3 Sprogundervisning uddannelser fundet
- Uddannelse
- Undervisning
- Sprogundervisning
- Asien2
- Europa1
3 Sprogundervisning uddannelser fundet
Udvalgte
The Hong Kong Polytechnic University Department of English and Communication
Hong Kong PhD Fellowship Scheme
- Hong Kong, Hongkong
Ph.D.
Fuldtid
3 år
På campus
Engelsk
Fellowship giver et månedligt stipendium HK $ HK $ 26,900 (ca. US $ 3,450) til hver prismodtager i op til tre år. PolyU opnår 66. plads i QS World University Ranking 2022 og 51. i lingvistik i QS World University Ranking efter emne 2021. Vi inviterer studerende med akademisk ekspertise og er interesserede i at udføre banebrydende forskning inden for vores forskningsområder til at ansøge.
Udvalgte
Selinus University of Sciences and Literature
Doktor i filosofi (ph.d.) i ELT - engelskundervisning
- Ragusa, Italien
Ph.D.
24 måneder
Fjernundervisning
Engelsk
I dette forskningsprogram udforsker eleven metoden for andet sprogundervisning (SLT) og understøtter den med mange eksempler. Det præsenterer nye retninger for programmet English Language Teaching (ELT), der beskriver innovative pædagogiske metoder og konsekvente ideer, der fører til succes på dette område. Læreplanen bør dække alle centrale spørgsmål for effektiv ELT -praksis.
International Ataturk Alatoo University
Tyrkiske sprog, ph.d.
- Bishkek, Kirgisistan
Ph.D.
Fuldtid
På campus
Engelsk, Tyrkisk
Formålet med dette arbejde er at forberede højt kvalificerede lærere og forskere i turkologi, især inden for tyrkisk lingvistik og litteratur. Kurset inkluderer uddannelse af specialister, transskribering af alle de skrevne monumenter på tyrkiske sprog fra oldtiden til nutiden, uddannelse af forskere i historiske tyrkiske dialekter.
Besvar et par spørgsmål, så matcher vi dig med programmer!
Populær type af akademisk grad
Populært studieformat
Populære steder
PhD Programmer i Uddannelse Undervisning Sprogundervisning
Mange prøver og undlader at lære fremmedsprog, fordi de mangler de rigtige metoder til sprogopkøb. Studiet af sprogundervisning hjælper eleverne med at forstå de lærerige tilgange til korrekt sprogindlæring for at hjælpe andre med at erhverve et andet sprog.