
Ph.D. in
PhD i biologiske videnskaber Universidad Autonoma de Aguascalientes

Stipendier
Introduktion
PhD i Biologisk Institut er en kandidatuddannelse anerkendt for sin høje kvalitetsniveau udstedt af CONACYT Konsolidering i National Quality Graduate Programme (PNPC).
Programmet byder på to tilstande: Direkte fra Bachelor varige 48 måneder (4 år) og Master Traditionel fra 36 måneder (3 år). Den postgraduate Kurset henvender sig til forskning, så sine kandidater opnå en forskningskapacitet til original og nyskabende forskning uddannelse og blive set som værdifulde individer af deres arbejdsgivere. Kandidater er kendetegnet ved deres sociale engagement, ansvarlighed i deres læring, sociale behov, bidrage til udviklingen af landet, udholdende at nå de foreslåede mål og tolerance for når der uoverensstemmelser.
Ph.d. fokuserer på at løse behov i de følgende forskningsområder:
- Toksikologi og Miljø Bioengineering
- Bioteknologi og Plantebiokemi og Animal
- bioremediering
- Økologi og Biodiversitet
- Proteiner i immunresponset i Neural Plasticitet og sekretion
MÅL
Træn forskere med en solid baggrund i forskellige områder af biovidenskab, i stand til at generere og anvende viden, identificere problemer på nationalt plan og foreslå løsninger inden for deres arbejde og for at deltage i uddannelsen af menneskelige ressourcer på kandidat og udvikling af tværfaglige forskningsprojekter.
ph.d.-profil
viden.
Den uddannede skal have solid viden om de grundlæggende elementer og den seneste udvikling inden for biovidenskab.
Færdigheder.
Den uddannede har evnen til at:
- Vælg, og design modeller til at lede eksperimentel udvikling inden for biologiske videnskaber, genererer grundlæggende viden og løse problemer i forbindelse med menneskers sundhed eller veterinær, landbrug, industri og miljø atmosfære med lokale, regionale eller nationale.
- Stand til at generere og anvende passende foranstaltninger for at indhente de nødvendige oplysninger og har evnen til at ændre disse teknikker, hvis det er nødvendigt, og at fortolke de resultater, der genereres og drage konklusioner fra de samme instrumentale og metodiske teknikker.
- Kommuniker effektivt, mundtligt og skriftligt, resultaterne af deres forskning i akademiske og videnskabelige kredse rum og samspillet med folk fra andre områder af viden.
- Baserer ideer bioscience område.
- Organiser og planlægge aktiviteter i forbindelse med forskning og forvalte de ressourcer, der er involveret i projekterne.
- Vælg og bruge computer ressourcer, der kræves til udvikling af forskningsprojekter.
- Identificere, vurdere, evaluere og foreslå løsninger på de identificerede problemer fagområde.
- Design og udvikling af originale forskningsprojekter selvstændigt.
- Identificer, vælge og bruge forskellige informationskilder til forskning.
holdninger.
Den uddannede har evnen til at:
- Åben for ny viden, men også være i stand til at analysere dem med videnskabelig stringens.
- Aware, der genererer berigelse arbejde i tværfaglige grupper og betydningen af uddannelse af nye menneskelige ressourcer, der er involveret i det samme område.
- Du ved, at det endelige formål med viden er at bidrage til at fremme videnskaben på det grundlæggende niveau samt i at løse praktiske problemer for at forbedre levevilkårene for indbyggerne i den region, hvor det kan påvirke.
- Teamwork, respekteret ideer og bidrag.
værdier.
Den uddannede har følgende værdier:
- socialt engagement til at vurdere og udvikle akademiske liv og til at søge og løse behov sociale miljø.
- Ansvarlig over for deres autonome læring, sociale problemer og har behov for bidrag til udviklingen af landet og udholdende at nå de foreslåede mål.
- Når der er en uoverensstemmelse tolerance på idéer.
predoctoral eksamen
Baseret på de generelle regler for Undervisning i ULA (artikel 159-A), er det inkluderet som et krav om at forblive i programmet godkendelse af en predoctoral eksamen.
Den predoctoral undersøgelse har til formål at kontrollere, at den studerende har viden og færdigheder, der kræves for at fuldføre sin afhandling projekt og vælge graden af Doctor of Science.
Predoctoral eksamen funktioner er:
- Studerende med indtægter fra bachelor skal præsentere predoctoral undersøgelse i løbet af fjerde, femte eller sjette semester. Valget dato vil gøre den studerende efter aftale med sin egen afhandling rådgiver. Studerende, der trådte i programmet med en kandidatgrad skal præsentere predoctoral eksamen i de to første semestre af deres inkorporering til det.
- Præsentationen af denne undersøgelse skal ske til en fem-Synodal udpeget af dekanen for Grundvidenskab Centre jury. De beslutninger, du foretager denne jury vil være ved flertalsafgørelse. Kravene til at deltage, er de samme jury fastsættelse for synodical af eksamen. Afhandlingen rådgiver vil være en del af juryen. Juryen af predoctoral eksamen vil vurdere følgende aspekter af studerende:
- akademiske præstationer i graduate skole og erhvervet viden.
- Præsentation og forsvar af forløbet af hans afhandling projekt.
- De mulige resultater af predoctoral eksamen er: akkrediteret, Akkrediterede anbefalinger eller ikke godkendte.