Ph.D. In Engineering - Engineering Uddannelse og Transformativ Practice Emphasis
University of Georgia - College of Engineering
Nøgleinformation
Campus placering
Athens, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
* Efterår 2019 og forår 2020-undervisningen vil være: In-state studerende: $ 370 / hr for 1-11hrs; $ 4,439 for 12 eller flere kredit timer Udenlandske studerende: $ 1.050 / time for 1-11hrs; $ 12.593 for 12 eller flere kredit timer Gebyrer for efterår 2019
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Oversigt
I en globalt forbundet og hurtigt skiftende verden har ingeniører brug for at arbejde på tværs af de nationale, domæne og disciplinære grænser for effektivt at løse komplekse socio-tekniske udfordringer. For fuldt ud at tage udgangspunkt i dette ekspanderende ansvar for ingeniørvidenskaben skal vi omdanne de måder, ingeniørstuderende er uddannet på bachelorniveau, og også udstyre fremtidige ingeniører på kandidatniveau med færdigheder og orienteringer til at blive grænsespændere og forandringsledere. Fokusområdet Engineering Education and Transformative Practice omhandler disse relaterede udfordringer i et nyt tværfagligt ph.d. program.
Dette vægtområde inden for vores ph.d. In Engineering forbereder kandidater til bred praksis og akademiske applikationer i krydset mellem menneskelige og tekniske systemer. Gennem en innovativ sammensmeltning af metoder til social undersøgelse, viden om menneskelig udvikling og værktøjer til positiv forandring indlejret i en sammenhæng med dyb teknisk kompetence, kan kandidater give mulighed for transformerende lederskab i en række uddannelsesmæssige, tekniske og organisatoriske indstillinger. Efter afslutningen vil de studerende kunne anvende deres unikke færdigheder til en bred vifte af sammenhænge, herunder formelle og uformelle uddannelsesmiljøer, ingeniørpraksis, læringsorganisationer, socialt iværksætteri, kundeopdagelse, ledelse og politik.
Engineering Education og Transformative Practice bygger på disciplinære styrker inden for ingeniøruddannelsesforskning, tværfaglig bredde af et bredt kandidatuddannelsesudbud i et større liberal arts universitet og den tekniske kontekst for at blive indlejret i vores innovationsuddannelses- og forskningsopgave. Denne unikke indstilling giver eleverne adgang til en bred vifte af indhold, mangfoldighed af fakultetets ekspertise og forskellige applikationsindstillinger som grundlaget for at forme deres individuelle uddannelsesprogrammer og forskningsbaner.
Betoningsområdet omfatter to brede Pathways der rammer den fleksible og kontekstmæssige udvikling af den enkelte studieplan og forskning.
- Engineering Education fokuserer på de komplekse processer, som understøtter læring og faglig socialisering af ingeniører på tværs af k gennem det grå spektrum. Områder af interesse omfatter, men er ikke begrænset til, spørgsmål om undervisning og læring i universitet, k-grå og uformelle indstillinger; udvikling af teknisk kompetence og brede faglige egenskaber som kreativitet, empati og etisk argumentation; den innovative anvendelse af teknologi inden for uddannelse og spørgsmål om underrepræsentation og inklusivitet inden for ingeniørvirksomhed.
- Transformative Practice fokuserer på at undersøge og forstå ingeniørvidenskab og viden i moderne teknik praksis indstillinger. Undersøgelsesområder omfatter, men er ikke begrænset til, ingeniørarbejde i skæringspunktet mellem organisationspraksis, disciplinære områder og avanceret teknologisk udvikling; faglig udvikling inden for tværfaglige og tværfaglige rum og samarbejde, innovation og cross-domain integration, der karakteriserer ingeniørarbejde i forbindelse med det 21. århundrede, store udfordringer.
Adgang til vægt
Studerende, der besidder en bachelorgrad eller MS i teknik fra et ABET-akkrediteret program eller en bacheloruddannelse eller en bacheloruddannelse i et beslægtet felt fra en akkrediteret institution, opfordres til at ansøge om optagelse.
Adgang til Graduate Studies
Studerende, der har en bachelorgrad eller en MS i ingeniørfag fra et ABET-godkendt program eller en bacheloruddannelse eller en bacheloruddannelse i et beslægtet felt fra en akkrediteret institution, opfordres til at søge optagelse til kandidat- eller ph.d.-uddannelser. Studerende, der ikke har en ABET-godkendt BS-ingeniøruddannelse, men som har grader i matematik eller fysisk / biologisk videnskab eller andre discipliner, kan blive bedt om at tage yderligere udvalgte kursusarbejde for tilstrækkeligt at forberede dem til deres specifikke ingeniørstudier.
Basis krav til vederlag for optagelse til College of Engineering's Graduate Programs er anført nedenfor. Særlige uddannelser og vægtområder kan tilføje yderligere krav:
- Afslutning af en BS og MS (for ph.d.-ansøgere) med et minimum GPA på 3,00 (ud af 4,00) fra et ABET-akkrediteret program eller program i et beslægtet felt. Den gennemsnitlige bachelor GPA og graduate GPA for nyligt accepterede studerende er henholdsvis 3,4 og 3,6.
- Indsendelse af online UGA Graduate School Ansøgning og indsendelse af:
- Offentlige bacheloruddannelser og akademiske afskrifter.
- En redegørelse for formål.
- Tre anbefalingsbrev.
- CV eller CV.
- General Graduate Record Examination (GRE) Scores. Gennemsnitlige kvantitative GRE scoringer af nyligt accepterede elever spænder nær 80-percentilen. Ansøgere med en UGA-grad kan fravige dette krav, hvis de opfylder GPA og bachelorforskningskrav.
- TOEFL er påkrævet for internationale studerende hvis modersmål er andet end engelsk.
- Yderligere krav kan være gældende for adgang til disciplin-specifik MS og Ph.D. Programmer og fokusområder, der tilbydes gennem kollegiums skoler.
Krav
Kandidater til ph.d. grad med vægt på Engineering Education og Transformative Practice forventes at erhverve de færdigheder, viden og orientering, der gør dem i stand til at skabe kreative og originale bidrag til deres disciplin på nationalt eller internationalt plan. Filosofien om vægtfeltet er baseret på en mangfoldighed af mulige Pathways der er afhængige af elevernes agentur og initiativ til at søge relevante kurser og tværfaglig fagkundskab til at understøtte deres valgte forskningsbane.
Krav til det område, der lægges vægt på, omfatter mindst 73 kredit timer i den studerendes studieprogram ud over BS-graden som følger:
- Fokusområde kurser (6 pr. Område) * 18
- Valgfag kursusarbejde * 18
- Graduate Seminar 1
- Doktorandforskning (9000 eller 9010) 33
- Doktorsafhandling (9300) 3
* På tværs af udvalgte kurser kræves mindst 16 timer 8000 eller 9000 niveau kurser og 4 timer kurser kun for kandidatstuderende.
En speciale fra et akkrediteret universitet kan accepteres i op til 30 kredit timer, i hvilket tilfælde mindst 42 studiepoeng af godkendt kursusarbejde, forskning og afhandling ud over MS-graden er påkrævet som følger:
- Fokusområde kurser (3 pr. Område) * 9
- Valgfag Kursusarbejde * 6
- Graduate Seminar 1
- Doktorandforskning (9000 eller 9010) 23
- Doktorsafhandling (9300) 3
* På tværs af udvalgte kurser kræves mindst 15 timer 8000 eller 9000 niveau kurser.
kursusaktiviteter
Det anbefalede kursusudbud er organiseret i tre fokusområder. Individuelle studieprogrammer udvikles samarbejdet mellem den studerende og deres hovedprofessor (se kursusliste med eksempler på kurser i hvert fokusområde).
Engineering Education Core
Kernekonstruktionskursuserne giver forståelse for landskabet i denne globalt forbundne disciplin. Individuelle kursustilbud fokuserer på teorier om læring og menneskelig udvikling inden for ingeniørfag; nutidige problemstillinger inden for engineering formation; og forsknings- og evalueringsmetoder inden for ingeniøruddannelse og praksis.
Sociale og uddannelsesmæssige undersøgelsesmetoder
Forskningsmetoderne kurser trækker på det brede udbud af kurser på tværs af University of Georgia, herunder College of Education. I overensstemmelse med elevens forskningsprojekt kan disse kurser omfatte tilbud på kvalitative, kvantitative eller blandede områder.
Ansøgning og kontekst
Kursusvalget i Application og Context-området trækker på den fulde bredde af kandidatuddannelsen i tekniske og ikke-tekniske felter, der giver specifikt indhold, teori eller metoder til at understøtte og formalisere elevernes valgte forskningsbane.