Keystone logo
The George Washington University, Graduate School of Education and Human Development Doktorgrad i pædagogisk ledelse og administration
The George Washington University, Graduate School of Education and Human Development

Doktorgrad i pædagogisk ledelse og administration

Washington, USA

Anmodning om varighed

Engelsk

Fuldtid

Anmod om ansøgningsfrist

Sep 2025

USD 1.230 / per credit *

Blandet

* online | $1230 per kredittime for off-campus

Introduktion

Bliv forandringsagent for uddannelse

Stærkt lederskab, kombineret med en dyb forståelse af, hvordan forskning, politik og praksis informerer og forstyrrer uddannelsessystemer, er nødvendigt for at transformere vores nations mangefacetterede læringsmiljøer.

Ph.d.-programmet i Educational Leadership and Administration (ELA) forbereder og udvikler akademiske ledere til at blive katalysatorer for forandring i forskellige uddannelsesmiljøer og sammenhænge.

ELA ph.d.-pensum fanger programmets underliggende værdier: ledelse for lighed, social retfærdighed og skoleforbedring. Ved at tackle de presserende spørgsmål, som skoleledere står over for, anvender vores doktorander teoretisk, konceptuel og empirisk viden til praksisproblemer i den virkelige verden. De kritiserer forskning, anvender kritisk tænkning og reflekterende praksis, samarbejder med jævnaldrende, problemløser og analyserer multi-source data.

Under vejledning af professorer, der er trofast investeret i deres vækst, producerer ELA ph.d.-studerende værdifuld forskning, der positivt påvirker PreK-12 uddannelse. Kandidater fra ELA's ph.d.-program flytter ind i lederstillinger på tværs af lokale, statslige og føderale indstillinger, hvor de går ind for og faciliterer nødvendige uddannelsesmæssige forandringer.

  • Arbejd sammen for at løse K-12-udfordringer: Vores strenge kohortebaserede kursusindhold kombineret med forskningsmetoder vil engagere dig i kritisk problemløsning med fire kritiske mål: Ledelse for lighed og social retfærdighed, Lederskab til skoleforbedring, Lederskab for forandring og Forskningsbaseret praksis og praksisorienteret forskning.
  • Praktisk tidsplan: Uanset om din kohorte er helt online eller mødes i vores off-campus klasseværelser, er EdD designet til at imødekomme tidsplanen for arbejdende undervisere. Online-kohorter deltager i både ugentlige synkrone møder og engagerer sig i asynkrone forbindelser. Uden for campus klasseværelseskohorter deltager i weekendundervisning på udvalgte fredage aftener/lørdage.
  • Udvikl dine færdigheder: Udvikl dine lederevner gennem kurser, seminarer, forskningssammenslutninger med fakultet og selvstyrede aktiviteter.
  • Fakultetet leder vejen: Tag fat i fakultetet, som ikke kun udmærker sig i undervisning og forskning, men også udfordrer eleverne til at 'gå ud over', give mentorskab gennem hele programmet og yde støtte til at maksimere din læring.

GW Advantage

Uanset om du deltager uden for campus eller online, er en GW-uddannelse ulig nogen anden. GSEHD-studerende nyder godt af vores unikke beliggenhed i hjertet af vores nations hovedstad og universitetets ekstraordinære adgang til forskellige skolemiljøer, førende nationale arkiver og biblioteker, forskningsmuligheder, internationale organisationer og fakulteter, der er offentliggjorte forskere og har omfattende praktikererfaring.

Vores mangfoldige studerende kommer sammen fra hele landet og rundt om i verden og bringer en bred vifte af professionel erfaring, færdigheder og berigende viden.

Vores mission

Educational Leadership and Administration-programmet i K-12 Education udvikler pædagogiske ledere til eftertænksomt at lede skoler og uddannelsesorganisationer på en etisk funderet måde og med fokus på lighed. Vores program udvikler kandidater, der forstår, hvordan forskning og praksis gensidigt informerer hinanden, og som anvender disse forståelser i uddannelsesmiljøer i forbindelse med et stadig mere globaliseret skolesystem. Ph.d.-studerende vil blive udfordret til at tænke kritisk, samarbejde, bruge reflekterende praksis og kommunikere effektivt som forberedelse til at transformere uddannelsesmiljøer. Ved at forberede vores kandidater til at være lærde ledere og skole- og systemledere er vores kandidater klar til at anvende resultater fra uddannelsesforskning og til at bruge lokal evidens til at forbedre læring for studerende direkte i K-12-miljøer.

Curriculum

Følgende krav skal være opfyldt: Minimum 48 point, bestået en omfattende prøve, et godkendt afhandlingsforslag og forsvar af en original afhandling.

Nødvendig

  • EDUC 8120 Gruppesammenligningsdesign og -analyser
  • EDUC 8122 Kvalitative forskningsmetoder
  • EDUC 8240 Ledende organisationer gennem forandring: systemtænkning og teori
  • EDUC 8268 Ledende etisk: Transformativt, adaptivt og kulturelt responsivt lederskab
  • EDUC 8271 Politikdannelse, implementering og ændring for pædagogiske ledere
  • EDUC 8272 Strategisk planlægning og organisatorisk transformation i uddannelse
  • EDUC 8276 Seminar: Administration og Supervision
  • EDUC 8277 Equity-Centered Advanced Instructional Leadership for School Improvement
  • EDUC 8280 Critical Review of Educational Leadership Literature


Avanceret forskning

  • 3 point af niveau B Research Methods kurser i samråd med rådgiver.


Valgfrit (Ét 3-point valgfag valgt blandt følgende)

  • EDUC 6116 Introduktion til uddannelsesstatistik
  • EDUC 8998 Pre-Dissertation Seminar (taget ud over de 3 point, der kræves under Dissertation, nedenfor)
  • 3 point i niveau B Research Methods kurser valgt i samråd med rådgiver (taget ud over de 3 point, der kræves under Advanced Research, ovenfor)
  • Ét 8000-niveau kursus udvalgt i samråd med rådgiver


afhandling

  • EDUC 8998 Pre-Dissertation Seminar*
  • EDUC 8999 Afhandlingsforskning (taget for minimum 12 point)

*Der kræves et godkendt afhandlingsforslag.


Omfattende eksamen
En vellykket gennemførelse af en omfattende eksamen er påkrævet.
*Yderligere 3 point i EDUC 8998 kan tages som valgfag.

Karrieremuligheder

Ifølge US Bureau of Labor Services tjente de øverste grundskoleledere i grundskolen en gennemsnitlig årlig løn på 98.980 USD i 2021, og job inden for området forventes at vokse med 6 % i 2031.

Vores kandidater er førende i skoler og distrikter over hele landet. De tjener som:

  • Distriktskoordinatorer for specialundervisning
  • Assisterende forstandere
  • Forstandere
  • Universitetshøjere
  • Rektorer og assisterende rektorer
  • Senior literacy specialister
  • chef for menneskelige ressourcer
  • Udviklingsofficerer

Studieafgifter

Kandidatundervisning opkræves pr. kredittime, medmindre andet er angivet. Dette program kræver minimum 48 point.

Priser varierer efter program og udpeget optagelsessted. Aktuelle undervisningssatser kan blive opdateret i løbet af året.

Undervisningssatsen* for off-campus EdD i ELA-programmet er $1.230 pr. kredittime.

Undervisningssatsen* for online EdD i ELA-programmet er $1.230 pr. kredittime .

Bemærk venligst: Der kan opkræves yderligere gebyrer for internationale studerende, forsinkelsesgebyrer osv. Aktuelle undervisningssatser kan blive opdateret i løbet af året.

Adgangskrav

For at komme i betragtning til optagelse skal ansøgere indsende onlineansøgningsskemaet samt følgende nødvendige støttedokumenter. Der er intet ansøgningsgebyr.

  • Forudsætning: kandidatuddannelse
  • Genoptag
  • Udskrifter fra alle tidligere studerede gymnasier eller universiteter
  • Formålserklæring (500-750 ord essay): Tag fat på følgende emner:
    • Din begrundelse for at søge yderligere kvalifikationer inden for uddannelsesadministration på GW.
    • Hvilken viden, færdigheder, dispositioner eller erfaringer inden for ledelse vil du bringe til programmet? Hvad har gjort dig klar til at påtage dig en administrativ rolle?
    • Bevis på ligeværdighedsfokuseret undervisning eller ledelseserfaringer i dit eget professionelle miljø.
    • Områder for vækst, du vil søge at erhverve i løbet af programmet for at forberede dig på at blive en effektiv pædagogisk leder.
  • Eksempler på akademisk skrivning, som omfatter (a) referencer og citater til fagfællebedømte værker eller juridiske dokumenter; (b) analyse af et problem relateret til pædagogisk ledelse, administration, jura eller politik; og (c) akademisk formatering og stil, som inkluderer, men ikke er begrænset til, APA
  • To anbefalingsbreve (et, der taler til ansøgerens skrive- og analysekapacitet og et andet, der taler om kandidatens bidrag til teams)
  • Samtale kan være påkrævet

*Yderligere ansøgningskrav kan eksistere for internationale ansøgere.

English Language Requirements

Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.

Om skolen

Spørgsmål