omfatter 51 enheder plus to enheder pr. semester indtil afslutningen af afhandlingen. Du vil opleve en læseplan fokuseret på at forberede fagfolk inden for uddannelses- og læringsteknologi med velafrundede og uovertrufne ledelsesteori- og praksiskurser, banebrydende teknologi, læringsteori, design og meget mere.
Der lægges yderligere vægt på praktisk instruktion gennem nationale og internationale rejseoplevelser. Forskningsdesign og analysemetoder og applikationer opnås gennem både kurser og en afsluttende afhandling.
Kernekurser
- EDD 700 ---- Lederskabsteori og -praksis ---- (3)
- EDD 724 ---- Etisk lederskab, retfærdighed, kulturel færdighed og social retfærdighed ---- (3)
- EDD 734 ---- Inferential Statistics ---- (3)
- EDD 753A ---- Fortalervirksomhed, sociale forandringer og udvikling af offentlig politik ---- (3)
- EDD 753B ---- National politisk erfaring ---- (1)
- EDD 754A ---- Global økonomi og offentlig politik ---- (3)
- EDD 754B ---- Global Policy Experience ---- (2)
- EDD 755 ---- Virtuel læring og samarbejde ---- (3)
- EDD 759 ---- Lov og tvistbilæggelse ---- (3)
- EDD 763 ---- Læringsdesign, kognition og evaluering ---- (3)
- EDD 765 ---- Organisatorisk forandring, innovation og kreativitet ---- (3)
- EDD 766 ---- Kvantitative forskningsmetoder og beskrivende statistik ---- (3)
- EDD 767 ---- Kvalitativ forskningsdesign og analyse ---- (3)
Program-specifikke kurser
- EDLT 702 ---- Futuring: Fremtidens job og teknologi ---- (3)
- EDLT 728 ---- Spil, simuleringer og virtuelle verdener til læring ---- (3)
- EDD 785 ---- Fremskridt i teori og praksis ---- (3,3)
Omfattende eksamen og afhandling
- EDD 787 ---- Omfattende eksamensseminar ---- (3)
- ED 791 ---- Afhandlingsforskning (indtil færdiggørelse) ---- (2)
- ED 792 ---- Afhandling færdig* ---- (1)
Følgende valgfag opfylder kravene til EDD 785. Bemærk: Studerende må ikke gennemføre det samme studieområde for merit mere end én gang.
Valgfag
- EDD 785 ---- Entrepreneurship: From Ideation to Fruition ---- (3)
- EDD 785 ---- Ikke-menneskelig emneforskning ---- (3)
- EDD 785 ---- Resilient Leadership ---- (3)
- EDD 785 ---- Lederskab og åndelig udvikling ---- (3)
- EDD 785 ---- Blandede og flere metoder forskningsmetoder ---- (3)
- EDD 785 ---- Kvantitativ etnografi ---- (3)
- EDD 785 ---- Advancing Change Thru Story ---- (3)
- EDD 785 ---- Filosofi og forskeridentitet ---- (3)
- EDD 785 ---- En disciplineret tilgang til socialt entreprenørskab ---- (3)
- EDD 785 ---- Lederskab og socialpsykologi ---- (3)
- EDD 785 ---- Diversitet, retfærdighed og inklusion ---- (3)
- EDD 785 ---- Emergent Education Design for Global Universities ---- (3)
- EDD 785 ---- Disruptiv lærings- og ledelsesteknologi for sjov og profit! ---- (3)
- EDD 785 ---- Lederskabspsykologi ---- (3)
- EDD 785 ---- The World of Accreditation ---- (3)
- EDD 785 ---- Avanceret litteraturinformation Søger efter publikation og forskning ---- (3)
Programresultat
GSEP er forpligtet til en elev-centreret tilgang i de programmer, vi tilbyder. Hvert program har et sæt mål, som en studerende, der tager eksamen fra programmet, forventes at nå. Den viden og færdigheder, der undervises i programmet, kan blive introduceret i nogle kurser. På andre kurser bliver eleverne bedt om at anvende viden ved at øve færdigheder og demonstrere deres evner. Inden for programmet understreges de værdier og dispositionelle egenskaber, der er vigtige for personer, der går ind i erhvervet.
Kandidater fra EdD i Learning Technologies-programmet forventes at nå følgende mål:
- Design og udfør forskning, indsaml og analyser data og rapporter forskningsresultater
- Vurdere behov, udvikle, levere og vurdere læringsoplevelser og anvende passende værktøjer
- Integrer og syntetiser personlige, organisatoriske og samfundsmæssige værdier for at fremme lederskab og ændre initiativer i hele organisationer
- Integrere, syntetisere og anvende teorier og praksis, der understøtter forskning og udvikling af national og global politik
- Undersøg, integrer og syntetiser brugen af teknologi til læring
Karrieremuligheder
Denne EdD fra Pepperdine giver en stærk mulighed for beskæftigelsesvækst og indtjeningspotentiale. Som kandidat vil du være parat til at øge dit indtjeningspotentiale og være med til at gøre en varig forskel i forskellige forretnings- og organisatoriske roller.
En doktorgrad i pædagogisk teknologi fra Pepperdine er værdifuld i mange professionelle omgivelser, herunder offentlige og videregående uddannelsesinstitutioner, virksomheder og non-profit og statslige organisationer.
Retning af innovation
En innovationsdirektør er ansvarlig for at fremme væksten i en organisation. Dette kan omfatte pligter som fortaler for nyere læringsteknologier, fundraising og opretholdelse af en forståelse af centrale teknologitrends.
Undervisningskoordinator
Undervisningskoordinatorer, nogle gange kaldet læseplansspecialister, er ansvarlige for at evaluere læseplanen på en skole og evaluere succesen af undervisningsteknikker, der er specifikke for lærere, overvåge klasser og sikre, at skolen overholder læseplanen, der er fastsat af skolebestyrelsen og staten.
Pædagogisk/læringsteknolog
Pædagogiske teknologer er ansvarlige for at forske, implementere og træne nye teknologier i klasseværelset og administrationen af skolen.
Direktør for læring/uddannelse og udviklingschef
En direktør for læring er ansvarlig for ansættelse, træning og faglig udvikling af en organisations team. Denne position bygger bro mellem virksomheden og medarbejderne for at hjælpe begge aspekter med at arbejde sammen for at skabe et stærkt harmonisk team. Denne rolle lægger også vægt på at identificere og udvikle individuelle potentialer hos medarbejderne for at styrke det overordnede team som helhed. Denne rolle kan have sin lærings- og udviklingsafdeling hos større virksomheder eller være en del af HR-teamet i mindre organisationer.
Pædagogisk softwareudvikler
Udviklere af pædagogisk software er ansvarlige for at forske i og skabe ny teknologisoftware i klasseværelset og skolens administration for at fremme læring og akademisk succes for elever i alle aldre.
Galleri
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.
Om skolen
Spørgsmål
Lignende kurser
Ed.D Landdistrikternes uddannelse, undervisning og læring
- Livingston, USA