Læs den officielle beskrivelse

Hvem vi er

Brilliance Business School er en prestigefyldt lederuddannelsesinstitution, der tilbyder et bredt spektrum af erhvervs- og ledelsesuddannelser i samarbejde med internationale partnere og globale organer. Postgraduate uddannelserne adskiller sig fra at omfatte doktorgrad, kandidat og diplom inden for forskellige erhvervsliv og ledelse.

I de senere år har Brilliance Business School altid været et afgørende rejsemål for tusindvis af ledere, der har haft gavn af sine forskellige programmer inden for forskellige forretningsområder. Brilliance Business School har alumner af tusindvis af kandidater, der har gennemført deres programmer.

112548_pexels-photo-1047277.jpeg

Andreea Ch / Pexels

På virksomhedsniveau arbejder Brilliance Business School med hundredvis af anerkendte organisationer inden for multinationale og indenlandske erhvervssektorer, hvor der tilbydes postgraduate programmer, faglig uddannelse og managementkonsulentydelser.

Brilliance Business School management team, professorer, instruktører og konsulenter er i fællesskab dedikeret til at give forretningsfolk ikke kun viden og inkrementelle erfaringer, men også den praktiske praksis og praktiske teknikker, de har brug for i deres erhvervsliv.

Filosofi og Tro

u141_original.pngBrilliance Business School mener, at læringsprogrammet er en hold sport med 3 gear; At lære som en proces, Learner as a Individual og Brilliance Business School som pædagog. For at få størst mulig gavn ud af læringsbegivenheden skal hvert gear fungere effektivt i kompatibilitet med de to andre. Brilliance har et sæt filosofier og overbevisninger for hver af de tre komponenter.

At lære som en proces:

• Læring er ikke en torturproces, som nogle forsøgte at øve på os i gamle dage.
• Læring er sjov og hjernesport.
• Læring har begrænset værdi, medmindre det bliver sat i praksis.
• Læring er ikke en skeer. Det handler om, hvordan man kan finde skeen alene. Nogle gange at opfinde det.
• Læring er en søgen uden lofter, grænser eller vægge.

Deltageren som individ:

• Deltageren har potentielle evner og evner, som har brug for en dygtig træner til at frigøre dem.
• Deltageren har forskellige behov, holdninger, komplikationer og unik individualitet, som vi bare skal forstå og respektere.
• Deltageren har ret til at tænke frit og udtrykke sin mening uden at træde ind i andres zoner.

Brilliance Business School som pædagog:

• Vi eliminerer det, der er fælles om de fejlagtige læringsbegreber, der har været praktiseret på os - som studerende - i årevis.
• Vi inspirerer, opmuntrer og motiverer jer til at lære. Hvis du vælger at slå det ned, er det dit eget valg.
• Vi vil ikke lære dig, vi vil give dig mulighed for at lære.
• Ingen vil angribe dig til din egen tænkning og overbevisning. Du kan udtrykke dig selv, som du vil, bare pas på ikke at krænke andres frihed også.
• Vi vil ikke kontrollere dig om hvad du skal tænke, vi vil guide dig om, hvordan du tænker.
• Du er her ved valg! Du kan efterlade dit valg - så længe du har friheden til at træffe din beslutning, er du ansvarlig for konsekvenserne.
• Vi vil være som "alkymisten"!

cairo, mosque, egyptshadyshaker / Pixabay

Hvorfor Brilliance

Brilliance har succesfuldt fuldført et stort antal professionelle eksamensbeviser og uddannelsesprogrammer med forskellige størrelser og kompleksiteter i forskellige erhvervssektorer til hundredvis af forretningsfolk.

Vores rige erhvervserfaring gør det muligt for os at tale det samme sprog fra vores kunder fra forskellige sektorer og dermed forstå deres forretningsbehov for at gøre det muligt for dem at nå deres faglige mål. Dette hjælper os med at redde vores kunders dyrebare tid og tilbyde den rigtige løsning efter deres specifikke behov.

Vi forstår, at vores succes er målt ved vores kunders succes. Men Brilliance kompromitterer aldrig sin kvalitet, da vores kunders tilfredshed er vores hovedmål.

Disse følgende punkter opsummerer vores vigtigste differentieringsfaktorer:

  1. Træningsprogrammer er modelbaserede. Hvert af vores faglige eksamensbeviser eller uddannelsesprogrammer er bygget på en hovedmodel. Modellen diskuteres i begyndelsen af programmet med et trin indikation af, hvordan indholdet er opdelt i hvert modul. Dette fungerer som en køreplan, der gør det muligt for de studerende at kende træningsmodulerne og knytte dem til de stadier, de er på. Det hjælper også eleverne med at få et helhedsbillede af hele programmet.
  2. Fokus er på en praktisk tilgang af færdigheder og adfærdsmæssige ændringer i stedet for videnindtag.
  3. International eksponering af bedste praksis med hensyn til kulturelle aspekter.
  4. En fremtrædende læringsmetode, der er unik for markedet.
  5. Højkvalitetsprogrammer med deltagernes / kundernes forventede tilfredshedsgrad over 96%
  6. Designet og udviklet tilpassede kurser med hensyn til organisationernes vigtigste fire søjler: Mål, Strategier, Processer og Mennesker
  7. Forskellige erfaringer inden for forskellige indenlandske og multinationale erhvervssektorer - FMCG'er, bank-, farmaceutiske, industrielle, servicesektorer og ngo'er, der har haft gavn af vores kurser og faglige eksamensbeviser
  8. Top notch professorer, instruktører og konsulenter arbejder i samarbejde med internationale partnere og et dedikeret team.
Programmer undervist i:
Engelsk

Denne skole tilbyder også:

DBA

Brilliance Business School

DBA er den terminale grad i business og management uddannelse, der kombinerer højt udviklet viden og "forskning i aktion". UBIS DBA er det ideelle doktorgradsprogram, der ... [+]

DBA Oversigt

DBA er den terminale grad i business og management uddannelse, der kombinerer højt udviklet viden og "forskning i aktion". UBIS DBA er det ideelle doktorgradsprogram, der giver en omfattende oplevelse, der forandrer ens perspektiv, karriere og liv. UBIS DBA giver deltagerne de nødvendige værktøjer og teknikker til at udvikle deres forsknings-, analytiske og kritiske tænkningskompetencer til det højeste niveau. Deltagerne har således mulighed for at tackle vigtige, uløste forretnings- og ledelsesproblemer i en streng, omhyggelig og systematisk tilgang, der bidrager til deres organisations succes, samtidig med at de udvikler akademisk viden og teorier.

DBA og PhD

En DBA-grad adskiller sig fra en filosofisk doktor ved at fokusere på praksis, politik eller strategi inden for rammerne af den enkeltes arbejdsplads. Begge doktorgrader indebærer udvikling af væsentlige originale arbejder. Imidlertid kræver en professionel doktorgrad som DBA en forskellig type forskningsudvikling end Ph.D. For en ph.d.-forskning skal forskning ofte bidrage væsentligt til teoretisk litteratur, mens den forskning, der er involveret i DBA, generelt finder anvendelse på mere specifikke erhvervsspørgsmål og udføres i forbindelse med faglig praksis.... [-]

Ægypten Cairo
September 2019
Fuldtid
24 - 36 måneder
på universitet
Læs mere på dansk