
Kandidat in
Forskning Grader (MPhil / PhD) i religioner og filosofier SOAS University of London

Introduktion
Deltagelsestilstand: Fuldtid eller Deltid
SOAS Religions and Philosophies Department tilbyder et pulserende, stimulerende og tværfagligt forskningsmiljø. Vi leverer individuel forskningstilsyn i en lang række religiøse traditioner og komparative og tværfaglige emner. Vejledere er eksperter inden for deres områder og kender grundigt de religioner, kulturer, sprog og geografiske områder, de har specialiseret sig i.
Ud over individuel vejledning tilbyder instituttet forskeruddannelse på forskellige niveauer: et obligatorisk forskningsskrivningsværksted, der forbereder år 1 MPhil-studerende til deres opgradering til ph.d.-niveau; et ugentligt seminar for ph.d.-studerende i år 2 og 3 for at diskutere igangværende arbejde og modtage feedback, inden de indsender deres speciale; et institutalt forskningsseminar, hvor både personale og studerende præsenterer artikler om deres forskningsprojekter og diskuterer dem i en tværfaglig ramme. Studerende har også mulighed for at deltage i seminarer, foredrag og konferencer, der tilbydes af de forskellige specialcentre, der vedrører deres særlige områder. Disse centre kører regelmæssige aftenforedragsserier, workshops og konferencer, der er vært for besøgende foredragsholdere fra andre universiteter i Storbritannien, Europa og globalt.
Som du overvejer at påbegynde din ph.d. med os, inviterer vi dig til at kontakte en potentiel vejleder i dit område af interesse, ideelt med det første udkast til dit projektforslag. Dette medarbejder vil derefter rådgive dig om dit projekt og om eventuelle spørgsmål, du måtte have, før du foretager din ansøgning.
Struktur
En SOAS ph.d.-grad skal udfyldes inden for højst fire år. Et udkast af afhandlingen skal være klar ved udgangen af år 3; i løbet af år 4 er elevens fortsatte status, også omtalt som en »udvidelse af opskrivning«; Den afsluttede afhandling skal indsendes til 15. september i registreringsår 4.
Alle førsteårs forskningsstuderende er registreret til MPhil-status. Resultatet af en mini-viva i slutningen af 3. semester udført af de tre medlemmer af den studerendes vejledende udvalg afgør, om de (a) skal opgraderes til ph.d.-kandidatstatus, (b) fortsætte som MPhil-kandidater, (c) skal revidere sit forslag, eller (d) bør afslutte registreringen.
I det første år udvikler eleverne deres specifikke forskningsprojekter og planer i samråd med de tre medlemmer af deres tilsynsudvalg. Individuelle tilsyn, det obligatoriske afdelingsforskningsskolverksted og generiske kerneforfatterkurser hjælper eleverne med at forberede deres opgraderingsindgivelsesmateriale, som skal indsendes inden deadline for indsendelse i maj.
År-for-år-krav til heltids MPhil- og ph.d.-studerende
År et
I løbet af første år forbedrer den studerende forskningsforslaget og beslutter i samarbejde med hans / hendes overvågningsudvalg, om forskningsprojektet skal rettes mod målet om en MPhil eller en ph.d.-grad. Studerende, der ønsker at arbejde hen imod ph.d., skal bestå processen med at opgradere tilmelding fra MPhil til ph.d.-kandidatur. De skal give følgende til Overvågningsudvalget inden fristen for maj (nøjagtig dato tbc af SOAS registret):
- År 1-3 / 4: Protokoller fra tilsynsmøder skal registreres af den studerende i Moodle-logbogen igennem.
- Term 1-2: Bevis for obligatorisk deltagelse i MPhil / PhD Research Workshop (SRRESWRIT_N1 / 01).
- I sigt 2: Forcirkulation og kort mundtlig præsentation af et udkast til kapitel i opgraderingsindgivelsen (10.000 ord) til diskussion i MPhil / PhD Research Workshop
- Opgradering af indsendelse af 20.000 ord i maj til de tre vejledere og forskningslederen via PDF i en e-mail-vedhæftet fil:
- Introduktion (inklusive litteraturanmeldelse, kilder
- udkast til kernekapitel.
- redegørelse for forskningsetik i tilfælde af feltarbejde.
- Proceduren for opgraderingsviva ved SoR er som følger:
- De tre vejledere skriver individuelle rapporter om de indsendte dokumenter og cirkulerer dem indbyrdes inden opgraderingsviva.
- Den 1 times lange 'mini viva' afholdes med kandidaten og hans / hendes tre vejledere i maj / juni.
- Overvågningsudvalget kommer til en kollektiv dom og registrerer og underskriver opgraderingsformularen i overensstemmelse hermed (og etisk evalueringsformular, hvis 'ja' er krydset af kandidaten i opgraderingsformularen).
- Afgørelsen vil blive meddelt kandidaten mundtligt umiddelbart efter viva.
- Hovedvejlederen videregiver en skriftlig oversigt over de tre individuelle rapporter, der indeholder værdifuld feedback, til kandidaten.
År to - feltarbejde eller dataindsamling
Efter en vellykket opgradering til MPhil / PhD-status kan studerende rejse til udlandet for at lave feltarbejde eller forske i lokale biblioteker. I løbet af det andet år arbejder studerende med deres kildemateriale, hvad enten det består af tekster, interviews, undersøgelser eller visuelle osv. Kilder.
- Regelmæssige rapporter skal indsendes til vejlederen, via e-mail eller personligt. De øvrige medlemmer af forskningsudvalget skal også holdes underrettet.
- Et andet kernekapitel afsluttes normalt.
År tre - færdiggørelse af fuldt udkast
I løbet af det tredje år af deres ph.d.-studerende forventes studerende at skrive et udkast til deres speciale. Dette udkast skal være klar i slutningen af året for at gå videre til fortsættelsesstatus i år 4.
- Påkrævet præsentation på PhD / MPhil Research Seminar.
- Ansøgning om fortsættelsesstatus kræver, at der forelægges et udkast til specialet ved udgangen af år 3 sammen med formularen for godkendelse af fortsættelsen (senest den 31. august).
- Alle tre medlemmer af tilsynsudvalget læser udkastet og giver skriftlig feedback. Alle udvalgsmedlemmer underskriver udvidelsen af opskrivningsformularen (download doc | pdf), hvis udvalget er overbevist om, at udkastet til afhandling kan udvikles til en afhandling af en kvalitet, der er værdig til forelæggelse til eksamen i det efterfølgende studieår. Sidste frist for indsendelse er 15. september.
Den studerende får derefter mulighed for at registrere status på forlængelse af skrivning (fortsættelse) i år 4 til nedsatte gebyrer i løbet af år 4, forudsat at der er behov for 4 år for at afslutte specialet.
Undervisningserfaring kan være tilgængelig i år to eller tre, afhængigt af afdelingens behov.
År fire - Afslutning og indlevering af speciale
Specialet skal være afsluttet og indsendt inden udgangen af år 4 senest den 15. september.
På viva (specialeeksamen) sigter eksaminatorerne at bekræfte:
- at de har tilfredse sig med, at afhandlingen virkelig er kandidatens arbejde;
- at afhandlingen udgør et tydeligt bidrag til viden om emnet og giver bevis for originalitet ved:
- opdagelsen af nye fakta; og / eller
- udøvelse af uafhængig kritisk magt
- at afhandlingen er tilfredsstillende med hensyn til litterær præsentation;
- at afhandlingen er af en standard, der fortjener offentliggørelse helt eller delvis eller i en revideret form.
Vigtig besked
Oplysningerne på programsiden afspejler den planlagte programstruktur mod den givne faglige session.
Forskning Optagelser og applikationer
Vi glæder os over ansøgninger fra kvalificerede studerende med en god kandidatgrad (eller tilsvarende i udlandet) i et relevant emne til forskningsgrader ved SOAS . Ansøgninger skal indsendes online.
Det er vigtigt at ansøge godt inden starten af det akademiske år, hvor du ønsker at tilmelde dig, så vi får tid til at behandle din ansøgning. Hvis du ansøger om stipendier, kan der gælde tidligere frister.
SOAS ph.d.-programmet er konkurrencedygtigt, og ansøgere skal have en oversigt over høj akademisk præstation og et levedygtigt forslag, som vil bidrage til instituttets forskningsinteresser. Bemærk: vi fraråder rent spekulative applikationer. Ansøgninger om tværfaglig forskning er velkomne, men kun en ansøgning til en afdeling kan indsendes.
Ubetingede krav til engelsksproget indtastning
Ansøgere, der kræver et visum på Tier 4 for at studere i Storbritannien, skal fremlægge et UKVI IELTS akademisk certifikat fra et UKVI-godkendt testcenter.
Internationale ansøgere, der kræver et Visa-4 Visa til at studere i England
Prøve | Ubetinget indgang | Ubetinget indgang med in-sessionel support |
IELTS (Akademisk) | 7,0 samlet eller højere, med 7,0 i delscores. | 7,0 samlet eller højere, med mindst 6,5 i delresultater |
EØS- og EU-ansøgere
Prøve | Ubetinget indgang | Ubetinget indgang med in-sessionel support |
IELTS (Akademisk) | 7.0 samlet eller højere, med 7.0 i hver sub-score. | 7,0 samlet eller højere, med mindst 6,5 i delresultater. |
TOEFL IBT | 105 samlet eller højere, med et minimum på 25 i underskår. | 105 samlet med et minimum på 22 i underskår. ELLER 100 samlet med mindst 25 skriftligt og 22 i andre delresultater. |
Pearson Test of English (Academic) | 75 samlet eller højere, med et minimum af 70 i delpoints. | 70 samlet eller højere, med mindst 65 i delresultater. |
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
Struktur
En SOAS ph.d.-grad skal afsluttes inden for maksimalt fire år. Et udkast til specialet skal være klar i slutningen af år 3; i løbet af 4. år er den studerende på fortsættelsesstatus, også kaldet en forlængelse af opskrivning; det færdige speciale skal afleveres indtil den 15. september i år 4 efter registrering.
Alle førsteårs forskningsstuderende er registreret for MPhil-status. Resultatet af en mini-viva i slutningen af semester 3 udført af de tre medlemmer af den studerendes vejledningsudvalg afgør, om de vil (a) blive opgraderet til ph.d.-kandidatstatus, (b) fortsætte som MPhil-kandidater, (c) skal revidere sit forslag, eller (d) bør afslutte registreringen.
På det første år udvikler de studerende deres specifikke forskningsprojekter og -planer i samråd med de tre medlemmer af deres vejledningsudvalg. Individuelle supervisioner, det obligatoriske afdelingsforskningsskriveværksted og generiske kerneskrivekurser hjælper studerende med at forberede deres opgraderingsmateriale, som skal indsendes inden afleveringsfristen i maj.
År for år krav til fuldtids MPhil og PhD forskningsstuderende
År ét
I løbet af første år forfiner den studerende forskningsforslaget og beslutter i samarbejde med sit vejledningsudvalg, om forskningsprojektet skal rettes mod målet om en MPhil- eller en ph.d.-grad. Studerende, der ønsker at arbejde hen imod ph.d.-graden, skal bestå processen med at opgradere registreringen fra MPhil til ph.d.-kandidatur. De skal give følgende til overvågningsudvalget inden fristen i maj (nøjagtig dato tbc af SOAS registret):
- År 1-3/4: Referater fra tilsynsmøder skal registreres af den studerende i Moodle-logbogen hele vejen igennem.
- Termin 1-2: Bevis for obligatorisk deltagelse i MPhil/PhD Research Workshop (SRRESWRIT_N1/01).
- I semester 2: Forudsendelse og kort mundtlig præsentation af et udkast til kapitel af opgraderingsindsendelsen (10.000 ord) til diskussion i MPhil/PhD Research Workshop
- Opgradering af aflevering af 20.000 ord i maj til de tre vejledere og forskningsvejlederen via PDF i en e-mail vedhæftet fil:
- Introduktion (inklusive litteraturgennemgang, kilder og metode, kapiteloversigt, forskningsplan og tidsplan, udkast til bibliografi).
- udkast til kernekapitel.
- redegørelse om forskningsetik i tilfælde af feltarbejde.
- Proceduren for upgrade viva hos SoR er som følger:
- De tre vejledere skriver individuelle rapporter om de indsendte dokumenter og cirkulerer dem indbyrdes inden opgraderingsvivaen.
- Den 1 time lange 'mini viva' afholdes med kandidaten og hans/hendes tre vejledere i maj/juni.
- Tilsynsudvalget træffer en kollektiv bedømmelse og registrerer og underskriver opgraderingsformularen i overensstemmelse hermed (og etikgennemgangsformularen, hvis 'ja' er afkrydset af kandidaten i opgraderingsformularen).
- Beslutningen vil blive meddelt kandidaten mundtligt umiddelbart efter vivaen.
- Hovedvejlederen videregiver et skriftligt resumé af de tre individuelle rapporter med værdifuld feedback til kandidaten.
År 2 - Feltarbejde eller dataindsamling
Efter en vellykket opgradering til MPhil/PhD-status kan studerende tage til udlandet for at lave feltarbejde eller forske på lokale biblioteker. I løbet af andet år arbejder eleverne med deres kildemateriale, hvad enten det består af tekster, interviews, undersøgelser eller visuelle mv. kilder.
- Regelmæssige rapporter skal indsendes til vejlederen, via e-mail eller personligt. De øvrige medlemmer af forskningsudvalget skal også holdes orienteret.
- Et andet kernekapitel vil normalt blive afsluttet.
År tre – Færdiggørelse af fuld udkast
I løbet af det tredje år af deres ph.d.-studerende forventes de at skrive et udkast til deres speciale. Dette udkast skal være klar i slutningen af året for at fortsætte til fortsættelsesstatus i år 4.
- Påkrævet oplæg på PhD/MPhil Research Seminar.
- Ansøgning om fortsættelsesstatus kræver indsendelse af udkast til specialet ved udgangen af år 3 sammen med fortsættelsesgodkendelsesskemaet (senest 31. august).
- Alle tre medlemmer af tilsynsudvalget læser udkastet og giver skriftlig feedback. Alle udvalgsmedlemmer underskriver forlængelsesblanketten (download dok. | pdf), hvis udvalget er overbevist om, at specialeudkastet kan udvikles til et speciale af en kvalitet, der er værdig til aflevering til eksamen i det efterfølgende akademiske år. Sidste frist for aflevering er den 15. september.
Den studerende vil derefter få lov til at registrere sig på forlængelse af opskrivningsstatus (fortsættelse) i år 4 til reducerede gebyrer i løbet af år 4, forudsat at 4 år er nødvendige for at færdiggøre specialet.
Undervisningserfaring kan være tilgængelig i år to eller tre, afhængigt af afdelingens behov.
År fire – Afslutning og aflevering af speciale
Specialet skal være afsluttet og afleveret inden udgangen af år 4 senest den 15. september.
Ved viva (specialeksamen) sigter eksaminatorerne efter at bekræfte:
- at de har overbevist sig om, at afhandlingen reelt er kandidatens arbejde;
- at afhandlingen udgør et tydeligt bidrag til viden om emnet og giver bevis for originalitet ved:
- opdagelsen af nye fakta; og/eller
- udøvelse af uafhængig kritisk magt
- at specialet er tilfredsstillende med hensyn til litterær fremstilling;
- at specialet er af en standard, der fortjener offentliggørelse helt eller delvist eller i revideret form.
Vigtig besked
Oplysningerne på programsiden afspejler den påtænkte programstruktur i forhold til den givne akademiske session.
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.