
Ph.D. in
Ph.d. i Marketing Management Unicaf University (MW)

Introduktion
Målet med ph.d.-programmet er at forberede den næste generation af førende forskere.
Ph.d. er et program med en uafhængig, selvstyret akademisk forskningsgrad, støttet af et team af vejledere, der yder et originalt bidrag til viden, der er skrevet op i en offentliggørelig afhandling. Ph.d.-programmet understøtter også udvikling af forskning og generiske færdigheder for at udstyre dig til at fungere med succes som en professionel forsker i enhver indstilling. Det væsentlige krav til en ph.d. er skabelsen af ny viden. At være forsker betyder at udvikle nye ideer og forbedre forståelse gennem skabelse af ny viden. Din forskning vil uundgåeligt i nogen grad bygge på andres arbejde og ideer, men som en forskerstuderende forventes det, at du yder et originalt bidrag til viden i din disciplin.
Galleri
Stipendier og finansiering
Stipendier til rådighed
Læreplan
Hver ph.d. -studerende skal tage et antal onlinemoduler og også gennemføre en afhandling. Studerende skal forsvare deres afhandling i en "viva voce" (talt) eksamen. Viva-voce-undersøgelsen er en intens og udfordrende oplevelse, men vi tilbyder workshops og narre undersøgelser for at hjælpe vores forskningsstuderende med at forberede sig, og næsten alle forskningsstuderende, der når dette stadie, fortsætter med at gennemføre deres uddannelse.
Studerende kan deltage i forskning inden for et af følgende studieretninger:
- Marketing Management
- Information og teknologi
- Uddannelse
- Forretningsadministration
- Regnskab og finansiering
Programoversigt
Kerneenheder
- UU-PhD-801 kvantitative og kvalitative forskningsmetoder
- UU-PhD-802 Aktuelle spørgsmål inden for ledelse
- UU-PhD-803 ledelse
- UU-PhD-810 Marketing Management
- UU-PhD-MAR-900-1 PhD. Afhandling om marketingledelse (del 1)
- UU-PhD-MAR-900-2 PhD. Afhandling om marketingledelse (del 2)
- UU-PhD-MAR-900-3 PhD. Afhandling om marketingledelse (del 3)
- UU-PhD-MAR-900-4 PhD. Afhandling om marketingledelse (del 4)