Keystone logo

1 Ph.D. Programmer i Virksomhedskommunikation 2024

Filtre

Filtre

  • Ph.D.
  • Journalistik og massekommunikation
  • Kommunikation
  • Virksomhedskommunikation
Studieområde
  • Journalistik og massekommunikation (1)
  • Tilbage til hovedkategori
Placeringer
Find flere lokationer
Grad type
Varighed
Studietempo
Sprog
Sprog
Studieformat

Popular study format

Popular locations

Ph.D. Programmer i Virksomhedskommunikation

En ph.d., eller doktor i filosofi, er en grad, der tildeles efter afslutningen af ​​et program, der ofte omfatter omfattende forskning. Fås i en række forskellige felter, tager denne grad typisk omkring fire år at fuldføre.

Hvad er en PhD i Corporate Communication? Dette program hjælper eleverne med at udvikle dybtgående viden og forskningsfærdigheder i kommunikation på virksomhedsniveau. Nogle kurser kan omfatte kommunikationslov og forskning, organisatorisk adfærd, kommunikationsetik, kommunikationslov og dataanalyse. Studerende kan også vælge at fokusere på bestemte områder som medieforvaltning og programmering, sociale medier, kampagner og interessentkommunikation. Studerende kan forbedre deres forskningsmetoder, som kan hjælpe med professionelle roller i uforudsigelige kommunikationssituationer.

Studerende, der forfølger denne grad nytte i, at de udvikler højt specialiserede kommunikationsevner, der kan være fordelagtige i en række personlige og faglige forhold. Det kan også forberede dem til karriere på højt plan, der kræver avanceret viden og uddannelse.

Omkostninger er ofte en stor faktor, når du vælger hvilken skole du skal deltage i. Fordi undervisning og gebyrer kan variere meget på grund af lokalitet og skole omdømme, bør eleverne grundigt undersøge skoler og kalde dem for at finde ud af om specifikke finansielle krav. Finansiel støtte kan også være tilgængelig i form af lån, stipendier eller tilskud.

Kandidater med en ph.d. i Corporate Communications er normalt forberedt på at arbejde i en række karriere. Mange karrierer kan være fokuseret på at offentliggøre forretningsplaner, produkter eller marketingkampagner. Kandidater kan vælge at blive PR-specialister, forbrugermarkedsføringschefer, politiske kampagneforvaltere eller forbrugerindsigt ledere.Nogle andre jobtitler, der gradueres, kan være berettiget til at omfatte tekniske forfattere, forfattere, redaktører og forretningslærere.

Hvis en kommunikationskarriere er dit mål, skal du begynde at forske på ph.d.-skoler lige nu. Brug databasen, søg efter dit program nedenfor og kontakt direkte adgangskontoret for den ønskede skole ved at udfylde hovedformularen.