Ph.d. i pædagogik
Dallas, USA
VARIGHED
4 up to 5 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
Anmod om studieafgift
STUDIEFORMAT
På campus
* vores ph.d. programmer er fuldt finansierede, hvilket inkluderer undervisningsdækning og sygeforsikring
Introduktion
Overvej dette - vores samfund er afhængig af undervisere til at hjælpe os med at lære og vokse og til gengæld ændre verden til det bedre. Men hvem stoler vores pædagoger på ? En logisk tanke ville være vejlederne over dem, deres mentorer eller deres pædagogkolleger, der arbejder i marken med dem dag ud og dag ind.
Mens alle korrekte svar i sidste ende er både undervisere og vejledere afhængige af den nyeste videnskabelige forskning inden for uddannelsesområdet for at informere om deres metoder og praksis. Solid, datadokumenteret forskning driver uddannelsespolitikken og påvirker, hvordan undervisere fungerer i deres interaktion med elever, forældre og medundervisere, så det er bydende nødvendigt, at ny forskning løbende udføres.
For at imødekomme dette behov huser SMU en ph.d. i uddannelsesprogram, der primært er designet til at fremme og producere videnskabelig forskning inden for uddannelse og dyrke akademikere på dette område. Denne ressource har til formål at demonstrere værdien af denne forskning, udforske aktuel forskning, der forekommer på området, og eksemplificere, hvordan SMU tilbyder højkaliber forskningsmuligheder til sine ph.d.-kandidater.
Hvorfor tjene en ph.d. i uddannelse?
Albert Einstein talte måske ikke om vores nuværende udfordringer, men hans ord stemmer ikke desto mindre. Alvorlige problemer inden for uddannelse i dag, såsom at skabe og implementere uddannelsesmodeller for børn med indlærings- og andre handicap, udvikling af nøjagtige måder at måle elevernes succes på og undersøgelse af virkningen af at betale for videregående uddannelse — alle disse problemer skal løses gennem evidensbaserede metoder til forskning.
For at disse ændringer i undervisningsmetodologi, politik og uddannelsespraksis kan finde sted, skal der først udføres ordentlig og grundig forskning for at informere undervisere og administratorer om de mest effektive applikationer. Denne forskning skal så følges op af en oversættelse af forskning til praksis.
Målet med en ph.d. in Education-programmet er at dyrke lærde - dem, der brænder for at udføre og publicere forskning. Uddannelse er ideelt set en "evidensbaseret" praksis, centreret om videnskabelig undersøgelse. Højkaliber, banebrydende og kvalitetsforskning er afgørende for at forbedre uddannelsespraksis i vores verden i dag.
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
Degree Requirements
Ph.d.-studerende skal gennemføre minimum 54 kredittimer i løbet af et treårigt fuldtidsprogram forud for afhandlingsåret. Studerende skal tilmelde sig mindst 9 kredittimers kurser pr. semester og være fuldtidsboende i Dallas-området i de første tre akademiske år af programmet.
Som ph.d. Programmet er et forskningscentreret program, ud over kurser, studerende i lære i 20 timer hver uge på forskningsprojekter i løbet af det akademiske kalenderår, for hvilket de typisk modtager stipendier, fordele og frafaldet undervisning.
Yderligere trin skal gennemføres for at opfylde gradskravene til ph.d. program:
- 60 timers kursusarbejde (op til 6 kredittimer kan overføres)
- Kvalificerende eksamener
- Større område papir
- Conference presentation
- Manuskriptaflevering
- Afhandling med mundtligt forsvar
- Pædagogisk kompetence
Karrieremuligheder
Det er almindeligt at forveksle en ph.d. i uddannelse og en Ed.D. som synonyme programmer. Selvom denne guide udelukkende vil fokusere på Ph.D., er det vigtigt at diskutere forskellene mellem de to kandidatgrader, da hensigten med de to programmer og tilgængelige karriereveje er meget forskellige. Formålet med at deltage i en ph.d. in Education-programmet er at udvikle færdigheder som forsker, at fortsætte med at fremme den kollektive forståelse af uddannelse gennem videnskabelig forskning og at positionere dig selv til en karriere i en rolle, der vil give dig mulighed for at formidle denne forskning. Kort sagt en ph.d. handler om én hovedting - forskning.
På den anden side er en Ed.D. programmet har et administrativt fokus og udforsker de praktiske anvendelser af forskning og studier. En Ed.D. Programmet er baseret på feltarbejde og praktiske studier, i modsætning til teori og filosofiske øvelser. Målet for en Ed.D. Programmet skal forberede praktikere til roller inden for administrationer, oversætte og implementere den forskning, der udføres af ph.d. studerende.
De, der forfølger en ph.d. i uddannelse er seriøse omkring videnskab, udføre forskning og om at yde unikke bidrag til den eksisterende viden. Efter endt uddannelse har disse meget dygtige forskere en tendens til at søge beskæftigelse inden for et af tre områder: akademia, offentlige organisationer eller store skoledistrikter eller private for-profit-virksomheder. De typer forskning, der kan udføres af dem, der har en ph.d. i uddannelse er ret forskellige og varierer afhængigt af det erhverv, de vælger at gå ind i. I den akademiske verden fokuserer eksternt finansieret forskning på interventionsudvikling ved hjælp af eksperimentelle forskningsdesign. Forskning i store skoledistrikter og for-profit-virksomheder har en tendens til at fokusere på programevaluering og opsummering af eksisterende data.
Academia
Ph.D. kandidater, der forfølger en karriere i den akademiske verden, finder oftest beskæftigelse gennem post-doc uddannelse, et lektorat eller som fuldtidsprofessorer. Studerende forfølger ofte faste stillinger på grund af deres jobsikkerhed og øgede løn. Disse roller indebærer en kombination af undervisning, elevrådgivning og fortsat forskning. Kompensationen for disse forskellige roller varierer afhængigt af placeringen og om institutionen er et offentligt eller privat universitet. Den gennemsnitlige løn for en lektor ved en offentlig institution er $90.101. Fuldtidsprofessorer kan forvente at tjene et gennemsnit på $127.572 om året. De i post-doktorale uddannelsesstillinger kan forvente at tjene $48.229, ud over at deres fortsatte forskning er fuldt finansieret.
Offentlige organisationer eller store skoledistrikter
Ph.D. kandidater, der forfølger en forskningsdrevet karriere i en offentlig organisation eller et stort skoledistrikt, kan forvente at sikre sig stillinger som en direktør for læseplan, undervisning og vurdering eller en forskningsstipendiat for uddannelsespolitiske studier. Disse roller omfatter ansvar som at udvikle læringsplaner og læseplanløsninger baseret på deres forskningsresultater. Disse fagfolk er også ansvarlige for at planlægge, tilpasse og udvikle læseplanen for at opfylde programmets mål og implementere test for at demonstrere programmets succes. Disse stillinger er ofte tilgængelige gennem offentlige politiske tænketanke. Den gennemsnitlige løn for disse typer stillinger varierer fra $80.000 til $110.000 afhængigt af jobplacering og års uddannelse.
Private for-profit virksomheder
Ligesom de ph.d.-kandidater, der søger et job i den offentlige sektor, bør de, der ønsker at få arbejde for en privat virksomhed, fokusere på at fremhæve deres passion for forskning og evaluering, kombineret med de overførbare færdigheder, de har opnået gennem tiden i deres ph.d. . program. Karrieremuligheder omfatter stillinger som en forsker for national uddannelsesvurdering eller en senior lærings- og udviklingsspecialist. Disse stillinger er forskningstunge og omfatter ofte elementer af ledelse, vurdering, evaluering og rapportering. Den gennemsnitlige løn for disse typer stillinger varierer fra $90.000-$120.000 afhængigt af jobplacering og års uddannelse.
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.