
Ph.D. i socialt arbejde
Chicago, USA
VARIGHED
4 up to 5 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
USD 49.734 / per year *
STUDIEFORMAT
På campus
* Ph.d.-skolebolig: $ 49.734. Ph.d.-bopæl: $ 19,665 pr. År
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Ph.d.
Som medlem af SSA-ph.d.-programmet deltager du i en udvalgt gruppe af fremragende studerende og lærde, der fremmer en tværfaglig tilgang til socialt arbejde og socialt velfærdsstipendium. Programmet er udformet til at uddybe de studerendes beherskelse af både samfundsvidenskabsteori og forskningsmetoder, så de er villige til at bidrage til videnskabelig viden på innovative måder. Ph.D. i socialt arbejde åbner døre til universitetsniveau forsknings- og undervisningspositioner og højt niveau politisk forskning. I ph.d.-programmet har du fleksibiliteten i at designe dit eget studium sammen med relaterede discipliner på tværs af University of Chicago. Hvad der gør SSA anderledes er, at vores studerende får den teoretiske træning, der er nødvendig for at blive anvendt sociale forskere.
Forskningscentre
University of Chicago er en magnet til verdens førende forskere inden for samfundsvidenskab. Som doktorand kan du deltage i den oprindelige forskning sammen med fakultetets rådgivere i et af vores universitetsansatte forskningscentre og -programmer, herunder:
- Center for Gender Studies
- Center for Health Administration Studies
- Center for menneskelig potentiale og offentlig politik
- Center for Studie af Race, Politik & Kultur
- Chicago Center for Ungdomsforebyggelse
- Menneskerettighedsprogram
- Urban Health Initiative
Ph.d.-studieplan
Den forskelligartede teoretiske og metodiske træning af Crown Family School's fakultet gør doktorgradsprogrammet unikt placeret til at understøtte en bred vifte af studerendes interesser. Nuværende doktorander studerer emner som børnevelfærd, byuddannelse, sundhedsvæsen, ungdomsvold, fattigdom og ulighed, bypolitik, strafferet, lavtlønnet beskæftigelse, indvandring, børne- og familiepolitik og stofbrug og misbrug. De forsker i offentlige politikker, menneskelige serviceorganisationer og sociale programmer, der påvirker forskellige befolkninger i USA og globalt: indvandrere og flygtninge, race / etniske og seksuelle minoriteter, arbejdstagere med lav indkomst, forældre, børn og unge og personer med sundhed og psykiske udfordringer og særlige behov.
Doktorgradsprogrammet er fleksibelt struktureret, så de studerende kan forfølge en læseplan, der er tilpasset deres individuelle interesser. Det er i spidsen for skoler i socialt arbejde, der understreger samfundsvidenskabsteoriens rolle og strenge empiriske metoder til at lede efterforskningen af sociale problemer og interventioner. I samråd med en fakultetsrådgiver udvikler hver studerende et studieprogram, der inkluderer to års kursusarbejde, en kvalificerende eksamen, et offentliggøreligt forskningsprojekt inden afhandlingen og en afhandling. Doktorander har også mulighed for at samarbejde med fakultetet i deres forskning og tjene som undervisningsassistenter eller instruktører.
Studerende i programmet opfordres til at designe et studieforløb, der udnytter styrkerne ved Crown Family School og det bredere universitet. Studerende tager Crown Family School-kurser, der udforsker den teoretiske baggrund for socialt arbejde og social velfærdsstipend fra en række disciplinære perspektiver og analyseniveauer. Studerende tager også kurser på tværs af universitetet i sådanne afdelinger som antropologi, økonomi, historie, menneskelig udvikling, statskundskab, folkesundhedsvidenskab og sociologi og i de professionelle skoler for forretning, lov, medicin og offentlig politik. Travelling Scholar-programmet gør det muligt for studerende på ph.d.-niveau at drage fordel af uddannelsesmuligheder ved andre Big Ten Academic Alliance universiteter (btaa.org) uden ændring i registrering eller forøgelse af undervisningen.
Crown Family Schools doktorgradsprogram har fuld adgang til et rigt netværk af lærde, biblioteker, institutter og centre, som kun et forskningsuniversitet som University of Chicago kan tilbyde. Mange af vores studerende arbejder med lærde i Chapin Hall, Center for Health Administration Studies, Center for Study of Gender and Sexuality, Consortium on School Research og Center for the Study of Race, Politik, and Culture, for at nævne nogle få.
Doktorgradsprogrammet ved Crown Family School er en ph.d. program for folk, der ønsker at have en karriere inden for forskning og undervisning. Vi tilbyder ikke en DSW eller tilbyder specifik klinisk træning til praktiserende læger ud over masterniveauet.
Gradskrav
Studerende deltager i ph.d.-programmet på fuld tid. De er forpligtet til at tage mindst femten kurser: et om historien om erhvervet inden for socialt arbejde, fem om statistik og forskningsmetoder, der tilbydes på Crown Family School og på tværs af universitetet, og ni yderligere materielle kurser, hvoraf mindst tre er i andre afdelinger eller professionelle skoler ved University of Chicago. Det forventes, at disse tre kurser ligger inden for en enkelt disciplin eller et materielt område.
Studerende forventes at gennemføre et forskningsprojekt inden afhandlingen i løbet af deres første to års studier. Dette projekt skal være en empirisk rapport, en kritisk analyse af litteraturen eller et teoretisk stykke, skrevet under en doktorand og indsendt til offentliggørelse i en tidsskrift eller bog.
Studerende skal bestå en kvalificerende eksamen, der vurderer deres forståelse af det historiske fundament for socialt arbejde samt deres forståelse af kernelitteraturen i to af otte konceptuelle domæner, der informerer om deres stipendium. Undersøgelsesprocessen inkluderer en take-home, open-book eksamen afsluttet i en uges periode i slutningen af sommeren efter det andet år.
Endelig kræves det, at de studerende gennemfører et afhandlingsprojekt. Som afslutningen på doktorgradsprogrammet afspejler afhandlingens afhandling den studerendes evne til at bruge teoretisk viden og analytiske værktøjer til at fremme viden inden for et bestemt område, der vedrører socialt arbejde og social velfærd.
Tidslinje
Fordi den tid, der er nødvendig for at afslutte afhandlingen, varierer meget, er den tid, der kræves for afslutning af ph.d. programmet varierer også. Generelt tager eleverne fra fire til fem år for at fuldføre alle krav. Følgende skitserer en foreslået plan for fremskridt i programmet.
Krav | Første år | Andet år | Tredje år | Fjerde år og derover |
Kursusarbejde | Kurser for at opfylde gradskrav | Kurser for at opfylde gradskrav | Gennemfør kursusarbejdet inden årets begyndelse | |
Kvalificerende eksamen | Fuldstændig kvalificerende eksamen inden årets begyndelse | |||
Afhandling | Forskning inden afhandling | Forskning inden afhandling | Dissertationsforslag | Afhandling dataindsamling, analyse, skrivning og forsvar |
Assistentships | Forskningsassistent | Forskningsassistent | Undervisningsassistent | Undervisningsassistent |
Doktorsuddannelser
University of Chicago Crown Family School of Social Work, Policy and Practice har været en førende inden for socialt arbejde og social velfærdsstipendium, siden vi hjalp med at etablere socialt arbejde som et felt af videnskabelig undersøgelse i 1908 og vores doktorgradsprogram i 1920. Selve universitetet er hjemsted for seks kandidatskoler og professionelle skoler, der tilbyder Crown Family School-doktorander ekstraordinære muligheder for tværfaglig undersøgelse og forskning.
Doktorgradsprogrammet er fleksibelt struktureret, så de studerende kan forfølge en læseplan, der er tilpasset deres individuelle interesser. Crown Family School er i spidsen for skoler for socialt arbejde, der understreger samfundsvidenskabsteoriens rolle og strenge empiriske metoder til at lede efterforskningen af sociale problemer og interventioner. I samråd med en fakultetsrådgiver udvikler hver studerende et studieprogram, der inkluderer to års kursusarbejde, en kvalificerende eksamen, et offentliggøreligt forskningsprojekt inden afhandlingen og en afhandling. Doktorander har også mulighed for at samarbejde med fakultetet i deres forskning og tjene som undervisningsassistenter eller instruktører.
Doktorgradsprogrammet på Crown Family School er en ph.d. program for folk, der ønsker at have en karriere inden for forskning og undervisning. Vi tilbyder ikke en DSW eller tilbyder specifik klinisk træning til praktiserende læger ud over masterniveauet. Vi har heller ikke et deltids-ph.d.-program.
Hvert år modtager adgangskontoret ca. 100 ansøgninger. Af disse 100 forventer vi at tilmelde ca. 8 studerende.
Finansielle Støtte
Alle studerende, der går ind i ph.d.-programmet, tilbydes en økonomisk hjælpepakke, der inkluderer et stipendium, fuld undervisning, sundhedsforsikring og gebyrer. Forskellige økonomiske ressourcer er tilgængelige for doktorander til at støtte rejser til konferencer og udarbejdelse af manuskripter. Mange ph.d.-studerende på Crown Family School modtager yderligere finansiering gennem eksterne uddannelses- og stipendieprogrammer.
Ph.d.-stipendier
Crown Family School-studerende har haft stor succes med at opnå konkurrencedygtige stipendier som Illinois Consortium for Education Opportunity Program Fellowships, Fahs-Beck dissertation fellowships og Center for Gender Studies dissertation awards.
IES Pre-Doctoral Training Program in Education Sciences
Uddannelsesudvalget tilbyder en stipendiemulighed for indkommende doktorander inden for samfundsvidenskab, Harris School of Public Policy eller Crown Family School of Social Work, Policy and Practice med interesse for uddannelsesforskning, finansieret af et føderalt tilskud fra Institut for Uddannelsesvidenskab. Dette program giver stipendiater mulighed for at deltage i en tværfaglig kohorte af studerende, der følger et fælles program med kurser, workshops og en 2-årig lærlingeuddannelse, mens de tjener en ph.d. i deres respektive disciplin. Accepterede stipendiater modtager en fem-årig pakke med støtte, der inkluderer en fuld fritagelse for undervisning og et generøst stipendium på $ 34.000 årligt samt adgang til yderligere midler til at støtte rejse- og uddannelsesrelateret forskning.
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
Læreplan
Ph.d.-pensum
Den mangfoldige teoretiske og metodiske træning af Crown Family Schools fakultet gør ph.d.-programmet unikt positioneret til at understøtte en bred vifte af studerendes interesser. Nuværende ph.d.-studerende studerer emner som børnevelfærd, byuddannelse, sundhedspleje, vold blandt unge, fattigdom og ulighed, bypolitik, strafferet, lavtlønnet beskæftigelse, immigration, børne- og familiepolitik samt stofbrug og misbrug. De forsker i offentlige politikker, menneskelige serviceorganisationer og sociale programmer, der påvirker forskellige befolkningsgrupper i USA og globalt: indvandrere og flygtninge, racemæssige/etniske og seksuelle minoriteter, lavindkomstarbejdere, forældre, børn og unge og personer med sundhed og psykiske udfordringer og særlige behov.
Ph.d.-uddannelsen er fleksibelt opbygget, så de studerende kan forfølge en læseplan, der er tilpasset deres individuelle interesser. Det er i spidsen for skoler for socialt arbejde, der understreger den rolle, som samfundsvidenskabelig teori og strenge empiriske metoder spiller for at vejlede undersøgelsen af sociale problemer og interventioner. I samråd med en fakultetsvejleder udvikler hver studerende et studieprogram, der omfatter to års kurser, en kvalificerende eksamen, et publicerbart præ-afhandlingsforskningsprojekt og en afhandling. Ph.d.-studerende har også mulighed for at samarbejde med fakultetet i deres forskning og at tjene som undervisningsassistenter eller instruktører.
Studerende i programmet opfordres til at designe et studieforløb, der udnytter styrkerne ved Crown Family School og det bredere universitet. Studerende tager Crown Family School-kurser, der udforsker det teoretiske grundlag for socialt arbejde og social velfærdsstipendium fra en række disciplinære perspektiver og analyseniveauer. Studerende tager også kurser på tværs af universitetet i sådanne afdelinger som antropologi, økonomi, historie, menneskelig udvikling, statskundskab, folkesundhedsvidenskab og sociologi og i de professionelle skoler for Business, Law, Medicine og Public Policy. Travelling Scholar-programmet gør det muligt for studerende på doktorgradsniveau at drage fordel af uddannelsesmuligheder på andre Big Ten Academic Alliance-universiteter (btaa.org) uden ændring i tilmelding eller forhøjelse af undervisning.
Crown Family Schools doktorgradsprogram har fuld adgang til et rigt netværk af forskere, biblioteker, institutter og centre, som kun et forskningsuniversitet som University of Chicago kan tilbyde. Mange af vores studerende arbejder med forskere på Chapin Hall, Center for Sundhedsadministrationsstudier, Center for Studiet af Køn og Seksualitet, Konsortiet for Skoleforskning og Center for Studiet af Race, Politik og Kultur, for at nævne nogle få.
Ph.d.-uddannelsen på Crown Family School er en ph.d. program for folk, der ønsker at have en karriere inden for forskning og undervisning. Vi tilbyder ikke en DSW eller tilbyder specifik klinisk træning for praktiserende læger ud over masterniveau.
Grad krav
Studerende går på ph.d.-uddannelsen på fuld tid. De er forpligtet til at tage mindst femten kurser: et om socialarbejderprofessionens historie, fem om statistik og forskningsmetoder, der tilbydes på Crown Family School og på tværs af universitetet, og ni yderligere indholdsmæssige kurser, hvoraf mindst tre er i andre afdelinger eller professionelle skoler ved University of Chicago. Det forventes, at disse tre kurser er inden for en enkelt disciplin eller indholdsområde.
Studerende forventes at gennemføre et præ-afhandling forskningsprojekt i løbet af deres første to studieår. Dette projekt skal være en empirisk rapport, en kritisk analyse af litteraturen eller et teoretisk stykke, skrevet som ph.d.-studerende og indsendt til publicering i et tidsskrift eller en bog.
Studerende skal bestå en kvalificerende eksamen, der vurderer deres forståelse af det historiske grundlag for socialt arbejde såvel som deres forståelse af kernelitteratur i to af otte konceptuelle domæner, der informerer deres stipendium. Eksamensprocessen omfatter en åben-bog-hjem-eksamen, der afsluttes i løbet af en uges periode i slutningen af sommeren efter det andet år.
Endelig skal de studerende gennemføre et afhandlingsprojekt med succes. Som kulminationen på ph.d.-uddannelsen afspejler afhandlingen den studerendes evne til at bruge teoretisk viden og analytiske værktøjer til at fremme viden inden for et bestemt område af interesse for socialt arbejde og social velfærdsstipendium.
Tidslinje
Fordi den nødvendige tid til at færdiggøre afhandlingen varierer meget, er den tid, der kræves for at gennemføre ph.d. programmet varierer også. Generelt tager eleverne fra fire til fem år at opfylde alle krav. Det følgende skitserer en foreslået plan for fremskridt i programmet.
Krav | Første år | Andet år | Tredje år | Fjerde år og derefter |
Kursusarbejde | Kurser for at opfylde eksamenskravene | Kurser for at opfylde eksamenskravene | Fuldfør kurser inden årets begyndelse | |
Kvalificerende eksamen | Gennemfør den kvalificerende eksamen inden årets begyndelse | |||
Afhandling | Præ-afhandling forskning | Præ-afhandling forskning | Forslag til afhandling | Afhandlingsdataindsamling, analyse, skrivning og forsvar |
Assistenter | Forskningsassistentskab | Forskningsassistentskab | Pædagogisk assistentskab | Pædagogisk assistentskab |
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.