
Ph.D. in
Ph.d. (professionel) uddannelse University of Lincoln

Oplev Lincoln, uanset hvor du er i verden
Vores webinarer, masterclasses, spørgsmål og svar-sessioner og paneldiskussioner med studerende er en fantastisk måde at finde ud af, hvordan det er at bo og studere på University of Lincoln.
Introduktion
Ph.d. (professionel) uddannelse er et ph.d.-forskningsprogram af tilsvarende status som den traditionelle Doctor of Philosophy, med fokus på forskning og professionel praksis. Kurset er designet til nuværende og fremtidige undervisere, der ønsker at udføre original forskning relateret til deres faglige kontekst eller område af uddannelsespraksis og har til formål at understøtte formidling, udvikling og styring af en række faglige praksisser og politikudvikling.
Studerende påtager sig fire kernemoduler og et valgfrit modul, efterfulgt af en afhandlingsfase, hvor de udfører feltarbejde, analyserer deres data i lyset af eksisterende viden og skriver en afhandling til undersøgelse.
Den modulære fase har til formål at hjælpe studerende med at forfine deres forskningsemne og identificere specifikke forskningsspørgsmål gennem en kritisk gennemgang af litteraturen. Valgfrie moduler giver de studerende mulighed for at designe en pilotundersøgelse til deres specialeforskning eller få forskningserfaring ved at assistere i et forskningsprojekt ledet af akademisk personale.
Specialestadiet kræver streng dataindsamling og analyse for at producere en 60.000-ords afhandling, der systematisk præsenterer forskningen, læringen og bidraget til viden.
Gennem hele programmets varighed er de studerende en del af et mangfoldigt, støttende og intellektuelt udfordrende forskningsmiljø på School of Education. Ud over programkravene opfordres alle studerende til at engagere sig i bredere postgraduate uddannelsesmuligheder, præsentere deres arbejde for et akademisk publikum og kommunikere betydningen af deres forskning til kolleger og jævnaldrende.
At opnå tildelingen af en ph.d. (professionel) er en anerkendelse af ikke kun et originalt bidrag til viden, men også for den studerendes evne til fortsat at udføre ren og/eller anvendt forskning og udvikling på ph.d.-niveau.
Hvordan du studerer
Alle elever forventes at deltage i skemalagt undervisning på uddannelsen - dette foregår på ugebasis og på to weekenders studieskoler og en tre-dages sommerskole.
Der afholdes ugentlige onlineseminarer for hvert modul på tidspunkter, der er beregnet til at være tilgængelige for deltidsstuderende. De suppleres med brug af interaktive teknologier, der bruges til at udvide de dialoger, der er afgørende for elevernes læring. Et eksempel er brugen af Talis Elevate til at læse og diskutere udvalgte tekster og multimedier.
VLE giver også de studerende adgang til en række strukturerede ressourcer, herunder digitaliserede tekster, optagelser af forelæsninger og forskellige undervisningsmaterialer, hvilket giver mulighed for en betydelig grad af uafhængig undersøgelse og revision af emner, der er dækket. Omvendt læring gennem brug af digitale værktøjer, rettet læring og tildelte opgaver kan også bruges i og uden for klassen efter behov.
Studieskoler omfatter forelæsninger, elevpræsentationer, seminarer, gæstetalere og workshops. Der lægges hele vejen igennem vægt på at opmuntre kandidater til at dele og diskutere deres eget arbejde og at tilbyde strukturerede aktiviteter, der bygger på studerendes forskningsinteresser og de videnskabelige medarbejderes interesser.
Studieophold er ikke begrænset til den modulære fase, men kandidater opfordres til at fortsætte med at gå på studieskoler i hele deres tid på programmet. Dette er beregnet til at give en stærkere og mere understøttende ramme for kandidater, hvilket hjælper med at udvikle sig og fastholde.
Prioritering af ansigt-til-ansigt undervisning
På University of Lincoln stræber vi efter at sikre, at vores elevers oplevelse er engagerende, støttende og akademisk udfordrende. Under hele coronavirus-pandemien har vi tilpasset os regeringens vejledning for at holde vores studerende, personale og samfund sikkert. Alle resterende Covid-19-lovlige restriktioner i England blev ophævet i februar 2022 under regeringens plan for at leve med Covid-19, og vi har omfavnet en sikker tilbagevenden til personlig undervisning på campus. Hvor det er relevant, styrkes ansigt-til-ansigt undervisning ved brug af digitale værktøjer og teknologi og kan suppleres med online-muligheder, hvor disse understøtter læringsresultater.
Vi er fuldt ud parate til at tilpasse vores planer, hvis ændringer i regeringens vejledning gør dette nødvendigt, og vi vil bestræbe os på at holde nuværende og kommende studerende informeret.
En introduktion til dine moduler
Uddannelsesforskning: Konceptualisering af dit forskningsproblem (kerne)
Dette første kernemodul for ph.d.-uddannelsen har til formål at introducere studerende til ph.d.-forskning og skitsere den forventede rejse fra den professionelle praktiker til den avancerede forsker. Ved at gøre det vil de studerende udvikle en bedre forståelse af deres valgte forskningsemne, der bevæger sig fra et problem beliggende i professionel praksis til en begrebsmæssig vurdering af deres forskningsproblem.
Igangsættelse af forskning: Udforskning af eksisterende viden (kerne)
Dette kernemodul bygger på det første modul og udforsker i detaljer formålet og teknikkerne til at gennemgå eksisterende forskning. Der lægges hele vejen igennem vægt på at udvikle elevernes kritiske færdigheder og anvende disse på det tidligere identificerede forskningsproblem. Ved at gøre det skal eleverne udvikle en indledende forståelse af den aktuelle evidensbaserede relateret til deres problem; de forskellige valg af forskningsdesign, de har til rådighed, og almindeligt anvendte teoretiske rammer.
Forskningsdesign: Forståelse af disciplinære tilgange (kerne)
Dette modul introducerer eleverne til de vigtigste pædagogiske forskningsmetoder og giver eleverne mulighed for at (a) lokalisere deres eget arbejde inden for en specifik akademisk disciplin og (b) begynde at overveje, hvordan deres egen forskningsfilosofi bliver afspejlet i udviklingsdesignet af deres forskningsprojekt.
Modulet skrider frem fra en filosofisk diskussion af karakteren af viden i pædagogisk forskning (spørgsmål om epistemologi og ontologi) til mere praktiske spørgsmål om forskningstilgang og metoder til dataindsamling. Det søger at skabe stærke forbindelser mellem de forskellige disciplinære anliggender inden for samfundsvidenskab og implikationerne af den studerendes 'forskerpositionalitet' og forskningsdesign, idet det hele vejen igennem understreger behovet for, at elevernes arbejde har filosofisk integritet og praktisk sammenhæng.
Forskningsfremskridtsrapport og forsvar (kerne)
Dette modul kræver, at de studerende gennemfører uafhængige studier, som har til formål at konsolidere den læring, stipendium og forskning, der udføres i løbet af den underviste fase af ph.d. (professionel) uddannelse. Under ledelse af deres vejleder skal de studerende indsende en detaljeret begrundelse og plan for at fortsætte på specialestadiet i den professionelle doktorgrad. Der skal også søges om ansøgning om etisk godkendelse til forskningen.
Uddannelsesforskning: Planlægning af et pilotstudie i en professionel kontekst (Option)†
Dette valgfrie modul til ph.d. (professionel) uddannelsen støtter studerende til at udvikle og implementere et pilotstudie til deres specialeforskning og overveje de etiske dimensioner af insiderforskning i en professionel kontekst.
Forskningserfaring Praktik (valgmulighed)†
Research Experience Work Placement-modulet giver studerende på den professionelle doktorgrad mulighed for at få erfaringer fra den virkelige verden med at bistå med forskning på School of Education og kræver forhandling og godkendelse af et akademisk medarbejder, som den studerende vil arbejde med, før de bliver accepteret på modulet. Muligheden for praktikophold kan involvere ethvert aspekt af forskningsprocessen, herunder litteratursøgninger og -gennemgange, co-design af dataindsamlingsinstrumenter, identifikation af forskningsdeltagere, udarbejdelse af en etikansøgning, transskription af data, hjælp til analyse af data og udarbejdelse af forskningsrapporter. Det vil afmystificere forskningsprocessen og forankre ph.d.-studerendes forståelse af forskning i den virkelige verden samt give et indblik i akademisk arbejde og beskæftigelse mere generelt.
† Nogle kurser kan tilbyde valgfri moduler. Tilgængeligheden af valgfrie moduler kan variere fra år til år og vil være betinget af, at minimum antal studerende opnås. Det betyder, at tilgængeligheden af specifikke valgfrie moduler ikke kan garanteres. Valgfrit modulvalg kan også blive påvirket af personaletilgængelighed.
Sådan bliver du vurderet
Vurdering og feedback er struktureret for at identificere elevernes eksisterende styrker og konstruktivt fremhæve områder for yderligere faglig udvikling. Specialet og viva-eksamen udgør den endelige bedømmelse.
Derudover bør eleverne forvente at deltage i formativ peer review af hinandens ideer og arbejde gennem hele programmet gennem aktiv gruppediskussion og en række forskellige præsentationsmetoder (f.eks. årlige elevkonferencepræsentationer, postersessioner og 'PechaKucha'-sessioner).
Yderligere detaljer om bedømmelse af hvert kursus, og information om, hvordan særlige former for arbejde understøttes fagligt, kan findes i de enkelte modulspecifikationer.
Karriere og personlig udvikling
Ph.d.-uddannelsen har til formål at sætte den enkelte i stand til at yde et væsentligt bidrag til at forstå og forbedre professionel praksis i uddannelse gennem forskning. Programmet er specifikt designet til nuværende og fremtidige undervisere og kan forstås som en avanceret form for forskningsbaseret faglig udvikling eller træning. Kandidater fra programmet kan gå videre til ledende stillinger inden for deres eksisterende felt samt gå ind i en akademisk karriere.
Funktioner
Et centralt træk ved ph.d.-uddannelsen er skolens tro på, at elevernes læring er mest effektiv, når den er et produkt af en løbende dialog med andre, enten lærere eller medstuderende, og når de konstant udfordres til at forfine deres forståelse. af nøglebegreber inden for uddannelsesområdet, sideløbende med personlig udvikling af deres forskningsidéer. Der lægges vægt på at skabe betingelserne for, at sådanne dialoger kan blomstre. Det videnskabelige personale fungerer primært som vejledere af den studerendes egen forskning frem for undervisere af andres forskning. På denne måde minimeres lærer- og elevrollerne gradvist, og både studerende og vejledere bliver en del af et fælles forskningsprojekt.
Studerende vil blive tildelt en akademisk vejleder, så snart de påbegynder uddannelsen og vil mødes med dem på regelmæssig basis. Denne person vil have en nøglerolle i at yde individuel støtte gennem hele programmet. Supervision foregår på studieskolerne, og der tilbydes støtte elektronisk eller telefonisk ind imellem.
Ansøgere opfordres til at gennemgå forskningsprofilerne for akademisk personale på School of Education og, hvor det er muligt, tilpasse deres forskningsemner med vores eksisterende ekspertise.
Interviews
Ansøgere vil blive udvalgt til samtaler på baggrund af deres ansøgning og forskningsforslag.
Adgangskrav 2023-24
Første eller anden klasses honours grad eller tilsvarende erhvervserfaring.
Oversøiske studerende vil blive forpligtet til at demonstrere engelsk sprogfærdighed svarende til IELTS 6.0 samlet set med et minimum på 5.5 i hvert element.
Hvis du ikke opfylder ovenstående IELTS-krav, kan du muligvis deltage i et af vores kurser i engelsk og akademiske færdigheder før sessionen. Disse specialistkurser er designet til at hjælpe studerende med at opfylde de engelske sprogkrav for deres tilsigtede studieprogram.
Ud over de angivne kvalifikationer skal ansøgere indsende et forskningsforslag sammen med deres ansøgning.
Gebyrer og finansiering
For berettigede studerende er der flere måder end nogensinde før til at finansiere dit postgraduate-studie, uanset om du vil lave et undervist- eller forskningskursus. For dem, der ønsker at gennemføre et masterkursus, kan britiske studerende ansøge om et lån som et bidrag til kurset og leveomkostninger. Lån er også tilgængelige for dem, der ønsker at gennemføre ph.d.-studier. Universitetet tilbyder en række stipendier og finansierede stipendier til dem, der er interesserede i postgraduate studier.
Programspecifikke yderligere omkostninger
Alle studerende forventes at deltage i skemalagt undervisning på uddannelsen. Dette foregår om aftenen, online, over otte uger i semester A og igen i semester B (typisk på en onsdag). Derudover er der en en-dages (lørdag) studieskole i Lincoln (UK) i slutningen af oktober og igen i slutningen af februar, og en tre-dages studieskole (mandag-onsdag i slutningen af juli). Vi gør vores bedste for at sikre, at tidspunkter og datoer ligger uden for arbejdstid og i skoleferier. Studerende er ansvarlige for deres egne rejse-, opholds- og generelle leveomkostninger, mens de går på studieskoler.
Galleri
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.