Keystone logo

Filtre

  • Ph.D.
  • Journalistik og massekommunikation
  • Kommunikation
Studieområde
  • Journalistik og massekommunikation (0)
  • Tilbage til hovedkategori
Placeringer
Find flere lokationer
Grad type
Varighed
Studietempo
Sprog
Sprog
Studieformat

0 Ph.D. Programmer i Journalistik og massekommunikation Kommunikation Digital kommunikation 2024

Filtre

Beklager, ingen programmer matcher dine anvendte filtre.

Ryd filtre

Populær uddannelsestype

Ph.D. Programmer i Journalistik og massekommunikation Kommunikation Digital kommunikation

En doktor i filosofi, eller ph.d., er en kandidatgrad, der indebærer omfattende forskning på et bestemt område. De fleste programmer kræver en afhandling eller en afhandling efter afslutning, hvilket kan tage i gennemsnit fire år at tjene.

Studerende kan spørge, hvad er en ph.d. i digital kommunikation? Dette program er designet til at analysere aktuelle problemer og ændringer i kommunikationsprofessionens udviklingsområde. Mange programmer vil have en forskningsfokuseret pensum på områderne kommunikationsnet, signalbehandling og kommunikationssystemer. Nogle klasser, der tilbydes, kan omfatte kodningsteori, trådløs protokolteknologi og adaptiv signalbehandling til kommunikation. Omfattende laboratoriearbejde og forskningsprojekter kan være store dele af mange af programmerne.

Computere er fremtiden, og studerende, der forfølge denne grad fordele ved at få viden, der kan hjælpe dem med at finde karrierer på mange forskellige områder.De med avancerede grader tjener ofte også flere penge end ansatte, der ikke videreuddannede sig.

Omkostningerne ved at tjene denne grad kan variere fra sted til sted. Fordi skolerne er placeret over hele verden, er placeringen en stor faktor. Længden af ​​skolens program og omdømme er andre vigtige faktorer. Kontakt skolen er den bedste måde at finde ud af specifikke omkostningsforpligtelser.

At holde en ph.d. i digital kommunikation kan forberede kandidater til en række karriere inden for kommunikationsområdet. Mens forskningsstillinger er fælles, kan kandidater også vælge en stilling i ledelsen. Nogle af de typiske karriereområder er public relations, sociale medier, grafisk design, reklame, politisk kommunikation, nyhedsstudier, kommunikationshistorie og journalistik. Nogle almindelige jobtitler omfatter digital medieproducent, kommunikationschef, PR-direktør og forsker.

Online-databasen er let og hurtig at bruge. Søg efter dit program nedenfor, og kontakt direkte adgangskontoret for den ønskede skole ved at udfylde hovedformularen.