
Ph.D. in
Phd i marketing management University College of Southeast Norway

Stipendier
Introduktion
PhD i Marketing Management

Den School of Business på USN har 3-5 vacants stillinger som stipendiater i ph.d.-uddannelsen i marketing management fra august 2017.
Ansøgningsfrist: 15 februar 2017.
Ph.d.-uddannelsen søger at bringe akademisk forskning i marketing management tættere på marketing management praksis, og derved fokusere forskning om emner, der kan skabe ny viden til virkelige verdens problemer.
Efterhånden som markederne og teknologier bliver mere global, da kundernes behov bliver mere avancerede og fragmenteret, private virksomheder og offentlige tjenester skal innovere og forbedre deres produkter og tjenester på en stigende hastighed. For at klare disse udfordringer og muligheder, kompetence i marketing management er strategisk vigtigere.
Vi tilbyder en høj kvalitet ph.d. i Marketing Management, der vil opfylde de nuværende og fremtidige behov for viden i marketing management, både nationalt og internationalt.
Programmet består af 180 ECTS i alt, hvor 60 ECTS er obligatoriske og valgfrie kurser. Alle emner vil blive undervist på engelsk. De resterende 120 ECTS er relateret til den enkelte forskningsarbejde og vil føre til afhandlingen.
Alle kandidater har en hovedvejleder og en medvejleder, og normalt hovedvejlederen vil være en af fakultetets ansatte.